Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Arī šis ir labs ceļojumam

Auto, Testi    
Arī šis ir labs ceļojumam

Runājot par auto ar ko ceļot - nesen atcerējos, ka esmu aizmirsis pastāstīt par Renault Grand Scenic, ar kuru pērn devāmies mazā ceļojumā uz eksotisku valsti. Tas ir viens dikti interesants auto. Kur ar interesants es domāju tieši to - interesants.

Reāli jau mums tik lielu auto nevajadzēja, jo braucām trijatā. Bet, nu, ja reiz piedāvā - neatteikšos. Un vispār jau tas auto nav arī TIK liels. Tas vienkārši ir ietilpīgs. Visas septiņas vietas gan nemēģinājām aizpildīt, kas, savukārt nodrošināja milzīgu bagāžnieku. Nu tādu, ka mūsu minimālistu ceļasomas tur pat izskatījās smieklīgi.

Sēdekļi priekšā ir veidoti īpaši komfortabli, tomēr mazliet pietrūkst iespēja regulēt slīpumu. Toties tiem ir masāžas funkcija, kas ak-cik-saldi, jo īpaši garā ceļā. Masāža gan nav nepārtraukta, tā pēc kāda laika izslēdzas un jāaktivizē atkal, taču to var izdarīt diezgan veikli. Kāpēc visiem auto vēl nav masāžas sēdekļi? Tā ir maģija…
 


Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas!       Riga Airport Transfers →



Autors: Kārlis

Multivan? Nopietni?

Auto, Testi    
Multivan? Nopietni?

Lūk, viens neierasts auto. Nu, mums neierasts, jo parasti ar tādiem nebraucam. Multivan VIP. Izklausās diži. Gandrīz ir ar.

Sākšu ar lielāko lietu - cenu. Piecdesmit divi tūkstoši. Un tas ir ar atlaidi. Es nezinu cik parasti maksā busiņi, bet tas liekas padaudz. Tiesa, šis tomēr ir mazliet īpašāks busiņš kā visi citi. Tas paredzēts smalku viesu pārvadāšanai. Vai īpaši stilīgam ceļojumam. Ko nu kurš grib.

Galvenās ērtības ir otrajā rindā, kur ir divi atsevišķi krēsli. Abiem ir elkoņbalsti, abi ir nolokāmi un pat apgriežami otrādi. Starp tiem ir galdiņš. Tas it kā izklausās stilīgi, tomēr praksē tas baigi traucē un reāli nedod nekādu labumu. Tajā ir dažas atvilktnes un pilnīgi bezjēdzīgi glāžu turētāji. Bet labā ziņa - to var izņemt. Uz var vispār nepirkt klāt.
 

Autors: Kārlis

Stilīgs kā stilīga keda

Auto, Testi    
Stilīgs kā stilīga keda

Vai atceries iepriekšējo mūsu Volvo testu? Pareizi, es arī neatceros. Man šķiet, šis ir pirmais. Mazliet neticami. Kuru auto mēs vēl neesam apskatījuši pēdējo 13 gadu laikā?

XC40 atšifrējas vienkārši - “xc” nozīmē, ka tas ir krosovers, 40 norāda vietu modeļu klāstā. Nav baigi augstu, bet nav arī pats mazākais auto. Patiesībā, šis ir ļoti optimāla izmēra auto. Pietiekoši liels, lai braucējs sajustos nozīmīgs, bet gana mazs, lai nebūtu stāvvietā jāparkojas pa diagonāli. Turklāt tas ir diezgan ietilpīgs un ērts. Vispār šis ērtums ir viena no lietām, kas visvairāk palika atmiņā. Nav runa, par īpaši mīkstiem sēdekļiem vai ko tādu, bet par kopējo lietošanas ērtumu. Auto ir tāds neuzbāzīgs, pārsvarā labi saprotams un tā lietošana ir tāda nepiespiesta. Iekāp un brauc. Auto neprasa daudz uzmanības vai īpašu pielāgošanos. Ja neskaita to, ka garākam cilvēkam ir jāiemācās pielocīt galvu, lai iekšā kāpjot to neatsistu pret jumta malu. Ar to es negribu teikt, ka iekšā vietas būtu maz - vienkārši durvju aile ir zema.
 

Autors: Kārlis

Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Auto, Testi    
Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Kopš pirmo reizi izbraucu ar pirmās paaudzes X3, šis auto man vienmēr palicis atmiņā kā ļoti feins. Es zinu, ka īstiem BMW faniem nepatīk šis austriešu ražojums, bet man gan. Neuzkrītošs, praktisks. Tas par veco X3. Par jauno... daudz kas ir mainījies.

Auto ir manāmi uzblīdis un nav vairs tik neuzkrītošs. Tas gan arī vairs nav tik atpazīstams un to mierīgi var sajaukt gan ar X1, gan X2, gan X5. Pārāk līdzīgi viņi visi kļuvuši. Tas gan nenozīmē, ka auto būtu slikts, bet tas ir zaudējis kaut kādu īpašo sajūtu.
 

Autors: Kārlis

Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Auto, Testi    
Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Ziniet, kurš vēl ir foršs auto? Cēhāer. Tā jocīgā toijota, kas izskatās pēc droīda no zvaigžņu kariem. Ja jums pietrūkst naudiņas tam kolosālajam BMW, tad šī varētu būt laba alternatīva.  
 
Jūs teiksiet, ka zaimoju. Ka nevar milzīgu, lepnu BMW salīdzināt ar kompaktu krosoveru. Tomēr var. Abiem ir mazliet līdzīgas sajūtas. Un mazliet līdzīgas formas. Abi ir veidoti kā kupejas. Nu, labi. Ar to līdzības beidzas. Bet C-HR ir ļoti feins auto. Ērts. Loģisks. Tajā nav milzumdaudz vietas, taču ir pietiekoši gan priekšā, gan aizmugurē.  
 
Šis konkrētais ir hibrīds, kas to padara vēl patīkamāku. Kluss, vienmērīgs, atsaucīgs. Tas nav nekāds sportists vai bezceļu bridējs, bet normālos ikdienas apstākļos ļoti ērti lietojams. Ērti iekāpt, apsēsties. Nav ilgi jāmeklē sava pareizā pozīcija pie stūres. Kāp un brauc.  
 

Autors: Kārlis

Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Auto, Testi    
Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Es esmu no tiem, kam ļoti patika "vecais" piektās sērijas GT. Man tas šķiet absolūti loģisks auto. Ietilpīgs, ne pārmērīgi liels, ērts. Zinu, ka "trū-bembisti" par šo auto vīpsnā. Bet man nerūp ko viņi domā. Man rūp forši auto.

Jaunais nu ir pacelts par latiņu augstāk un ieskaitīts sestajā sērijā. Par to, protams, var uzreiz paprasīt vairāk naudiņas. Bet auto ir arī kļuvis elegantāks. Slaidāks siluets - tuvāk elegantam ceļojumu auto un nostāk no IKEA vīkenda transporta.

Sestais ir interesants mikslis starp piekto un septīto. Pēc būtības tas ir būvēts uz pagarinātā piektās sērijas modeļa, bet piekare un kopējā sajūta tam ir tuvāka septītajam. Īsāk sakot - šis ir ideāls kompromiss starp šiem abiem auto. Nav pārāk milzīgs, bet ir ļoti ērts, praktisks un absolūta bauda braukšanā. Un visu šo iemeslu pēc es pilnā nopietnībā to pasludinu par labāko auto pasaulē. Nopietni. Ir ātrāki auto, ir smukāki auto, ir ērtāki auto, ir praktiskāki auto, taču šis ir perfektais "sweetspot" polārajā grafikā. Izņemot, protams, to vienu asi, bet par to vēlāk.
 

Autors: Kārlis

Tests: JCW Mini Clubman - pirmie iespaidi

Auto, Testi    
Tests: JCW Mini Clubman - pirmie iespaidi

Hmm. Atcerieties ko es teicu iepriekšējajā rakstā par to, ka man ne pārāk patīk jaunais Clubman? Izrādās, es vienkārši nebiju izbraucis ar pareizo versiju…

O, jā! Man iepatikās John Cooper Works versija. Sākumā biju skeptisks pret to, jo visi “īpaši sportiskie” auto parasti ir neciešami cieti un nervozi. Šis nav tas gadījums. JCW Clubman ir ļoti, ļoti feins auto. Tas iet kā raķete, turas kā pa sliedēm, bet tajā pat laikā neklabina zobus un nelauž muguru. Tas ir stingrs, bet ne ciets. Un šim ir pareizie sēdekļi. Īpašie, bet ne tie pārāk šaurie “sporta” spaiņi. Ērti gan tālā ceļā, gan jestrā līkloču celiņā.

Uz priekšu šo auto dzen divu litru 231 zirgspēka dzinējs. Tas pats, kas Cooper S, tikai, nu, jaudīgāks. Riteņi - ja nepieciešams - tiek griezti visi četri. Pārnesumus slēdz automāts un par tā darbību man bija nulle sūdzību, lai kādā režīmā brauktu. Tiesa, lielākoties es braucu tikai Sport režīmā. Nopietni. Šis ir pirmais testa auto, kur es tiešām teju visu laiku lietoju Sport režīmā. Tikai uz šosejas brīžam ieslēdzu zaļo režīmu, lai mazinātu dzinēja troksni. Lielākā daļa auto Sport režīmā ir ļoti nogurdinoši. Tie rūc pārāk skaļi un uzvedas ļoti nervozi. Ne JCW! Tas ir ļoti atsaucīgs, taču bez nepatīkamās raustīšanās.
 

Autors: Kārlis

Tests: Mini Countryman Cooper S - pirmie iespaidi

Auto, Testi    
Tests: Mini Countryman Cooper S - pirmie iespaidi

Man nepatīk Countryman. Tas pirmais. Nu, ne jau tas no sešdesmitajiem, bet tas, kurš bija pirms šī. Pārāk liels priekš Mini, pārāk mazs priekš apvidus auto. Tā jau stilīgs, bet… nepatika.

Ar tādu pašu skepsi kāpu pie stūres jaunajam Countryman. Un paliku patīkami pārsteigts. Pirmkārt - auto ir izaudzis mazliet lielāks, kas nozīmē, ka tajā jau reāli var iesēsties arī aizmugurē. Un arī bagāžnieks lietojams. Izskats… tas gan joprojām savdabīgs. Īpaši tā saviebtā mute. Bet, nu, jau esam pieraduši, ka Mini ir arī šādi. Savdabīgi un lieli.

Salīdzinot ar priekšgājēju, šis Countryman ir mazliet mīkstāks, kas īpaši priecē mūsu (ne)ceļos. Auto kā jau visi Mini vadās ļoti precīzi un atsaucīgi, bet vairs ne tik trakoti cieti un nervozi. Cooper S dzinējs velk labi, bet nepārspīlēti traki, kā tas ir mazajam Mini. Šo Countryman var savaldīt arī ar gāzi grīdā. Nopietnākiem “gonščikiem” gan jāskatās uz JCW versiju.
 

Autors: Kārlis

Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Testi, Auto    
Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Daudz nerakstīšu, jo jāatzīst - kaut arī pa visiem divpadsmit Kakao darbības gadiem ir nācies izmēģināt vairākus pikapus, es tomēr joprojām nevaru objektīvi novērtēt to patiesās vērtībās. Turklāt - jūs visi šeit esat tikai lai apskatītos tās smukās bildes ar regbistiem, vai ne?

Viena lieta, ko VW pārstāvis atkārtoti uzsvēra, ir Amarok salīdzinoši maigā gaita. Tas esot krietni pārāks par konkurentiem, un braucot teju kā vieglais automobilis. Tik eleganti gan nav, taču nenoliedzami jāpiekrīt - priekš pikapa auto tiešām kratās patīkamāk. Protams, ātrākā gaitā šķērsojot “grabuli” pakaļa tik un tā mēģinās no jums aizlēkt, taču ne tuvu tik jūtami kā citiem auto.
 

Autors: Kārlis

Daži iespaidi par Gada auto 2016 pretendentiem

Auto    
Daži iespaidi par Gada auto 2016 pretendentiem

Lietainajā sestdienas rītā notika Gada auto 2016 rudens pasākums. Bariņš ekspertu, bariņš žurnālistu un, protams, bariņš jaunu auto. Kā ierasts, devāmies pārsimts kilometru garā izbraucienā, ik pa laikam pārsēžoties no viena auto citā. Pēc katras auto maiņas es ierakstīju dažas piezīmes, dažus iespaidus, kas visvairāk palika prātā.

Neizplūdīšu garos stāstos par katru auto, tāpēc vienkārši publicēšu tās pašas piezīmes.
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv