Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Tests: BMW X3 3.0sd

Testi, Auto
Ja man ilgāku laiku jāgaida rindā pie ārsta, es pieveru acis un ātri vien iesnaužos. Tas gan ir riskanti, jo ja garām ies kāda pārlieku centīga medmāsa, tad es varu pamosties mūžīgās atdusas kapelā ar vati visās atverēs. Bet ja man jāgarlaikojas autosalonā, tad gribot negribot es pamazām izpētu visus tajā esošos auto. Tā arī šoreiz man gadījās, un lēnā garā izokšķerējis visus piektās, sestās, trešās un visu citu sēriju mašīnas nonācu arī līdz X3. Teikšu jums godīgi – šis auto nekad nav piesaistījis manu uzmanību. Tas ir šaurs mazizmēra “parketnieks” kuru bagāti vīri dāvina savām sievām, kuras tajos sasēdina bērnus, aizved uz skolu un pašas dodas pie manikīra. Šāds auto acīmredzot nav vīrieša cienīgs. Bet garlaicības mākts es nolemju izpētīt arī X3. Un pēc īsa brīža saprotu, ka esmu pamatīgi vīlies. Tas nepavisam nav mazs šaurs mājsaimnieču auto. Vietas tajā ir atliku likām arī raženam vīrišķim. Tas, protams, manī rada interesi tāpēc nolemju iepazīties ar X3 tuvāk.

Sacīts darīts. Nepaiet ne nedēļa, kad manās rokās nonāk X3 atslēgas. Mani paši pirmie iespaidi ir šādi – tas ir augsts, auksts un tam neticami ātri uzsilst apsildāmie sēdekļi. Bet nu par visu pēc kārtas.




Šis ir 2007. modeļu gada BMW X3 ar 3.0sd Twin Turbo dīzeļdzinēju. Šis motoriņš ir dvīņubrālis tam, ar kuru iepazināmies iepriekšējā testā. Lai arī šis ir dīzelis kurš daudziem joprojām asociējas ar Ikarusu un vecu Pasātu, tā sniegums ir nemaz ne sliktāks par savu benzīna brāli. Patiesībā pat labāks! Šim trīslitru dzinējam arī ir divas turbīnas, kuras klusi svilpjot vienotā unisonā spēj nodrošināt 286 zirgspēku un 580 ņūtonmetru lielu jaudu jau pie nieka 1750 apgriezieniem. Tas ir zvērīgs spēks ar nezvēra dabu. Arī pārējais auto aprīkojums ir gana izmeklēts – gaišas ādas salons ar melnu jumtu, M Sport pakete, kas sevī ietver sporta piekari, sēdekļus un veselu gūzmu vizuālo nieciņu. Vienkārša (ne-divkārša (divzonu)) klimatkontrole, CD atskaņotājs utt. Izklausās pēc labas kombinācijas patīkamam braucienam.



Kad dzinējs (un vadītājs) ir uzsilis līdz normālai darba temperatūrai, laiks sākt mīt pedāļus. Divus. Šis auto ir aprīkots ar automātisko pārnesumu kārbu. Ieliekam “Drive”, pedāli grīdā un aiziet! Un ho-ho-ho-ho (iedomājieties Red Bull sadzērušos santaklausu) kā aiziet! Nepaspējam aizskatīt līdz septiņi, kā tiesības jau jāatdod policistam. Citiem vārdiem sakot auto paātrinājums ir apbrīnojami straujš un absolūti negaidīts. Ierasto distanci līdz 100 kilometriem stundā šis gandrīz divas tonnas smagais auto pieveic nieka 6.6 sekundēs. Smadzenes apjūk, jo līdz šim tajās saglabātā informācija par tēmu “dīzelis” un “bezceļnieks” nekādi nesaistījās ar tik zvērīgu dinamiku. Mēģinu iestāstīt pats sev, ka tas patiešam tā ir, ka tas ir normāli, un ka turpmāk šī informācija ir jāsaglabā smadzeņu dzīlēs. Protams, nekas nepalīdz tik labi atcerēties kā nemitīga atkārtošana. Tas tad arī ir tas, ko es nekautrējoties no apkārtējo skatieniem, un ignorējot blakus sēdošo piezīmes nemitīgi darīju. Izbaudīju satriecošo paātrinājumu.

Diemžēl pilsētas satiksme nepieļauj īpaši ātru pārvietošanos. Stop&go režīmā mīcoties pēc laika esmu jau apradis ar auto gaitu un sāk prasīties pēc mazliet straujākas reakcijas manai nervozajai gāzes pedāļa spaidīšanai. Un šo opciju mums laipni piedāvā pārnesumu kārbas Sport režīms. Tajā auto ilgāk uztur augstus apgriezienus, lai maksimāla jauda būtu pieejama jebkurā brīdī. Protams, tas vistiešākajā veidā atsaucās uz degvielas patēriņu, bet kuram gan tas rūp... Turpmākās dienas tā arī pavadu braucot tikai Sport Drive režīmā. Tas šķiet ir patiesais braukšanas režīms šim auto.



Dzīve diemžēl nesastāv no taisniem “dragreisiem” vien. Laiku pa laikam mums ceļā uzglūn strauji līkumi un pagriezieni. Un mēs visi zinām, cik ļoti lieliem un smagiem auto nepatīk strauji pagriezieni. Augstais smaguma centrs dara savu, un līkumā auto sasveras un visādi citādi uzvedas kā tvaikonis Misisipi ūdeņos. Tāpēc arī ar X3 mēs līkumiem tuvojāmies prātīgi... un pametām tos cik vien neprātīgi iespējams! BMW inženieri ir pamanījušies piemānīt fiziku un iemācījuši šim augstajam ģimenes “busiņam” uzvesties gluži kā vieglajam auto. Turklāt kā ļoti labam un stabilam vieglajam auto. Pagriezienos burtiski nemaz nav jūtamas vertikālās svārstības un X3 ļauj pavisam droši manevrēt pat diezgan pārgalvīgos ātrumos.

Šķiet vienīgais ar braukšanu saistītais elements, kuram es nevaru veltīt tikai vislabākos vārdus ir bremzes. Tās strādā ļoti labi un pārliecinoši. Tās viens-divi aptur smago auto no lielās skriešanas. Bet tām piemīt nelāgs niķis “pielipt” braucot ļoti lēni. Lēnām bakstoties sastrēgumā ir nemitīga gāze-bremze spaidīšana, taču auto neļauj maigi un smalki regulēt bremžu stiprumu – tas “pieķer” bremzes ļoti strauji, kā rezultātā auto nekomfortabli noraustās pie katras apstāšanās. Bet arī tā nav mirstamā kaite un ar to var droši sadzīvot.



Neticami, bet līdz pat šim brīdim es neesmu pieminējis neko par salona ietilpību, iekārtojumu un aprīkojumu. Laikam jau tāpēc, ka auto uzvedība un gaita ir tik iedvesmojoša, ka nekam citam neatliek laika. Bet mums tomēr ir jāpievērš nedaudz uzmanība arī “stāvošam auto”. Pirmais ko pamana visi, kas iesēdušies vadītāja vietā ir apkārtējā telpa. Tās ir daudz. Šeit vietas pietiek gan gariem, gan resniem, gan gariem un resniem. Brīvība ir jūtama visos virzienos, elkoņus var brīvi plivināt gaisā vai arī ērti atbalstīt uz abās pusēs esošajiem elkoņbalstiem. Līdz jumtam vietas ir gana, ir arī vieta kur kājas izstaipīt (piemēram, braucot kruīza režīmā).

Kā jau ierasts lielākās bažas raisa aizmugures sēdeklis. Bet lieki. Šeit vietas ir ļoti daudz. Auto patiešām ir daudz, daudz lielāks un ietilpīgāks nekā tas izskatās no ārpuses. Turklāt arī bagāžnieks tam ir ietilpīgāks nekā lielajam brālim X5.



Par auto aprīkojumu ir grūti kaut ko teikt. Kā jau visiem BMW arī šim var visas vēlamās opcijas kombinēt gluži kā Lego klucīšus. Gribu to podziņu, bet negribu šito kloķīti; gribu navigāciju, bet negribu klimatkontroli; utt. Variācijas iespēju ir neiedomājami daudz. Katrs pats sev izvēlas piemērotāko. No vienas puses tas ir ļoti labi. No otras – tas sarežģī dzīvi pasūtot savu auto. No trešās puses (jā, trīs puses. Iedomājies?...) bāzes modelis ir burtiski pilnīgi pliks bez jelkāda aprīkojuma, un katra izvēlēta opcija maksā bargu naudu. Rezultātā, lai auto nokomplektētu tādu kā sirds vēlas, tā cena pieaug vismaz par pāris tūkstošiem. Tas ir jāņem vērā apskatot auto cenu lapas. Sākuma cena šim auto ar sporta dīzeli ir 50 tūkstoši eiro. Bet tādā komplektācijā kādā ir testa auto, cena izaug krietni virs 60 tūkstošiem. Diezgan paskarbi.



Apkopojot domas un iespaidus par X3 jāsaka, ka auto mūs pamatīgi pārsteidza. Labā nozīmē. Pirmkārt tas ir patiesi liels – daudz lielāks nekā tas izskatās vizuāli. Otrkārt šis sporta dīzeļdzinējs ir tiešām apbrīnas un sajūsmas vērts. Turklāt tas nenoēd pārāk daudz degvielas. Protams, Sport režīmā jārēķinās ar saviem 15 litriem uz 100 kilometriem, bet ja nu kādam rodas vēlme braukt prātīgi, tas iespējams arī iekļauties astoņos litros.

Vēl jāpiebilst, ka jo vairāk laika es pavadīju ar X3, jo mazāk es sapratu kāpēc cilvēki vispār izvēlas X5. X5 ir tikai nedaudz lielāks, taču krietni dārgāks (lētākā versija no 47t eiro). X3 ir gana ietilpīgs un praktisks gan resnam bandītam, gan lielai ģimenei. Vienīgā atšķirība ir auto izskatos. X3 ir pietiekoši neuzkrītošs, piezemēts, kamēr X5 atklāti izrāda savu agresiju un nepatiku pret visiem pārējiem. Tātad mans ieteikums būtu šāds- ja tu esi ekstraverts bandīts tad izvelies X5. Bet ja tu esi ģimenes cilvēks kam vajag ērtu un ietilpīgu auto jebkuriem ceļiem un laika apstākļiem – X3 būs pareizā izvēle.



Mēs diemžēl nevaram neko teikt par auto bezceļa spējām. Iekarot Gaiziņu mums neļāva dabas parka aizstāvji, savukārt vēlme doties Mārupes kūdras purvos neuzrunāja dīlera pārstāvjus. Bet mēs paļaujamies uz ārzemju kolēģu viedokli, kurš ir apmēram šāds – tas, protams, nav bezceļam dzimis purva bridējs, bet ikdienas situācijās pat visneomulīgākie lauku ceļi nebūs liela problēma. Auto ir laba saķere un tas stabili turas uz ceļa gan sausumā, gan dubļos.



Tiem, kam interesē X3 es ieteiktu apsvērt divas opcijas – komfortabli, ar visiem nieciņiem aprīkotu divu litru benzīna (35t eiro) vai dīzeļa (37t eiro) versiju, vai, ja līdzekļi un vēlmes atļauj – šo fantastisko sporta dīzeli. Bet tādā gadījumā es ieteiktu atmest visu lieko un aprīkojumā izvēlēties sporta piekari, sēdekļus un automātisko steptronic pārnesumu kārbu. Nekas cits braukšanas baudai nav vajadzīgs.

Tātad X3 – pārsteidzoši ietilpīgs, ērts un praktisks auto. Aprīkojumā ar 3.0sd dīzeļdzinēju neticami dinamisks. To noteikti ir vērts apsvērt gan ģimenes cilvēkam gan jaunam lecīgam juristiņam. Jā, izskats nav pietiekoši ambiciozs, taču to visu var labot pieskrūvējot pie logu tīrītajiem zilas gaisams diodes...

BMW X3 3.0sd, pašreizējā cena ap 50 tūkstošiem eiro.



+ pārsteidzoši ietilpīgs
+ fantastiskā dzinēja jauda un dinamika
+ stabila gaita jebkuros apstākļos

- “nekāds” sākuma aprīkojums
- cena

Paldies Wess Select.

  
 
 Iepriekšējais →
Komentēt šo rakstu    
    
Edzus    2006-12-15,11:07
- A ratiņu novietne un glāžu turētājs? :?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Livingston >Edzus    2006-12-15,11:49
- Atceros - pie citiem testiem cilvēki raud, kad piesienas glāžu turētāju neesamībai vai stulbai esamībai
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
briinums >Livingston    2006-12-16,03:43
- praktisks bmw.. noteikti vismaz 4 pa visu salonu..
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
murmulis    2006-12-15,11:13
- err: njuutonmetros meera griezes momentu nevis jaudu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
murmulis    2006-12-15,11:25
- veel - nav glaazhu tests un mp3, izskatas, ka bavaarieshi veel nesaprot...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
YesRico,Kaboom >murmulis    2006-12-15,11:25
- Nevar būt! Nopietni?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
JesusOnline    2006-12-15,11:16
- ha ha haaa.. zilaas gaismas diodes mans gar zemi....
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
snpz    2006-12-15,11:17
- Noņirdzos par to resno bandītu un vimpelis par tām diodēm.
Pa nopietnam - domas par X3 bija gaužām līdzīgas kā jau sākumā bij minēts.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Keems    2006-12-15,11:22
- njaa katram lauku shkjuuniga exemplaaram pa zilajaam diodeem (tas palielinot jaudu un kraa...u nemeera un samazina IQ)
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
PALMzz    2006-12-15,11:54
- Bļāviens, arī parketnieki sāk izskatīties ļoti līdzīgi... BMW X3, jaunā Honda CRV, jaunais Mitsubishi Outlander, Suzuki Grand Vitara - visi ļoti līdzīgi.... Vai tiešām nevar izdomāt kaut ko jaunu? Man sāk gribēties kaut ko līdzīgu Sang Young (vai kā viņus tur rakstīja). Tur vismaz dizains ar kaut ko izceļas... A šitie visi - līdzīgi... Žēl.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
McEnroy    2006-12-15,12:33
- Nu pēc bildēm spriežot, ne tikai mārupes kūdras purvi neuzrunaja dīleri, bet arī no stāvvietas jums ārā braukt neļāva - nedo' die's notašķīsi ar dubļiem!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vasjox    2006-12-15,12:57
- Paldies redakcijai par ātru reaģēšanu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Valts    2006-12-15,13:45
- - cena
kapēc? Neatbilstoša? konkurenti par zemāku cenu ar ļoti līdzīgām īpašībām?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
vasjox >Valts    2006-12-15,14:59
- Varbūt šis? [links]
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
viuks    2006-12-15,14:04
- Tizls salons
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Bucīc    2006-12-15,14:04
- Ja ticēt Top Gear testam, tad bezceļa īpašības pilnīgi bezjēdzīgas, ja lieto pārsvarā pilsētā - saprātīgāk izvēlēties piekto sēriju.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
YesRico,Kaboom >Bucīc    2006-12-15,14:12
- Jo?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
myself    2006-12-15,14:51
- par dīzeļa salīdzinājumu ar ikarusu nošāvi garām - ikarusi lietoja benzīnu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Bobis >myself    2006-12-15,14:56
- Dīzeli jau nu gan.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
vasjox >myself    2006-12-15,15:00
- Labrīt! Nejauc ar LAZ, PAZ.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
WTF    2006-12-15,16:00
- Kārli, vecītm super raksts! Es te ofisā gandrīz pa zemi vārtos par tām zilajām diodēm!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
KKTK    2006-12-15,18:19
- Aizmirsi tikai uzrakstīt ka auto ir diezgan neglīts...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
sfinXters    2006-12-15,18:25
- Vislabāk par X3 izteicās Top Gear, pilnībā pierādot šī auto bezjēdzību: [links]
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Valts    2006-12-15,18:57
- Kāda jēga no visādiem loriņiem standartaprīkojumā (šeit laikam tas tiktu uztverts kā pluss) ja tu viņus tāpat neizmanto?
Tāpec jau arī BMW ir tukšāki standartaprīkojumi, lai būtu lētāks par saviem konkurentiem un īpašnieks izvēlētos nepieciešamās lietas.
Un vispār mašīna ir domāta braukšanai (vismaz agrāk bija)...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
justrespect    2006-12-15,19:39
- Halloooooo! Tas X3 taču izskatās mega-pretīgs!

PAT neglītāks par veco X3.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Valts >justrespect    2006-12-15,22:38
- Atgādini, kāds bija vecais X3??
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
BEBRS NIEDREES    2006-12-15,20:04
- shmegra.

nu c'mon puishi, kljustiet pieklajigi objektivi, nevis nepieklajigi saldi!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >BEBRS NIEDREES    2006-12-16,17:56
- Šādi ir gana objektīvi? [links]
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Piepz    2006-12-15,22:22
- J. Clarkson tā nedomā par X3.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >Piepz    2006-12-16,17:55
- Praise the J.C.!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
sliņķis    2006-12-16,01:16
- šitie abi bmw testi pierāda ka nevajag nolikt lietas, par kurām nezinu. jy.lv tak valdīja anti-bmwisms, a ka paši sāka testēt, kas sanāca?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >sliņķis    2006-12-16,17:55
- Kakao.lv nevaldīja anti-bmwisms. Kakao.lv lasītajos valdīja anti-ironijas uztvere.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
aadius    2006-12-16,13:41
- ja taa mashiina nebuutu tik ljoti nesmuka vareetu teikt, ka taa ir ljoti laba
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
justrespect    2006-12-16,16:43
- Nekā netieku skaidrs, kas notiek ar Top Gear?!

Viņiem tur kāda pauze iestājusies, vai arī es esmu smagi kaut ko palaidis garām..?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >justrespect    2006-12-16,17:53
- Hamonds cieta avārijā. Ļauj atkopties. TG būs atpakaļ 28. janvārī.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
smaidiigais >Jealousy    2006-12-17,18:32
- ideāli. Es arī būšu atpakaļ 28. janvārī.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
zvz    2006-12-16,20:00
- nereaali nesmuks
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Edgars    2006-12-17,01:18
- Nu ko lai saka, izlasīju, iepazinos ar TopGear apskatu.
Tāds iespaids rodas, ka šis apskats šoreiz sanācis tāds virspusējs. Šķiet, ka dīleris aizliedzis braukt ar testa auto pa dubļiem Tiesa, topGear apskatā mašīna bija dubļiem nederīgas riepas, bet nu sava taisnība jau ir - par tādu naudu var dabūt citu bmw, kas būs praktiskāka izvēle. Šito var pirkt tad, ja par varītēm gribas "džipa" virsbūves formātu.
Pakaļējā stikla apakšmala patiešām dīvaina, tur TopGear taisnība. Izskatās, ka tur kāds BMW direktors būs ielicis "pamatakmeni", kuru dizaineri baidījušies kustināt
Ratiņu novietnes un glāžu turētāju testa pietrūkst, tradīciju neievērošana padara rakstu bezpersonisku.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
xb2 >Edgars    2006-12-18,10:54
- Man šitam patīk nesamudrītais priekšgals. Ja gribat zināt, ko manā uztverē nozīmē "samudrīts", tad paskatieties uz Q7 degunu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Veerotaajs    2006-12-19,17:48
- He, he, kakao jau nolaidies liidz iauto liimenim, ka jau dzeesh sev neveelamos komentarus, kaut arii tajos ir pamatota kritika
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
apy >Veerotaajs    2006-12-20,14:18
- nākas piekrist
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
bmwpower.lv    2006-12-20,12:33
- Reāls auto! Un cena vienalga kāda, viņam nav konkurentu. Čoms tiko nopirka parasto 3.0d. Ar sd arī ir braukts. Mega labs auto...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
gustavs    2006-12-20,19:11
- Laikraksta Diena šodienas (trešdienas) pielikumā Auto Diena ir neliels šī auto apskats by Avotiņš.
Rakstā ir vārds kakao!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv