Autors: Kārlis
Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidiTesti, Auto Daudz nerakstīšu, jo jāatzīst - kaut arī pa visiem divpadsmit Kakao darbības gadiem ir nācies izmēģināt vairākus pikapus, es tomēr joprojām nevaru objektīvi novērtēt to patiesās vērtībās. Turklāt - jūs visi šeit esat tikai lai apskatītos tās smukās bildes ar regbistiem, vai ne?
Viena lieta, ko VW pārstāvis atkārtoti uzsvēra, ir Amarok salīdzinoši maigā gaita. Tas esot krietni pārāks par konkurentiem, un braucot teju kā vieglais automobilis. Tik eleganti gan nav, taču nenoliedzami jāpiekrīt - priekš pikapa auto tiešām kratās patīkamāk. Protams, ātrākā gaitā šķērsojot “grabuli” pakaļa tik un tā mēģinās no jums aizlēkt, taču ne tuvu tik jūtami kā citiem auto.
Konkrētais auto ir aprīkots ar astoņpakāpju automātu un dažādām ekstrām. Diemžēl tam izpalika apsildāmie sēdekļi, kam gan vajadzētu būt jebkurā modifikācijā automobilim mūsu tirgū. Toties ir ādas apšuvums - būs vieglāk sakopt šmuces, kas varētu rasties šāda auto tipiskākajiem lietotājiem - būvniekiem, mežiniekiem, medniekiem un lauciniekiem.
Šim auto bija arī infoizklaides iekārta ar daudzcollu ekrānu, kura atbalsta Android Auto un Apple Carplay. Tas priecē. Bet ir divi bet - pirmais - skārienjutīgais ekrāns ir kapacitatīvais un tas nereaģē uz cimdos tērptiem pieskārieniem. Tas ir diezgan liels mīnuss tādam auto, kuru teorētiski apkalpo cimdos tērpi cilvēki. Otra lieta - ekrāns atspīd kabīnes aizmugurējā logā un attiecīgi atpakaļskata spogulī. Prasītos iespēja regulēt ekrāna slīpumu.
Vēl viens mīnusiņš ko pieminēt - paneļa augšpusē ir liels plauktiņš kurā var salikt visādus sīkumus - mēs, piemēram, tur likām fotokameras. Taču plauktiņš ir no cietas un slidenas plastmasas un viss tur saliktais ātri vien lido pa gaisu vai nepatīkami šļūc apkārt. Tur nu noteikti vajadzēja kādu gumijotu materiālu.
(Glāžu turētāji ir. Ērti.)
Tā kā man nav liela pieredze ar bezceļa braukšanu, tad šo auto bez instruktora palīdzības un traktorista pazīšanās es lielos purvos iekšā nedzinu. Taču neliels izbraukums pa Saulkrastu meža celiņiem un kupenām nekādas šaubas par auto spējām neatstāja. Vajag tikai sadzerties drosmi un ar Amarok varēs izbraukt kādus neceļus vien gribas.
Ā, vēl viena lieta, kas nepatika. Tā gan laikam attiecināma uz visiem pikapiem. Tā kravas kaste ir ļoti augsta. Bildējot mēs tur likām trepes un statīvus un sapratām, ka normāli ielikt uz izņemt tur neko nevar. Vismaz ne nepiespiežoties ar drēbēm ellīgi netīrajiem bortiem. Atliek vien kāpt uz riteņa un kāpt kastē iekšā, lai tur kaut ko ieliktu vai izņemtu.
Man ir grūti pateikt, vai Amarok būs labākā izvēle Latvijas pikapa tīkotājām, bet nu jāatzīst, ka vīlies tā lietotājs diez vai būs. Auto ir gan funkcionāls, gan ērts. Izņemot dažus sīkumus…
Paldies Moller, RK Fēnikss un Brenguļu sporta centram!
Ak jā, kāpēc mēs bildējām regbistus? Lai bildes būtu interesantākas. Cik var skatīties uz plikiem auto ar ostu fonā!
|