Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Gandrīz līdzvērtīgs aizvietotājs

Auto, Testi

Gandrīz līdzvērtīgs aizvietotājs

Ziniet, kas ir skumji? Pie mums vairs nebūs pieejams Lexus GS. Tas bija viens no pirmajiem auto ar ko Kakao vispār sāka savus auto apskatus. Pirms 13 gadiem, akmansdievs! Bet! Ziniet, kas nav tik skumji? Tas, ka vietā būs šis ES modelis.

Izmēros tas ir apmēram tāds pats, kaut skaitās mazliet mazāks. Taču luksus- un leksusīgumā praktiski ne ar ko neatšķiras. Vienīgi ar piedziņu. Šis ir priekšpiedziņas auto, kur GS, protams, bija ar stumjošo aizmuguri. It kā jau gribas gausties, ka īsti glaunam auto piedien tā aizmugures piedziņa, bet praktiski - nu, nav pilnīgi nekādu bēdu braukt ar ES.

Lexus man vienmēr ir patikuši. Kaut kā viņi prot apvienot modernu dizainu apvienot ar klasiskām ērtībām. Es pilnībā saprotu, ka dizains var rī nepatikt. Tas ir īpašs. Tāpēc arī man tas patīk. Tas nav garlaicīgs. Turklāt šis, tāpat kā citi Lexus, rada to lielisko nepiespiestības sajūtu. Iekāp un brauc. Ļoti maz vajag pielāgoties auto īpatnībām. Tas ir lielākoties pašsaprotams, ērts, ergonomisks. Nu, izņemot dažas lietas.


Piemēram, iekāpšana šajā auto ir diezgan neērta. Īpaši ziemā uz ledus. Tas ir zems. Sēdeklis ir zems. Ir šausmīgi zemu jāsēžas un tad jāiekrīt sēdeklī. Un tad jāstiepjas, lai aizsniegtos līdz durvīm un tās izvērtu. Turklāt - un šo es nekad neesmu sapratis - auto automātiski atbīda sēdekli izslēdzot dzinēju. Tā ir nosaukta par ērtību. Kurā pasaulē vēl tālāk aiz durvju ailes aizstumts sēdeklis palielina izkāpšanas un iekāpšanas ērtību? Tā ir pirmā lieta, ko izslēgt.

Tad vēl es gribu paburkšķēt par infoizklaides iekārtu. Tā ir vadāma ar skārienpaliktni, kas ir tīri ciešami. Bet auto neatbalsta CarPlay. Nemaz nerunājot par Android Auto. Man vienalga cik smalka ir tā auto iebūvētā sistēma, tā nekad nebūs tik ērta kā viedtālruņa piedāvātā.

Vēl gribu pieminēt vienu trūkumu. Bet tas drīzāk ir trūkums lielākajai daļai uto, ne tikai konkrēti šim. Nav fiziskas Play/Pause pogas. Ir virtuāla, bet lai to aktivizētu ir vispirms jāaizbrauc ar kursoru uz audio sadaļu un tad jāatrod tā poga ekrānā. Es ļoti priecātos, ja kaut kur panelī tomēr būtu poga, kuru nospiežot es var uzreiz apturēt skanošo.

Tajā pat laikā ES var uzslavēt par pārsteidzoši daudzām fiziskajām podziņām. Praktiski visas klimata kontroles pogas ir (arī) fiziskas un vienmēr pieejamas. Tas ir jauki, ka siltum regulēšanai nav jābakstās pa ekrānu.

Šis konkrētais auto bija ES300h - kā jau ierasts - hibrīds. Es šoreiz necentos braukt īpaši ekonomiski (parasti man patīk atgriezt auto ar pārsteidzoši zemu vidējo patēriņu), bet arī necentos to nejēgā dzīt. Testa beigās patēriņš bija 7.9 litri. Tīri ok, vai ne?

Feins tas ES, bet man bail, ka pie mums tas tomēr neiedzīvosies. Visi ir kā aptrakuši pēc krosoveriem un šādi nosacīti klasiski sedani bieži paliek bez uzmanības. Taisnības labad arī jāsaka, ka pie mums nav baigi daudz kur tā forši braukt ar tādu auto. Tas nešaubīgi labāk piemērots šosejām nevis briesmīgajiem Latvijas ne/ceļiem un pilsētas ielām.

Kopumā mazliet ir žēl, ka GS vairs nebūs, bet nevar arī īpaši gausties, jo ES ir ļoti labs tā aizvietotājs.





Lexus ES300h 2019

Lexus ES300h 2019

Lexus ES 2018

Lexus ES 2018

Lexus ES 2018

Lexus ES 2018

Lexus ES 2018

Lexus ES 2018







  
 
 Iepriekšējais →


.


comments powered by Disqus


Sludinājumi →Pievieno savu →
Pārdod
Google Pixel 8, 128GB

395.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S23 5G

315.00 EUR
Pārdod
Fujifilm X100S

499.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7 Pro

395.00 EUR
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Realizācija Tup un Turies