Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

T-Roc R - ļoti daudz R un pārāk daudz E

Auto, Testi

T-Roc R - ļoti daudz R un pārāk daudz E

Šis ir viens interesants auto. Pirmkārt jau pats T-Roc man liekas baigi feins. Nē, es neesmu sācis pēkšņi iemīlēt nevajadzīgi krosoverizētos auto, bet šis ir feins. Viņam piestāv būt mazam auniņam.

Glīts, pat stilīgs. Nu tie riteņi ir par lielu (riepas par plānu), bet citādi jau forši. Rūc sirdīgi. Un akmansdievs kā viņš iet! Kā traks! Kad beidzot ir iespēja atvēzēties ar gāzes pedāli, tad spēj tik turēties pie stūres! Nē, nu, patiešām. Ļoti jaudīgi un stabili uzvedas. Un pļerkšķina izpūtēju starpgāzēs. Protams, pilnīgi mākslīgi, bet tāpat amizanti.

Vietas iekšā nav daudz. Priekšā ir tieši tik cik vajag, bet aizmugurē - šauri. Un tumši. Mašīna klasiskajiem divarpus cilvēkiem. Toties bagāžnieks ietilpīgs. Es sen neesmu vedis kartupeļu maisus tāpēc nepateikšu cik tādi tur salien, bet man personīgi iebildumu par bagāžnieka ietilpību nebija. Es gan vispār nesaprotu to apsēstību ar bagāžnieku ietilpību un daudz labprātāk redzētu vairāk vietas pasažieriem un mazāk vietas bagāžai. Bet laikam jau vidējais pircējs zina labāk par mani.

Šis R versijas auto ir aprīkots līdz zobiem. Digitālie ekrāni, adaptīvie kruīzi, zamšādas un visi labumi, kas nu piedien. Turklāt - paldies Dievam! - normālās USB ligzdas, nevis idiotiskās USBC, ko sāk bāzt jaunajos autiņos.


Es jau iepriekš teicu ko domāju par folksvāgena spidometru - šeit tas pats stāsts. Ir forši, ka var pielāgot, tomēr pielāgošanas iespējas ir nevajadzīgi ierobežotas. Man absolūti nerūp laiks kopš starta vai spiediens riepās un citas muļķības. Es gribu redzēt tikai divus ciparus - ātrumu un atlikušo nobraukumu. Viss. Te tomēr tik maz nevar, bet ir ciešami.

Tagad par diviem citiem cipariem. Jūs jau nojaušat kuriem? Pirmais ir 8.1. Litrs uz simta. Un tas ir 99% braucot eko režīmā pa šoseju atļautajā ātrumā. Nu kā? Nu kā tā var būt? Nu kā? Ir forši, ka auto ir jaudīgs, bet ja no 500 kilometriem četrarpus es nobraucu “Race” režīmā, tad tas nedrīkstētu šitik šaušalīgi pacelt vidējo patēriņu. Īsāk sakot - patēriņš normālā lietošanas režīmā T-Roc R ir absolūti nepiedodams.

Un tagad otrs cipars. 50 tūkstoši. Ok, ok - četrdesmitdeviņi. Tik maksā šis auto. Neatkārtošu to vārdu ko izteica kolēģis, kad viņam pateicu šī auto cenu, bet - JOMAJO, jūs esat nenormāli? 50 tūkstoši par mazu krosoveru ar nenormālu patēriņu?

Ir jau ir kaifs pabraukt ar šo auto, bet nu ne par to naudu. Ne tuvu. Nopērciet parasto T-Roc (DIVREIZ lētāk) un iemācieties paši taisīt rūcošas skaņas ar muti.



Volkswagen T-Roc R 2020

Volkswagen T-Roc R 2020

Volkswagen T-Roc R 2020

Volkswagen T-Roc R 2020

Volkswagen T-Roc R 2020

Volkswagen T-Roc R 2020






  
 
 Iepriekšējais →


.


comments powered by Disqus


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Realizācija Tup un Turies