Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Edgars

Inchcape jaunumi: Ford Ranger, virtuālais autosalons un gāze+automāts

Auto
Inchcape jaunumi: Ford Ranger, virtuālais autosalons un gāze+automātsŠodien Inchcape, kas nu jau plaši darbojas arī Latvijā, iepazīstināja autožurnālistus ar pārstāvēto marku aktualitātēm.

Ranger - lielāks, jaudīgāks un drošāks (un dārgāks)

Šodienas lielākais (arī burtiski) jaunums ir pavisam jauna Ford Ranger paaudze - ja modeļa nosaukums kādam neko neizsaka, varu pačukstēt, ka tas ir pikaps jeb kuzavmobīlis, proti, auto ar kravas kasti. Kā jau bija sagaidāms, Ranger ir lielāks, jaudīgāks, zaļāks un tā tālāk - vārdu sakot, īsts mežinieku vai lauksaimnieku auto, kurš jauki izskatīsies arī galvaspilsētas sastrēgumā. Šī auto sākuma cena (ap 16 tūkstošiem latu) gan ir augstāka nekā iepriekšējam modelim, toties arī aprīkojums esot nesalīdzināmi labāks (kabīnē esot sastopami visi mūsdienu auto raksturīgie civilizācijas jaukumi). Turklāt jaunais Ranger ir saņēmis savā klasē augstāko drošības novērtējumu no Euro NCAP.


Gāze - ar automātu

Otrs lielais jaunums ies pie sirds gāzes iekārtu faniem - turpmāk Ford Focus būs pieejams vienlaikus ar gāzes iekārtu un automātisko pārnesumkārbu. Kas var būt jaukāk kā braukt ne tikai ekonomiski, bet arī maksimāli ērti? Jautāts par gāzes iekārtu uzticamību, Inchcape runasvīrs apliecināja, ka Latvijā saistībā ar gāzes iekārtām nekādu sūdzību līdz šim neesot bijis. Lai ilustrētu gāzes iekārtas jaukumus, Inchcape izrādīja arī jauku grafiku, kurā attēlots izmaksu ietaupījums uz 100 000 km salīdzinājumā ar benzīna un dīzeļa dzinējiem.



Turklāt tieši šobrīd akcijas ietvaros, pērkot jaunu auto, par gāzes iekārtu neesot jāmaksā.

Virtuālais autosalons

Runājot par auto iegādes procesu - nebūs noslēpums, ka, salīdzinājumā ar ilūziju gadiem, apmeklētāju pieplūdums autosalonos ir stipri vien samazinājies - tik ļoti, ka Inchcape pat nobāzuši noliktavā apmeklētāju bērnu stūrīša iekārtu. Tomēr, kā izrādās, dīlera mājas lapas apmeklētāju skaits ir pat pieaudzis, tāpēc Inchcape ķērušies pie radikāliem uzlabojumiem mājas lapā - proti, turpmāk tajā varēs virtuāli izstaigāt autosalonu, ielūkoties automašīnās un iegūt informāciju par tehniskām niansēm, kā arī nekavējoties tiešsaistē uzdot jautājumus auto pārdevējiem. Cerams, ka šī jaunuma tehniskais risinājums izrādīsies gana ērti lietojams un efektīvs, jo auto pārdevēji pauž gatavību mainīties un nākt pretim pircējam - arī burtiski, piegādājot testa auto interesentiem.

1.0 Ecoboost par ambīciju trūkumu nesūdzas

Tika skarta arī vecā, labā tēma par 1.0 Ecoboost - mazo brīnummotoru, kuru izmēģinājām pirms pāris nedēļām. Ja šī dzinēja atrašanās zem Ford Focus dzinēja pārsega jums nešķita gana šokējoša, tad piefiksējiet, ka turpmāk 1.0 Ecoboost dzīs uz priekšu arī apjomīgo Ford Mondeo. Kas īsti no tā sanāks, pat Inchcape pārstāvis mulsi vairījās komentēt, tomēr par galveno konservatīvo latvieti interesējošo jautājumu - dzinēja resursu - runasvīrs bija strikts: 1.0 Ecoboost resurss ir ne mazāk kā 300 tūkstoši kilometru. Jo tas esot ražotāja reputācijas un goda jautājums - ražot tehniku, kas ir ne tikai inovatīva, bet arī uzticama ilgāku laiku. To, ka citur Eiropā Ecoboost pārdod milzu apjomos, jūs jau zināt - tas galvenokārt tāpēc, ka nodokļu politikas dēļ mazlitrāžas motors ar zemiem CO izmešiem un lielu jaudu ir kā kulaks uz acs un šašliks uz grila.
1.0 Ecoboost drīz saņems arī Ford Fiesta (baumo, ka tai būšot feislifts), bet vēl pirms tam pārdošanā nonāks uz Fiesta bāzes būvētais inovatīvais mikrovens Ford B-Max, kurš unikāls ar vidējā statņa neesamību (aizmugurējās durvis ir bīdāmas). Tas būs oktobrī, bet drīz pēc tam prožektoru gaismās nonāks pavisam jauns Mazda 6 modelis. Bet tas jau ir cits stāsts.

  
 
 Iepriekšējais →


.


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies