Autors: Kārlis
Kā es tikai tagad uzzināju, kas ir TaxifyAuto, Softs Jau kādu pusotru gadu es sev un citiem skandinu, ka nevaru vien sagaidīt, kad Latvijā būs Uber. Nu, tas foršais takšu tipa pasākums, kur tu telefonā izsauc šoferi, kurš tevi aizved kur vien tīk. Atver aplikāciju, telefons jau zina kur tu atrodies, iebaksti ailītē uz kurieni gribi nokļūt un uzreiz saņem bildīti ar auto un šoferi kurš tevi savāks pēc tik un tik minūtēm. Iekāp, aizbrauc, pasaki paldies un izkāp. Tā kā aplikācijā ir piesaistīta kredītkarte, nekāda krāmēšanās ar naudu nenotiek. Kas gan var būt labāks par to! Nekas nav jārunā un nav jākrāmējas ar naudu.
Kaut kad, nezinu īsti kad, manā apziņā uzpeldēja tāds Taxify vārds, bet nekad nebiju iedziļinājies, kas tas īsti ir. Cik uzmetu acis mājaslapā un aplikācijas aprakstā, sapratu, ka tā ir vienkārši centralizēta takšu izsaukšana. Un tas man absolūti nerūp.
Vakar mani uzaicināja uz Taxify pasākumu Vecrīgā. Nolēmu - ir īstais brīdis beidzot iepazīties arto padarīšanu. Turklāt uzaicinājuma bija arī akcijas kods, kas man ļauj uz centru aizbraukt bez maksas. Lieliski. Uzliku aplikāciju, piereģistrējos, izsaucu auto, iekāpu, aizbraucu, pateicu paldies un izkāpu. Nu gluži kā Uber. Un izrādās, ka tā arī ir! Vismaz no klienta viedokļa pakalpojums ir tieši tāds. Nekas nav jārunā, nav jākrāmējas ar naudu. Pēc braucien tik novērtē šoferi (vienmēr dodu 5; vēl nav gadījusies nepatīkama pieredze).
Īsāk sakot esmu laimīgs. Nu, vismaz šajā dzīves jomā. Kur man reizēm kaut kur jāaizbrauc, bet negribas meklēt stāvvietu un tā tāpat mūsdienās maksā vājprātīgi dārgi. Tagad Taxify ir mans draugs. Šodien atkal to izmantoju tieši tāpēc, ka bija slinkums meklēt centrā stāvvietu.
Atšķirībā no Uber, Taxify neizmanto privātos šoferus, bet sadarbojas ar taksometru firmām. Tātad auto kurš tevi savāc reāli ir taksis, tikai process ir krietni modernāks. Nekāda zvanīšanās kaut kādiem dispečeriem un nekāda laika tērēšana ar naudu.
Savukārt vakar Taxify noprezentēja paši savus auto. Veido savu auto parku. Sākumā desmit, bet nākamgad būšot jau piecdesmit auto. Pieklājīgi glītas tumši zilas Octavia.
Protams, ja tu dzīvo viduslaikos, joprojām vari zvanīties un krāmēties ar papīriem un bleķa gabaliņiem. Bet ja telefons ir tavs draugs - iesaku Taxify aplikāciju. (Nē, viņi man nemaksā par šo ieteikumu. Tikai vakar uzsauca to braucienu uz savu prezentāciju).
Zemāk daudz burtu no preses relīzes
Taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify veido savu autoparku
Igaunijā radītā taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify paziņojusi par sava taksometru autoparka izveidi. Jau decembrī Rīgas ielās parādīsies pirmās desmit 2015. gada Škoda Octavia automašīnas ar Taxify zīmolu, bet līdz februāra beigām to skaits pieaugs līdz 50 automašīnām. Autoparka izveide ir daļa no uzņēmuma attīstības stratēģijas, izvirzot mērķi iekarot Latvijas taksometru tirgus līderpozīcijas.
“Kopš mūsu ienākšanas Latvijas tirgū, pasūtījumu skaits ir stabili pieaudzis par 15-20% mēnesī. Esam priecīgi, ka arī Latvijas lietotāji ir atzinīgi novērtējuši aplikācijas ērtumu un ātrumu,” stāsta viens no Taxify dibinātājiem Mārtins Viligs (Martin Villig). “Mūsu prioritāte ir nodrošināt nevainojamu servisu saviem lietotājiem. Lai gan jau šobrīd aplikāciju izmanto vairāk kā 200 individuālu taksometru vadītāju, arī aplikācijas lietotāju skaits pieaug strauji, un mums ir svarīgi, lai lietotājiem ir iespēja izsaukt taksometru dažu minūšu laikā. Tāpēc esam pieņēmuši mūsu biznesā neraksturīgu lēmumu papildināt esošo vadītāju rindas ar savu autoparku, lai atbildētu uz augošo pieprasījumu, nezaudējot kvalitāti.”
Taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify ir vadošā taksometru izsaukšanas aplikācija, kas darbojas visās Baltijas valstīs. Ikviens klientu pēc brauciena tiek aicināts atstāt atsauksmes par vadītāju, novērtējot tā braukšanas stilu, komunikāciju ar klientu, taksometra tīrību un citus faktorus. “Mēs rūpīgi izvērtējam lietotāju atsauksmes par vadītājiem, un pārtraucam sadarbību ar vadītājiem, par kuriem atsauksmes ir neapmierinošas. Klientu viedoklis ir svarīgākais,” uzsver Taxify reģionālais vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš. Jauna autoparka izveide ir atbilde uz tirgus pieprasījumu, vienlaikus Krūmiņš uzsver, ka “mūsu biznesa pamatā ir taksometru izsaukšanas serviss un esam atvērti gan individuāliem vadītājiem, gan taksometru uzņēmumiem, kuri vēlas izmantot Taxify pakalpojumu.” Pirmās jaunās Taxify zīmola automašīnas ir pieejamas lietotājiem jau šodien, saglabājot konkurētspējīgu cenu, kas ir zemāka nekā tirgus līderiem.
Mobilā telefona taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify, kas ir pieejama uz Android, iOS un Windows viedtālruņiem, Latvijā darbojas vienu gadu un jau šobrīd ir viens no lielākajiem tirgus spēlētājiem. Lejupielādējot bezmaksas aplikāciju savā telefonā, lietotājam ir iespēja ne tikai ātri un ērti izsaukt sev tuvāko taksometru dažu minūšu laikā, bet arī izvēlēties konkrētu taksometru vadoties pēc cenas vai automašīnas izlaiduma gada, sekot līdzi vadītāja ceļam un atstāt atsauksmes par vadītāju. Taxify ir arī pirmā taksometru izsaukšanas aplikācija, kas ļauj apmaksāt braucienu ar mobilo maksājumu palīdzību savā telefonā. |
| .
|
|