Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Elektriskais Mustangs ir uz pareizā ceļa

Auto    
Elektriskais Mustangs ir uz pareizā ceļa

Nu, vismaz man tā šķiet. Jo tur viss ir pareizi. Tas ir elektromobilis. Tas ir krosovers. Un tas ir Mustangs. Ko gan vēl pielikt? Turklāt tas mazliet izskatās pēc Teslas. Es minu, ka šitos izķers kā svaigas bulciņas biroja virtuvē.

Vēl gan jāpaciešas līdz Mustang Mach-E (jā, stulbs nosaukums) nonāk veikalu plauktos - tas būs tikai nākamā gada beigās. Un nav ne jausmas vai tas oficiāli atceļos līdz Eiropai. Varbūt Eiropas tirgū sagaidāms Ford Capri Mk-E? Tas tik būtu jautri.
 


Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas!



Autors: Kārlis

Jaunais Passat. Das auto

Auto, Testi    
Jaunais Passat. Das auto

Jā, jā, folksvāgenas vairs nelieto šo saukli, bet manuprāt tas ideāli atbilst šim auto. Passāts ir vienkārši auto. Ikona. N’, es nesaku vislabākais auto. Es saku vistipiskākais auto. Taisnstūris ar riteņiem. Ok, ok, mūsdienās auto vairs nav kantaini un taisnas līnijas var atrast tikai auto salonā, bet jūs ideju sapratāt. Vienkārši auto.

Šis konkrētais ir R-Line aprīkojumā ar 2 litru TSI dzinēju. Diezgan glauns un izliekas mazliet sportisks. Kas globāli nav slikti, bet piemēram sēdekļi tam ir mazliet par šauru. Droši vien vālējot pa Biķerniekiem tas noder, bet dudinot no Rīgas uz Alūksni sāk sāpēt kājas, jo augstās malas nospiež sānus. Tas mazliet pārsteidz - auto ir varen plašs un ietilpīgs, kāpēc gan tajā jāliek tik šauri sēdekļi?
 

Autors: Kārlis

Scala Redux

Testi, Auto    
Scala Redux

Atceraties Rapid? Man dikti patika tas auto un mazliet nobrīnījos, ka tas nekļūst populārāks. Neliels izmērs, bet ietilpīgs, vienkāršs, bet praktisks. Izrādās cilvēki grib kaut ko šikāku, pat ja šikāks nozīmē vienkārši Octavia. Tā Rapid aizgāja nebūtībā. Toties tās vietā nāk šis auto - Scala. Formāts praktiski tieši tas pats, bet auto padarīts mazliet stilīgāks.

Man jau gan liekas, ka šāda tipa - “budžeta” kompaktklasei - nebūtu jābūt šikai, bet, nu, cilvēki ir dažādi. Arī tādi, kas grib nelielā škodā redzēt klavierlaku. Izskatās jau glīti, bet nu nepraktiski tomēr - skrāpējas un redz putekļus.

Scala ir apmēram golfa izmērā, bet mazliet citādākas formas. Tāds mini universālis. Mini gan nenozīmē, ka auto ir maziņš. Vietas tur ir atliku likām. Ideālā variantā es gan gribētu mazliet augstāku salonu ar augstāku sēdēšanu, bet tādi auto vairs nav modē.

Mūsu auto ir 1.5 litru benzīna motors ar 7 pakāpju DSG automātu. Mani pie dīzeļa pieradušo auto nošokēja ar klusumu. Brīvgaitā dzinējs ir praktiski nedzirdams. Arī vienmērīgi braucot var pat aizmirst, ka priekšā kaut kas rūc. Ļoti patīkami. Arī par pārnesumu kārbu var gandrīz aizmirst, izņemot reizēm kad tas slēdzas no pirmā uz otro - dažkārt ir jūtama neliela raustīšanās. Tālāk gan viss gludi un par pārnesumu maiņu liecina vien cipariņi ekrānā.
 

Autors: Kārlis

Tiguan ekspeditsioon

Testi, Auto    
Tiguan ekspeditsioon

Bijām aizbraukuši ekspedīcijā uz ārzemēm. Uz Hījumā salu. Ar jauno Tiguan. Nu, Tiguan pats par sevi nav baigi, baigi jauns, bet tam ir jauns dzinējs - 240 zirgu dīzelis. Jaudīgāks. Mēs gan tādi taupīgi braucēji, tāpēc īpaši to jaudu netrenkājām. Vairāk rūpēja pretējie parametri - taupīgums.

Nobraucām teju tūkstoš kilometru. Daudz pa strikti ierobežotajām šosejām, bet diezgan daudz arī pa mazajiem meža un piekrastes celiņiem, govju takām un vāji saskatāmām riepu sliedēm akmeņainajā salas piekrastē. Pļavas un purvus neizbraukājām gan, primāri tāpēc, ka tāpat pietiek celiņu kur braukt, bet arī tāpēc, ka auto bija aprīkots ar visai sportiskām šosejas riepām, kas īstos dubļos sagādātu tikai raizes.

Mēs regulāri braucam pa visādiem maziem lauku un mežu celiņiem un regulāri iesmejam par cilvēku tieksmi pēc krosoveriem. Nu, nevajag jau normālos apstākļos nevienam to apvidnieku. Bet kaut kā gribās. Arī mūsu piedzīvojumos vismaz 90% pietiktu ar parasto auto. Pāris reizes gan mērķtiecīgi izvēlējos Offroad braukšanas režīmu. Vietām ceļš veda pa diezgan “šķidru” oļu ceļu un gribējās pārliecību, ka visi četri riteņi kust un nevajadzēs slīpo krasta nogāzi forsēt atkārtoti. Viss izdevās. Oļiem skrapstot bez bēdu un bez aiztures tikām visur kur nu vien deguns un Google karte rādīja. Jā, neticami, bet pat vismazākās Hījumā “govju takas” ir iezīmētas kartēs, kas smuki rādās lielajā ekrānā paneļa vidū.
 

Autors: Kārlis

Pirmie iespaidi par VW Golf GTI TCR “teju sacīkšu auto”

Auto, Testi    
Pirmie iespaidi par VW Golf GTI TCR “teju sacīkšu auto”

Tas par to sacīkšu auto ir ražotāja apgalvojums. Man jau liekas, ka līdz sacīkšu auto tur ir ļoti tālu (nevis tāpēc, ka trūktu jaudas, bet tāpēc, ka ir par daudz komforta). Ja citi šī auto testētāji solīja noplēst tā riepas, man bija cita ideja - paskatīties uz GTI TCR kā uz ikdienā lietojamu auto.

290 zirgspēki, 5.6 sekundes, 250km/h… Tas viss ir forši, bet cik l uz 100km? To es tā īsti nemaz neuzzināju, jo folksvāgens ir pacenties uztaisīt tik nesaprotamu interfeisu, ka viss ko es redzēju ekrāna bija momentānais patēriņš un patēriņš “kopš starta”. Abi ir bezjēdzīgi kopējās ekonomijas noteikšanai.
 

Autors: Kārlis

Arī OnePlus nolēma sačakarēt savus telefonus

Mobilie    
Arī OnePlus nolēma sačakarēt savus telefonus

Vispirms tas bija Samsung. Pēc tam sekoja Huawei. Un tagad arī OnePlus izdomāja, ka tiekšanās pēc bezjēdzīgas ailītes specifikāciju tabulā ir pareizais ceļš.

Runa ir par ekrāniem ar nolocītajām malām. Kad Samsung to ieviesa, viņiem bija ideja ekrāna malas izmantot īpašām notifikācijām. Bet vēlāk visi uzsēdās uz šī viļņa, jo ar nolocītu ekrānu var izlikties, ka tas ir lielāks un, ka telefona rāmis ir mazāks. Tādējādi iegūstot maģisko “ratio” - ekrāna/malu attiecību - arvien lielāku un lielāku.
 

Autors: Kārlis

Divas lietas par jauno Huawei telefonu

Mobilie    
Divas lietas par jauno Huawei telefonu

Pirmkārt, nu, pareizāk sakot - nulkārt - tam telefonam ir nenormāla kamera. Tagad par pirmkārt - izrādās, ka karstgalvji, kas to aparātu pērk tagad, komplektā saņems arī viedpulksteni. Es vēl neesmu pie tā ticis - tikai mazliet apgrābstīju, pulkstenis kā pulkstenis - bet ražotājs sola, ka tam ir baigās dižās spējas. Triatlona režīms, pulsa mērītājs un vēl viss kas, bet kas man lika tam pievērst uzmanību - divu nedēļu baterija! Tas izklausās reāli aizdomīgi. Kaut kad notestēšu, varbūt pastāstīšu kā gāja.

Otra lieta ir austiņas. Nosacīti bezvadu. Praktiski tomēr ar vadu, bet tādu, kas karājas ap kaklu un nav jāpiesprauž telefonam. Es bezvadu austiņas sāku lietot apmēram pirms gada un... vairs negribu skatīties atpakaļ. Jā, ir jāatceras tās uzlādēt, bet tā ērtība, ka tev nekas nekur nav jāsprauž un nekādi vadi nemaisās gar rokām - tā ir zelta vērta. Es gan neesmu lietojis šādas uz kakla karamas austiņas.

Viens labums gan ir šāda tipa ausīm - tās nav jāglabā īpašā kārbiņā. Vienkārši uzkar kaklā vai iemet somā. Lai uzlādētu tās vienkārši jāpārplēš uz pusēm. Nopietni. Vadam pa vidu izrādās ir USBC štekeris. To izrauj un pieslēdz turpat pie telefona, lai uzlādētu. Izklausās ērti.

Man patīk, ka jaunajiem telefoniem sāk dot līdz dažādus labumus. Tas mazliet (mazliet) attaisno tās šausmīgās telefonu cenas. Diemžēl labumus līdz dod tikai pirmajiem.
 

Autors: Kārlis

Gandrīz līdzvērtīgs aizvietotājs

Auto, Testi    
Gandrīz līdzvērtīgs aizvietotājs

Ziniet, kas ir skumji? Pie mums vairs nebūs pieejams Lexus GS. Tas bija viens no pirmajiem auto ar ko Kakao vispār sāka savus auto apskatus. Pirms 13 gadiem, akmansdievs! Bet! Ziniet, kas nav tik skumji? Tas, ka vietā būs šis ES modelis.

Izmēros tas ir apmēram tāds pats, kaut skaitās mazliet mazāks. Taču luksus- un leksusīgumā praktiski ne ar ko neatšķiras. Vienīgi ar piedziņu. Šis ir priekšpiedziņas auto, kur GS, protams, bija ar stumjošo aizmuguri. It kā jau gribas gausties, ka īsti glaunam auto piedien tā aizmugures piedziņa, bet praktiski - nu, nav pilnīgi nekādu bēdu braukt ar ES.

Lexus man vienmēr ir patikuši. Kaut kā viņi prot apvienot modernu dizainu apvienot ar klasiskām ērtībām. Es pilnībā saprotu, ka dizains var rī nepatikt. Tas ir īpašs. Tāpēc arī man tas patīk. Tas nav garlaicīgs. Turklāt šis, tāpat kā citi Lexus, rada to lielisko nepiespiestības sajūtu. Iekāp un brauc. Ļoti maz vajag pielāgoties auto īpatnībām. Tas ir lielākoties pašsaprotams, ērts, ergonomisks. Nu, izņemot dažas lietas.
 

Autors: Kārlis

Lexar izlaiž 1TB atmiņas karti (bet to noteikti nevajag pirkt)

Foto, Tehnika    
Lexar izlaiž 1TB atmiņas karti (bet to noteikti nevajag pirkt)

Lexar nupat pieteica pasaulē pirmo SD karti ar 1 terabaita ietilpību un viss internets ir sajūsmā. Tā ir SDHC/SDXC UHS-I karte, kas lietojama visvisādās foto un videokamerās. Tā maksās 500 dolāru tur, un ej nu sazini cik šeit. Bet nav svarīgi, cik tā maksās - nepērciet to!

Ir cilvēki, kas joprojām iesaka izvairīties no lielas ietilpības atmiņas kartēm, jo tām ir viens liels risks. Ja tās nobrūk, tad sanāk pazaudēt ļoti daudz materiāla. Bet man tā nešķiet liela problēma. Vienalga cik liela karte, ja tā nobrūk, būs bēda. Tāpēc vienmēr vajag lietot divas kartes (jums visiem taču ir kameras ar diviem slotiem?) un/vai regulāri tās izlādēt un bekapot. Nekad neturi pilnu karti kamerā. Uzreiz pēc bildēšanas/filmēšanas ņem un izlādē datorā vai cietajā diskā (kurš uzreiz tiek bekapots vēl vismaz divās versijās, vai ne?).

Tas, kāpēc es iesaku izvairīties no šīs kartes, ir ātrums. Pareizāk sakot lēnums. 633X. Tas ir 95MB/s lasīšanas un 70MB/s rakstīšanas ātrums. Tas mūsdienās nav normāli. Izvelc kalkulatoru un izrēķini cik ilgi tev paies pārkopēt terabaitu. Pa to laiku var uztaisīt, uzcept un apēst picu!

Ja tu daudz maz nopietni darbojies ar foto un video, tad - pirmkārt tu jau to pats zini, bet ja nu tomēr nē - vienmēr investē ātrās kartēs. Vismaz 150MB/s. Vislabāk 300MB/s. Jā, tās kartes ir šausmīgi dārgas, bet ietaupīs tev 2x, 3x, 5x vairāk laika. Un varbūt tev liekas, cik tad tur karti izkopēt... oi, ļoti. Tas var būt tik nenormāli ilgi.

Man laimējies lietot Sony 300/299 kartes un es nevaru vairs iedomāties lietot kaut ko zem 100/100.
 



Autors: Kārlis

Es zinu, ko tu darīsi šovasar!

Avio    
Es zinu, ko tu darīsi šovasar!

Iesi uz aviošovu! Turklāt veseliem diviem! Pirmais ir jūlijā Ādažos, otrais augustā Tukumā. Abi ir jāredz!

Tātad, Ādažos pasākums notiks 21. jūlijā. Jā, tas pārklājas ar Positivus, bet tas pat ir labi, jo tas nav pārāk tālu (braucot gan no Rīgas, gan Salacgrīvas). Pamosties, izstaipies un laid uz aviošovu. Pēc tam atpakaļ baudīt mūziku un ko nu vēl tur jaunieši mūsdienās bauda. Šis diemžēl atcelts

Otrs pasākums - Tukumā - notiek 4-5. augustā. Divas dienas ar lidmašīnām vien, iedomājies?! Vairāk informācijas - Wings over Baltics.

Abos pasākumos piedalīsies Latvijā bāzētās superbites - Baltic Bees Jet Team. Viņi prot skaisti lidot. Nepalaidiet garām!
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies