Autors: Kārlis
Daži iespaidi par Gada auto 2016 pretendentiemAuto Lietainajā sestdienas rītā notika Gada auto 2016 rudens pasākums. Bariņš ekspertu, bariņš žurnālistu un, protams, bariņš jaunu auto. Kā ierasts, devāmies pārsimts kilometru garā izbraucienā, ik pa laikam pārsēžoties no viena auto citā. Pēc katras auto maiņas es ierakstīju dažas piezīmes, dažus iespaidus, kas visvairāk palika prātā.
Neizplūdīšu garos stāstos par katru auto, tāpēc vienkārši publicēšu tās pašas piezīmes.
BMW X1
Šauri sēdekli. Nospiež sānus un dibenu. Citādi patīk. Ērts, loģisks. Saprātīgi tērē. Droši vien lieki ir ņemt xDrive versiju, jo šis tāpat nebūs bezceļu auto - pilnīgi pietiek ar priekšpiedziņas versiju.
Hyundai Ioniq
Ļoti priusīgs. Kas ir labi. Pazīstamas sajūtas. Apdare rada eko auto sajūtu. Mazliet amerikānisks, kas loģiski, jo tie jau tie aktīvākie hibrīdu pircēji. Izskatās savdabīgi, bet feini. Moderni. Šis ir pilnīgi jauns modelis, tam nav jābūt konservatīvam - tas droši var spēlēties ar interesantu izskatu. Patīkama gaita. Ir aizdomas, ka cena nebūs patīkama.
Audi Q2
Ērtāk sēdēt ka X1. Brauc mazliet par cietu Latvijas ceļiem. Nav neciešami, bet tomēr pacieti. 1.4 TFSI velk diezgan labi, bet nesalīdzināmi piemērotāks būtu dīzelis.
Pārāk raibs spidometrs ar miljons opcijām - krāsas, piktogrammas, dizaina elementi, utt utt utt. Izskatās jau stilīgi, bet braucot novērš uzmanību, jo ilgi jāmeklē vajadzīgais elements lielajā ekrānā.
Opel Astra
Garlaicīga gaita. Garlaicīgs interjers. Bet ir CarPlay kas tiešām feini darbojas. Izmēģināju gan kartes, gan Overcast. Arī TuneIn interneta radio smuki spēlēja, kaut nav tieša aplikācijas atbalsta.
Nissan Navara
Uz šosejas mazāk lēkā kā pavasarī testētais modelis kuram šķiet bija 18 collu diski.
Ātruma pārslēgam milzonīgs gājiens.
Kia Sportage
Kaut kas nenormāli grab priekšējā panelī. Jo ātrāk brauc jo skaļāk grab.
Volkswagen Tiguan
Ļoti šķautnains dizains, interjers. Brauc paredzami. Kā jau folksvāgens.
Volkswagen Tiguan
Dīlera pārstāvis palūdza iedot telefonu, lai uzliktu Waze, jo mašīnā likt navigāciju esot lēni un piņķerīgi. Kur vēl labāku pierādījumu tam ka visas, visu auto navigācijas ir pilnīgi mēsli.
Renault Talisman GrandTour
Murgaina ergonimika...
Renault Megane
Samērā dinamiski vadās.
Vairāk foto skaties Gada auto feisbuka albumā. |