Autors: Kārlis
Foto, Mobilie |
Biju nolēmis uzrakstīt par to jauno Huawei divacu telefonu, bet tad pēkšņi saņēmu šādu ziņu. Ko man tur vairs rakstīt, Kaspars visu ir parādījis bildēs.
Vai tehnoloģijas jau ir tik tālu attīstījušās, ka kāzu fotosesijā pietiek vien ar viedtālruni? Augusta beigās Huawei izaicināja fotogrāfu Kasparu Gardu atstāt profesionālo fototehniku mājās, fotografējot kāzas vien ar Huawei P9 viedtālruni. Eksperimenta mērķis bija atklāt visas iespējas, ko piedāvā viedtālruņa duālā fotokamera, kas veidota sadarbībā ar vācu fotokameru ražotāju Leica Camera AG, solot pārveidot viedtālruņu fotogrāfiju.
Gana drosmīgi, lai kāzas iemūžinātu ar viedtālruni bija jaunais pāris Ilga un Guntis, kuru kāzu ceremonija notika Turaidas muzejrezervāta baznīcā. Jaunlaulāto fotosesijai vēlāk tika izvēlēta netālu esošā Gūtmaņala. Līgava Ilga stāsta: “Ar Gunti kopā esam jau deviņus gadus un audzinām brīnišķīgu metiņu, bet kāzu dienu svinējām tikai šī gada augusta beigās. Jāsaka, vēl brīnišķīgāku dienu izvēlēties nevarējām – šovasar vairāk lija kā nelija, bet tieši mūsu lielajā dienā laiks lutināja.
| |
| |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto |
Pagājušajā nedēļā man bija unikāla iespēja izmēģināt Hyundai i20 jaunajā Go versijā. Es diemžēl līdz galam neiedziļinājos ko īsti nozīmē Go, taču pamanīju zilus akcentus uz paneļa un sēdekļiem. Turklāt, auto aprīkots ar viena litra trīscilindru dzinēju. Daudzi to uzzinot vīpsnās, taču lieki - auto ir ļoti atsaucīgs un dinamisks.
Ar mazo žiperīgo auto sanāca nobraukt vairāk kā 500 kilometru, kuru laikā paspēju izbaudīt gan tā dinamiku pilsētā, gan zemo apgriezienu ņurdoņu mierīgā šosejas režīmā. No sākuma bija grūti pierast, ka auto ar tik mazu un augstus apgriezienus mīlošu dzinēju nebaidās - un pat uzstāj, lai to lieto arī ļoti zemos apgriezienos. Jau knapi virs pusotra tūkstoša auto aicina pārslēgties uz augstāku pārnesumu. Piektais pārnesums, ātrums nedaudz virs 90 un apgriezieni kaut kur zem diviem tūkstošiem. Statoil kafija rokā un saullēkta pavadīti dodamies tālajā ceļā uz Kļoviem.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Foto, Mobilie |
- Notīri objektīvu
- Turi telefonu stabili (arī pēc pogas nospiešanas)
- Apstrādā bildes
Būs gana īsa pamācība?
Var, protams, arī mazliet garāk.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Dažādi |
Pavisam drīz jau atkal klāt tas foršais pasākums. Aizej! Satiksi foršus cilvēkus!
Jau piekto gadu Latvijā notiks “Strādā jebkur!” diena, kuras mērķis ir popularizēt elastīgu darba stilu, skaidrot tā priekšrocības un elastīga darba organizēšanas principus.
Šogad elastīga darba stila piekritēji un interesenti aicināti pulcēties darbam ārpus biroja
27. maijā no plkst. 13:00 līdz 15:00 parkā aiz Latvijas Nacionālā mākslas muzeja.
Pasākuma organizatori būs parūpējušies gan par radošu darba vidi, gan par noderīgu saturu elastīga darba praktizētājiem.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Mobilie |
HTC 10 gan nav divas galvenās kameras, kā tas tagad sāk nākt modē, toties tam ir optiskā stabilizācija gan galvenajai, gan selfiju kamerai. Kas ir diezgan feini, jo mums visiem taču patīk sevi bildēt, bet parasti nevīžojam telefonu turēt rokās pietiekoši stabili.
Otrs interesantais jaunums ir AirPlay atbalsts, kas ļaus raidīt mūziku uz AirPlay saderīgām ierīcēm (piemēram, AppleTV). HTC ir pirmais Android ražotājs, kas izmanto šo Apple tehnoloģiju.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Foto, Mobilie |
Pirms kāda laika paklīda baumas, ka iPhone 7, iespējams, tikšot pie divām fotokamerām. Divām blakus. Jo tas esot labāk. Nav gan vēl līdz galam skaidrs kāpēc. Bet nu izskatās, ka Huawei apsteigs aifonu, jo internetos ir noklīdušas bildes ar Huawei P9, kuram skaidri un gaiši redzamas divas fotokamera, turklāt ar Leica zīmolu blakus. Izskatās dīvaini. Bet, nu, kādreiz arī viena fotokamera telefonā izskatījās jocīgi.
P9 tikšot prezentēts jau pēc pāris dienām. Tad nu redzēsim, kā tās kameras izskatās dzīvē. Un tad tik sāksies - visi telefonu ražotāji sāks likt divas fotokameras. Un tad trīs, un četras, un...
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Mobilie |
Patiesībā es pat nezinu ko te piebilst. Telefoniņš ir feins. Viegls. Bez ambīcijām. Un cena ir ļoti draudzīga.
Vienlaicīgi ar paziņojumu par darbības uzsākšanu Rietumeiropā šī gada sākumā, Ķīnas viedtālruņu ražotājs Coolpad paziņoja par savu jauno tālruni - Coolpad Porto S. Coolpad savos viedtālruņos liek uzsvaru uz inovatīvu dizainu un lielisku kvalitāti par pieņemamu cenu, kas raksturo arī šo modeli. Latvijā Coolpad Porto S būs nopērkams tuvākās nedēļas laikā baltā un tumši pelēkā krāsā par ieteicamo cenu tikai € 119!
Coolpad Porto S ir izteiksmīgs HD izšķirtspējas 5" ekrāns (1280x720), kura izšķirtspēja ir 294 pikseļi collā. Miravision™ procesors uzlabo ekrāna attēla kvalitāti. 4G LTE atbalsts nodrošina īpaši ātras lejupielādes. Šo tālruni var izmantot ar divām SIM kartēm, tādejādi lietotājs var izlemt, vai šo ierīci izmantot, ievietojot divas dažādas SIM kartes, vai vienu SIM karti un MicroSD karti ar ietilpību līdz 64 GB filmu, fotoattēlu un mūzikas uzglabāšanai. Tālrunis izmanto balss LTE tehnoloģiju augstas izšķirtspējas balss zvaniem.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Softs, Mobilie |
Pirms kāda lika dalījos iespaidos par to kā man patīk Mailbox. Tā ir epasta aplikācija, kas orientēta uz iesūtnes iztukšošanu un katra ienākošā epasta uztveršanu kā darbu, kas jāizpilda. Kad tas ir "izpildīts" - to izmet. Ja nav vaļas šobrīd - atliec uz vēlāku. Prasmīgi rosoties iespējams uzturēt iesūtni pavisam tukšu. Pareizāk sakot - varēja, līdz Mailbox izstrādātāji nolēma šo aplikāciju likvidēt. Tāda diemžēl ir mūsdienu prakse - foršas lietas nedzīvo ilgi.
Kad pienāca laiks no Mailbox atvadīties es sāku domāt ko tad darīt tālāk. Kādas ir alternatīvas? Ir visādi sajūsmu stāsti par jauno Outlook un citām aplikācijām, bet man ir būtiski, lai pasta aplikācija būtu pieejama trīs vidēs - telefonā, planšetē un datorā. Diemžēl daudz alternatīvu šīm prasībām nav, tāpēc pārgāju vien atpakaļ pie iOS/OSX Mail aplikācijas, taču jau ar jauno "Inbox Zero" domāšanu. Tagad cenšos iesūtni turēt tukšu, bet epastus, kas jāatliek, salieku attiecīgajās mapītēs. Diemžēl šī darbība nav automātiska kā tas bija Mailbox gadījumā.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, Softs |
Jau kādu pusotru gadu es sev un citiem skandinu, ka nevaru vien sagaidīt, kad Latvijā būs Uber. Nu, tas foršais takšu tipa pasākums, kur tu telefonā izsauc šoferi, kurš tevi aizved kur vien tīk. Atver aplikāciju, telefons jau zina kur tu atrodies, iebaksti ailītē uz kurieni gribi nokļūt un uzreiz saņem bildīti ar auto un šoferi kurš tevi savāks pēc tik un tik minūtēm. Iekāp, aizbrauc, pasaki paldies un izkāp. Tā kā aplikācijā ir piesaistīta kredītkarte, nekāda krāmēšanās ar naudu nenotiek. Kas gan var būt labāks par to! Nekas nav jārunā un nav jākrāmējas ar naudu.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, Testi |
Paceļ rokas, kurš atceras Almera. Feins auto bija. Citur pasaulē to pazina kā Pulsar jau kopš 1978. gada. Pērn Pulsar vārds atgriezās arī Eiropā. Tas būtībā ir japāņu "Golfs", kurš slēpjas mazliet savdabīgā ādā. Tiklīdz parādījās pirmās bildes ar jauno Pulsar, man uzreiz bija skaidrs, ka man šis auto patiks. Man patīk loģiski auto. Kompakta izmēra, ietilpīgi, saprātīgi aprīkoti. Pirmoreiz iekāpjot testa auto, gan nācās mazliet vilties. Otro reizi testējot vīlos vēlreiz. Bet auto man joprojām patīk, atliek tikai izvēlēties pareizo. Balto vai melno?
Pulsar ir būvēts uz Qashqai pamatiem, kas nozīmē, ka tam ir garākā riteņu bāze savā klasē. Tas pats par sevi droši vien neko daudz neizsaka, bet tam ir viens ļoti patīkams "blakus efekts". Pulsar aizmugurē sēdošajiem ir visvairāk vietas kājām, salīdzinot ar citiem kompaktauto. Pat, ja pie stūres sēž basketbolists, aizmugurē varēs ērti iekāpt un sēdēt normāla auguma cilvēks.
| | | |
|
| | | | ... |