Autors: Kārlis
Jaunais Passat. Das autoAuto, Testi Jā, jā, folksvāgenas vairs nelieto šo saukli, bet manuprāt tas ideāli atbilst šim auto. Passāts ir vienkārši auto. Ikona. N’, es nesaku vislabākais auto. Es saku vistipiskākais auto. Taisnstūris ar riteņiem. Ok, ok, mūsdienās auto vairs nav kantaini un taisnas līnijas var atrast tikai auto salonā, bet jūs ideju sapratāt. Vienkārši auto.
Šis konkrētais ir R-Line aprīkojumā ar 2 litru TSI dzinēju. Diezgan glauns un izliekas mazliet sportisks. Kas globāli nav slikti, bet piemēram sēdekļi tam ir mazliet par šauru. Droši vien vālējot pa Biķerniekiem tas noder, bet dudinot no Rīgas uz Alūksni sāk sāpēt kājas, jo augstās malas nospiež sānus. Tas mazliet pārsteidz - auto ir varen plašs un ietilpīgs, kāpēc gan tajā jāliek tik šauri sēdekļi?
Vēl par nejēdzībām runājot es nevaru pieminēt to lakoto apdari. Nu kāda velna pēc tā ir jābāž mūsdienās visos auto? Tiešām cilvēkiem rūp tikai un vienīgi tas kā auto izskatās veikalā un vispār nav būtiski kāds tas ir lietošanā? Viduskonsole lakota. Tā visa būs saskrāpēta un ar pirkstu nospiedumiem. Un tajā visu laiku kaut kas atspīd. Taču visnejēdzīgākais irlaukumiņš paneļa vidū kurā dīvainā fontā ir rakstīts PASSAT. Arī tas ir lakots un tas novietots tieši tādā leņķī, lai acīs atspīdētu viss, kas notiek virs auto. Brauc pa izgaismotu ielu tumsā? Visas lampas tev ņirbēs acīs. Brauc pa mežu? Koku gali pret gaišajām debesīm cenšas panākt epilespiju. Nu nafig? Gan jau, ka ir pieejami arī vienkāršāki apdares materiāli, bet ja man būtu ilgāk jālieto šāds auto, es to aplīmētu ar kādu matētu līmlenti.
Es jau nesaku, ka auto slikts. Nebūt ne. Tas ir feins, prātīgs, ērts, ietilpīgs, komfortabls. Bet šādi sīkumi tracina.
Bet vispār interesanti redzēt ko tirgus saka. Kurš vēl pērk sedanus? Vai nav tā, ka visi tomēr ir krituši uz krosoveriem un Passat vietā meklēt Tiguan vai pat T-Cross? Vai kādu citu no plašās VW auto saimes dvīņiem.
|