Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Es zinu, ko tu darīsi šovasar!

Avio    
Es zinu, ko tu darīsi šovasar!

Iesi uz aviošovu! Turklāt veseliem diviem! Pirmais ir jūlijā Ādažos, otrais augustā Tukumā. Abi ir jāredz!

Tātad, Ādažos pasākums notiks 21. jūlijā. Jā, tas pārklājas ar Positivus, bet tas pat ir labi, jo tas nav pārāk tālu (braucot gan no Rīgas, gan Salacgrīvas). Pamosties, izstaipies un laid uz aviošovu. Pēc tam atpakaļ baudīt mūziku un ko nu vēl tur jaunieši mūsdienās bauda. Šis diemžēl atcelts

Otrs pasākums - Tukumā - notiek 4-5. augustā. Divas dienas ar lidmašīnām vien, iedomājies?! Vairāk informācijas - Wings over Baltics.

Abos pasākumos piedalīsies Latvijā bāzētās superbites - Baltic Bees Jet Team. Viņi prot skaisti lidot. Nepalaidiet garām!
 


Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas!       Riga Airport Transfers →



Autors: Kārlis

Arī šis ir labs ceļojumam

Auto, Testi    
Arī šis ir labs ceļojumam

Runājot par auto ar ko ceļot - nesen atcerējos, ka esmu aizmirsis pastāstīt par Renault Grand Scenic, ar kuru pērn devāmies mazā ceļojumā uz eksotisku valsti. Tas ir viens dikti interesants auto. Kur ar interesants es domāju tieši to - interesants.

Reāli jau mums tik lielu auto nevajadzēja, jo braucām trijatā. Bet, nu, ja reiz piedāvā - neatteikšos. Un vispār jau tas auto nav arī TIK liels. Tas vienkārši ir ietilpīgs. Visas septiņas vietas gan nemēģinājām aizpildīt, kas, savukārt nodrošināja milzīgu bagāžnieku. Nu tādu, ka mūsu minimālistu ceļasomas tur pat izskatījās smieklīgi.

Sēdekļi priekšā ir veidoti īpaši komfortabli, tomēr mazliet pietrūkst iespēja regulēt slīpumu. Toties tiem ir masāžas funkcija, kas ak-cik-saldi, jo īpaši garā ceļā. Masāža gan nav nepārtraukta, tā pēc kāda laika izslēdzas un jāaktivizē atkal, taču to var izdarīt diezgan veikli. Kāpēc visiem auto vēl nav masāžas sēdekļi? Tā ir maģija…
 

Autors: Kārlis

Multivan? Nopietni?

Auto, Testi    
Multivan? Nopietni?

Lūk, viens neierasts auto. Nu, mums neierasts, jo parasti ar tādiem nebraucam. Multivan VIP. Izklausās diži. Gandrīz ir ar.

Sākšu ar lielāko lietu - cenu. Piecdesmit divi tūkstoši. Un tas ir ar atlaidi. Es nezinu cik parasti maksā busiņi, bet tas liekas padaudz. Tiesa, šis tomēr ir mazliet īpašāks busiņš kā visi citi. Tas paredzēts smalku viesu pārvadāšanai. Vai īpaši stilīgam ceļojumam. Ko nu kurš grib.

Galvenās ērtības ir otrajā rindā, kur ir divi atsevišķi krēsli. Abiem ir elkoņbalsti, abi ir nolokāmi un pat apgriežami otrādi. Starp tiem ir galdiņš. Tas it kā izklausās stilīgi, tomēr praksē tas baigi traucē un reāli nedod nekādu labumu. Tajā ir dažas atvilktnes un pilnīgi bezjēdzīgi glāžu turētāji. Bet labā ziņa - to var izņemt. Uz var vispār nepirkt klāt.
 

Autors: Kārlis

Pārsteidzoši feins

Mobilie, Testi    
Pārsteidzoši feins

Ilgi nevarēju izlemt, vai gribu “krāmēties ar budžetnieku”, bet tad sapratu, ka nav korekti visu laiku lietot tikai premium aparātus. Tāpēc pakrāmējos ar šo un galīgi nebiju vīlies. Nu, varbūt drusciņ.

Honor 9 Lite. Četras kameras, astoņi kodoli, 5.65 collas un kaut kādi 200 eiro. Apmēram četrreiz mazāk, nekā citi telefoni, kurus parasti dod testēt.

Riktīgi foršs ir telefona korpuss. Pilnīga plastmasa, bet labā nozīmē. Gluds, tīrs. Rotaļīgs. Atgādina veco labo iPhone 5C. Ļoti patīkami telefonu virpināt rokās. Turklāt var justies gana droši, ka tam pilnīgi nekas slikts nenotiks, ja tas nejauši izslīdēs no rokām. Pretēji tiem super dārgajiem aparātiem, kas momentāni sašķīst gabalu gabalos. Tiesa, gludā, spīdīgā plastmasa arī neuzlabo slīdēšanas problēmu - telefons ir diezgan slidens un atstāts bez uzraudzības izšļūks no kabatas vai noslīdēs no galda. Labā ziņa - tam komplektā ir vāciņš, kas uzlabo saķeri.
 

Autors: Kārlis

Stilīgs kā stilīga keda

Auto, Testi    
Stilīgs kā stilīga keda

Vai atceries iepriekšējo mūsu Volvo testu? Pareizi, es arī neatceros. Man šķiet, šis ir pirmais. Mazliet neticami. Kuru auto mēs vēl neesam apskatījuši pēdējo 13 gadu laikā?

XC40 atšifrējas vienkārši - “xc” nozīmē, ka tas ir krosovers, 40 norāda vietu modeļu klāstā. Nav baigi augstu, bet nav arī pats mazākais auto. Patiesībā, šis ir ļoti optimāla izmēra auto. Pietiekoši liels, lai braucējs sajustos nozīmīgs, bet gana mazs, lai nebūtu stāvvietā jāparkojas pa diagonāli. Turklāt tas ir diezgan ietilpīgs un ērts. Vispār šis ērtums ir viena no lietām, kas visvairāk palika atmiņā. Nav runa, par īpaši mīkstiem sēdekļiem vai ko tādu, bet par kopējo lietošanas ērtumu. Auto ir tāds neuzbāzīgs, pārsvarā labi saprotams un tā lietošana ir tāda nepiespiesta. Iekāp un brauc. Auto neprasa daudz uzmanības vai īpašu pielāgošanos. Ja neskaita to, ka garākam cilvēkam ir jāiemācās pielocīt galvu, lai iekšā kāpjot to neatsistu pret jumta malu. Ar to es negribu teikt, ka iekšā vietas būtu maz - vienkārši durvju aile ir zema.
 

Autors: Kārlis

Es iebāzu ausīs nākotni, bet tā vēl nebija gatava

Tehnika    
Es iebāzu ausīs nākotni, bet tā vēl nebija gatava

Es neesmu lietojis Apple AirPods. Man galīgi nerūp tērēt tik milzīgu naudu austiņām, kas tik bieži jālādē un potenciāli nemaz neturas ausīs. Es lietoju uz-auss liekamās bezvadu austiņas un tās ir maģiskas. Tāpēc es sapriecājos, kad man piedāvāja šīs mazās figņas, jo atšķirībā no Apple trubiņām, ir sajūta, ka šīs ausīs turēsies. Un turas!

Samsung Gear IconX tās saucas. Ideja ir tieši tāda pati kā AirPods - mazas austiņas ar mazu bateriju, kas ieliekamas mazā kastītē ar lielāku bateriju. Kastīte tiešām neliela, bet tās forma varēja būt ērtāka. Diezgan bieza un turēt bikšu kabatā neērti. Jāliek somā.

Izņemot austiņas no kastītes tās uzreiz aktivizē Bluetooth un meklē telefonu. Atrod parasti ļoti ātri un nekādi citi rituāli nav jāveic. Austiņām sānos (vai priekšpusē, kā skatās) ir skārienjutīgs panelis, ar kuru var dod dažādas komandas. Pieskaries - nopauzē. Piesit divreiz - patin uz priekšu. Pavelc uz augšu - pagriez skaļāk. Uz leju - klusāk. Ērti. Reizēm gan nenostrādā, jo pieskaries pārāk viegli.

Pašas austiņas ir ausī iebāžamās. Kas vien nozīmē, ka tās labāk turas un tās labi bloķē apkārtējo troksni. Komplektā ir dažāda izmēra gumijas uzmavas un gumijas ļipiņas, kas ļauj austiņas pielāgot dažādām ausīm. Dzi, Apple?
 

Autors: Kārlis

Gada labākais gadžets

Dažādi    
Gada labākais gadžets

Pavisam aizmirsu gada izskaņā par šo uzrakstīt, bet, nu, palielam jau nav nekāda starpība kurā datumā es kaut ko pasludinu par gada labāko gadžetu. Tātad. Tās nav kedas. Tās ir kurpju šņores. Pareizāk sakot - tās nav kurpju šņores, tas ir kurpju šņoru aizvietotājs.

Man jau sen bija sajūta, ka ir jābūt kādam risinājumam tik vecmodīgai lietai kā kurpju šņorēm. Nu, nav nopietni, ka mums ir pašbraucoši auto un virtuāli asistenti telefonos, bet katru dienu mums jāliecas un jātupjas, lai sasietu mezglā divus striķīšus. Un izrādās - ir tam risinājums! To sauc Lock Laces.

Tās ir elastīgās šņores, kuras tu iever savā kurpē/kedā/zābakā, abus galus saliec kopā un izver caur mazu saspiedēju. Un tad tev nekad vairs nekas nav jāšņorē! Tā kā šņores ir elastīgas, visticamāk apavus var uzvilkt vienkārši tāpat uzstiepjot. Bet ja gribas tomēr stingrāk - atbrīvo savilcēju un pastiep šņores ciešāk. Viens un divi. Viss. Nekāda mezglu siešana un pārsiešana, lai atrastu pareizo stingrību.
 

Autors: Kārlis

Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Auto, Testi    
Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Kopš pirmo reizi izbraucu ar pirmās paaudzes X3, šis auto man vienmēr palicis atmiņā kā ļoti feins. Es zinu, ka īstiem BMW faniem nepatīk šis austriešu ražojums, bet man gan. Neuzkrītošs, praktisks. Tas par veco X3. Par jauno... daudz kas ir mainījies.

Auto ir manāmi uzblīdis un nav vairs tik neuzkrītošs. Tas gan arī vairs nav tik atpazīstams un to mierīgi var sajaukt gan ar X1, gan X2, gan X5. Pārāk līdzīgi viņi visi kļuvuši. Tas gan nenozīmē, ka auto būtu slikts, bet tas ir zaudējis kaut kādu īpašo sajūtu.
 

Autors: Kārlis

Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Auto, Testi    
Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Ziniet, kurš vēl ir foršs auto? Cēhāer. Tā jocīgā toijota, kas izskatās pēc droīda no zvaigžņu kariem. Ja jums pietrūkst naudiņas tam kolosālajam BMW, tad šī varētu būt laba alternatīva.  
 
Jūs teiksiet, ka zaimoju. Ka nevar milzīgu, lepnu BMW salīdzināt ar kompaktu krosoveru. Tomēr var. Abiem ir mazliet līdzīgas sajūtas. Un mazliet līdzīgas formas. Abi ir veidoti kā kupejas. Nu, labi. Ar to līdzības beidzas. Bet C-HR ir ļoti feins auto. Ērts. Loģisks. Tajā nav milzumdaudz vietas, taču ir pietiekoši gan priekšā, gan aizmugurē.  
 
Šis konkrētais ir hibrīds, kas to padara vēl patīkamāku. Kluss, vienmērīgs, atsaucīgs. Tas nav nekāds sportists vai bezceļu bridējs, bet normālos ikdienas apstākļos ļoti ērti lietojams. Ērti iekāpt, apsēsties. Nav ilgi jāmeklē sava pareizā pozīcija pie stūres. Kāp un brauc.  
 

Autors: Kārlis

Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Auto, Testi    
Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Es esmu no tiem, kam ļoti patika "vecais" piektās sērijas GT. Man tas šķiet absolūti loģisks auto. Ietilpīgs, ne pārmērīgi liels, ērts. Zinu, ka "trū-bembisti" par šo auto vīpsnā. Bet man nerūp ko viņi domā. Man rūp forši auto.

Jaunais nu ir pacelts par latiņu augstāk un ieskaitīts sestajā sērijā. Par to, protams, var uzreiz paprasīt vairāk naudiņas. Bet auto ir arī kļuvis elegantāks. Slaidāks siluets - tuvāk elegantam ceļojumu auto un nostāk no IKEA vīkenda transporta.

Sestais ir interesants mikslis starp piekto un septīto. Pēc būtības tas ir būvēts uz pagarinātā piektās sērijas modeļa, bet piekare un kopējā sajūta tam ir tuvāka septītajam. Īsāk sakot - šis ir ideāls kompromiss starp šiem abiem auto. Nav pārāk milzīgs, bet ir ļoti ērts, praktisks un absolūta bauda braukšanā. Un visu šo iemeslu pēc es pilnā nopietnībā to pasludinu par labāko auto pasaulē. Nopietni. Ir ātrāki auto, ir smukāki auto, ir ērtāki auto, ir praktiskāki auto, taču šis ir perfektais "sweetspot" polārajā grafikā. Izņemot, protams, to vienu asi, bet par to vēlāk.
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv