Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Nav vairs karalis - Ranault Espace

Auto

Nav vairs karalis - Ranault Espace

Nezinot droši vien nemaz nepateikt, ka šis ir Espace. Varētu domāt, kaut kāds Koleos vai kāds cits no tā klāsta. Tomēr nē, jau kādu brīdi Espace vairs nav minivens. Tas ir kārtējais krosoverizācijas upuris. Mazliet garāk deguns, mazliet augstāk pacelta grīda. Arvien gan septiņas vietas. Nu, teorētiski.

Auto ir apmēram tikpat liels kā iepriekš, taču kā jau minēju, citādākā formā. Tā brālis (māsa?) ir Rafele, kam ir ļoti līdzīgs purniņš, bet krietni atšķirīgs otrs gals. Tas auto ir tāds stilīgāks, švītīgāks. Espace ir vienkāršāks savā izskatā. Varbūt pārāk vienkāršs? Tāds drusku aizmirstams.

Salonā viss kā jau modernā Renault. Ir liela planšete, ir pārnesumu kloķis uz stūres, ir liels spidometra displejs ar stilīgiem zīmējumiem. Ir arī tas pavisam nejēdzīgais audio vadības puļķis zem stūres, jo francūži spītīgi atsakās šīs pogas izvietot uz stūres, kur tām, protams, ir jābūt. Ir arī vadītāja sēdekļa masāža, kas ir tiešām forši.

Pa vidu ir tas lielais rokturis uz kura var vienkārši atbalstīt roku. Var arī to pabīdīt un atklāt lielu mantu glabātuvi. Virspusē tam ir bezvadu telefonu lādētājs, kuru gan droši var saukt par telefonu sildītāju, tāpat kā faktiski visiem auto. Lai normāli uzlādētu tālruni, labāk vien lietot veco labo vadu. To pieslēdzot, atveras Carplay, kur viss jau ir labi pazīstams (tas darbojas arī bezvadu savienojumā). Faktiski mašīnas programmatūru var arī neizmantot, jo īpaši tāpēc, ka klimata kontrolei ir fiziskas podziņas zem ekrāna. Nav jābakstās displejā, kas ir ļoti forši.


Auto ir aprīkots ar ??? litru hibrīda dzinēju. Tās jautājuma zīmes nav kaut kas ko es aizmirsu tekstā izlabot. Man patiešām nav ne jausmas cik liels ir šis dzinējs, jo Renault to pilnīgi nekur nenorāda. Ir minēts tikai, ka tas ir 200 zirgspēku pilnā hibrīda dzinējs. Nu, labi. Realitātē jau tiešām vienalga cik tur tie litri, ja vien ir tie 200 zirgi (146 kilovati). Pārnesumu kārba attiecīgi ir automātiskā. Tā dīvainā, kur nav sajūga bet ir divi un četri zobrati, kas kopā rada piecpadsmit “pārnesumus”. Arī par šo realitātē nav jādomā. Kāda starpība cik pārnesumu? Tev tie nav jāslēdz. Min tikai pedāli.

Uz stūres ir mazas lāpstiņas, taču ar tām nekādus pārnesumus neslēdz. Tās izmanto, lai palielinātu vai samazinātu ripošanas pretestību. Tas, ko citos auto sauc par B režīmu. Es gan nesaprotu, kāpēc tam ir vajadzīgas vairākas gradācijas opcijas, manuprāt tam vienmēr būtu jābūt maksimālajā stāvoklī, lai atlaižot pedāli auto sāk bremzēt un attiecīgi lādēt bateriju. Tā ir ļoti ērti braukt - ar laiku piešaujies, cik tālu no krustojuma ir jāatlaiž pedāli, lai pieripotu tieši pie līnijas. Sliktā ziņa gan, ka auto neapstājas līdz nullei. Pašās beigās tomēr ir pašam ir jāspiež bremzi. Esmu liels viena pedāļa braukšanas fans, un gribu šo opciju redzēt visos auto.

Ražotājs apgalvo, ka ar šo nezināmās ietilpības E-Tech 200 dzinēju var sasniegt līdz pat 4.8 litru zemu patēriņu. Es gan atļaušos apgalvot, ka viņi mazliet pārspīlē. Es nobraucu ar šo auto vairākus simtus kilometru tikai eco režīmā faktiski visu laiku ļoti taupīgi un labākais ko sasniedzu bija 5.1 litrs. Arī tas, protams, ir ļoti ok šādam lielam septiņvietīgam auto.

Runājot par tām septiņām vietām. Tas gan arī ir mazliet pārspīlēti. Kā jau daudziem vidēja izmēra krosoveriem tie trešās rindas sēdekļi ir paslēpti bagāžnieka grīdā. Izvilkt tos nav grūti, bet iekāpt un sēdēt tajos nebūs ērti. Nu, nebūs. Šī neizbēgami ir viena no lielākajām nodevām Espace pārtapšanā no minivena par krosoveru. Grīda ir pacelta, jumts nav augstāks un rezultātā vietas pasažieriem ir mazāk. Var jau lietot, ja vajag, bet diez vai šo kāds uzskatīs par pilnvērtīgu septiņvietīgu auto. Tā pēdējā rinda ir vairāk ārkārtas gadījumiem.

Tas pats par sevi nav nekas slikts. Tāds princips ir lielākajai daļai vidējā izmēra krosoveru. Tikai žēl, ka šis skaitās Espace. Tas vienmēr bija minivens, tas faktiski bija minivenu ēras aizsācējs, bet tagad tas ir vienkārši parasts krosovers. Man šķiet, ka Renault izdarīja kļūdu izmantojot šo leģendāro nosaukumu šim auto. Varēja taču to nosaukt par Koleos vai izdomāt kaut ko pilnīgi jaunu un Espace vārdu atstāt varbūt kādam nākotnes modelim, kam tas vairāk piedienētu.

Šis jaunais Espace jau nav slikts auto. Ļoti jēdzīgs. Man tas šķita ļoti līdzīgs jaunajam VW Tayron. Optimāli aprīkots, ērts, moderns, gana stilīgs, gana taupīgs. Un ir ekstra sēdvietas. Turklāt pieejams no 38 tūkstošiem.





Renault Espace 2025

Renault Espace 2025

Renault Espace 2025

Renault Espace 2025

Renault Espace 2025
































  
 
 Iepriekšējais →


.


Sludinājumi →Pievieno savu →
Pārdod
Samsung Galaxy S23 5G

335.00 EUR
Pārdod
Aizkari

20.00 EUR
Pārdod
Aizkaru šūšana

20.00 EUR
Pārdod
Aizkaru tīrīšana

20.00 EUR
Pārdod
Labestība - Filokalia

10.00 EUR
Pārdod
Vakara un Rīta lūgšanas

5.00 EUR
Pārdod
Fujifilm X100S

399.00 EUR
Pārdod
Aizkaru dizains

20.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 8, 128GB

395.00 EUR
Pārdod
Xiaomi 14 12GB / 512GB

350.00 EUR
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Realizācija Tup un Turies