Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Tests: Toyota Land Cruiser 150

Testi, Auto, Toyota    
Tests: Toyota Land Cruiser 150

Pirmais jautājums, ieraugot Toyota Land Cruiser 150, protams, ir - vai tas ietilps ratiņu novietnē (atbilde zemāk). Auto ir milzis visos izmēros, jo īpaši augstumā un garumā. Pie tam garumā jaunais Land Cruiser ir pastiepies par veseliem 4.5cm, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. Augstums ir palicis apmēram tāds pats, taču jumta siluets ir mazliet sarāvies, tā uzlabojot sānu stabilitāti (domājiet “bura” un “sānu vējš”). Tas viss gan nav radījis nekādas dramatiskas dizaina izmaiņas un mazāk acīgie var vienā mierā sajaukt jauno modeli ar veco.

Kā jau ierasts, izmēģināšanai ir piedāvās vissmalkāk aprīkotais modelis ar pilnīgi visu, kas vien šim auto ir iespējams. Tam vajadzētu radīt iespaidu, ka šis ir fantastiski smalks auto, kurā iekāpjot jānovelk kurpes, taču nē. Land Cruiser uzreiz skaidri un gaiši norāda, ka ir radīts darbam, nevis izlepuša saimnieka lutināšanai. Jā, te ir navigācija, te ir ādas sēdekļi, bet tas ir lai neapmaldītos mežā un lai vieglāk nomazgāt dubļus. Īsāk sakot, Land Cruiser izskatās visai prasts. Cieta plastmasa, kā ar cirvi tēsts panelis, milzu “kloķi”, gigantiskas pogas. Izklausās skarbi, bet tas viss ļoti labi iederas, ja mēs atceramies, ka šis ir (iespējams) pasaulē labākais bezceļa auto, nevis luksusa kruīzers ūdeļādas kažokā tērptam un čivauvu klēpī turošam jaunlatvietim. Tiesa, pārdošanas dati gan (man) pārsteidzošā kārtā liecina, ka tikai retais Land Cruiser dodas uz mežu - lielākais vairums kalpo kā ģimenes mašīna bezgala smagajiem pārbraucieniem uz lielveikalu. Manuprāt tā ir zaimošana mašīnas spējām, bet tāda nu ir tā mūsdienu pasaule.

 


TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kārlis

Toyota FT-86

Auto, Toyota    
Toyota FT-86

Celica? Supra? Nē, FT-86. Kas tas īsti ir? Kaut kas pa vidu. Tas ir neliels sporta auto ar 2 litru Subaru boxer tipa dzinēju un aizmugures piedziņu. Savdabīgi, ka Toyota pat nepiemin nekādas hibrīdiespējas, jo parasti tieši konceptauto ir aprīkoti ar kosmiskiem hibrīddzinējiem, kas pazūd auto nonākot ražošanā. Taču FT-86 jau sākotnēji ir vecais labais benzīna rijējs.

Auto tiks izrādīts Tokija izstādē un veikalu plauktos nonāks 2011. gada sākumā.
 

Autors: Kārlis

Tests: Toyota IQ

Testi, Auto, Toyota    
Tests: Toyota IQ

Nu bet ne jau par divpadsmit tūkstošiem! Tie bija vārdi ar kuriem noslēdzās katrs mūsu dialogs auto testa laikā. Mazs, jautrs, pat praktisks. Nu bet ne jau par divpadsmit tūkstošiem!

Tātad Toyota IQ. Pusauto, kurš ir divreiz vērtīgāks par Smart. Kāpēc divreiz vērtīgāks? Jo tam ir divreiz vairāk sēdvietu. Tieši tā, IQ ir veselas četras sēdvietas veseliem četriem cilvēkiem. Nu labi, ne gluži veseliem. Tam ceturtajam jābūt karā cietušam un ar amputētām kājām, citādāk viņu sēdeklī aiz šofera neiedabūt. Bet tas trešais gan var sēdēt visai normāli. Auto veidots tā, ka priekšā sēdošais var sabraukt ļoti tālu uz priekšu, tādējādi radot daudz (nosacīti, protams) vietas aizmugurē. Teorētiski to pašu var izdarīt arī ar vadītāja sēdekli, atbrīvojot vietu aizmugurē, taču tad jums ir jāalgo kāds dārza rūķītis par šoferi. Īsāk sakot šis ir trīsvietīgs auto ar vietu bagāžai. Un tas nav maz. Ar IQ var paņemt līdz tieši par vienu draugu vairāk nekā ar Smart. Un vēl paliks vieta alus kastei - ceturtās sēdvietas vietā, nevis bagāžniekā. Bagāžnieks ir tikai teorētisks. Tajā var ielikt īsu lietussargu vai kompakto fotokameru. Varbūt piena paku, bet noteikti ne divlitrīgo. Vai tas ir slikti? Nezinu. Drīzāk nē, jo šis tomēr nav kravas auto. IQ galvenā ideja tomēr ir būt sasodīti mazam un nodrošināt ērtu dzīvi pilsētas satiksmē.
 

Autors: Kārlis

Daihatsu Toyota Subaru mazauto

Auto, Daihatsu, Toyota, Subaru    
Daihatsu Toyota Subaru mazauto Ah, kurš gan vairs var izsekot auto modeļu klejošanai no viena ražotāja pie otra. Toyota ražo Citroenus, Suzuki ražo Fiatus, Daewoo ražo Chevroletus un tā bes sava gala. Šajā modeļu/ražotāju putrā drīz būs vēl viens kunkulis - Daihatsu Boon.

Daihatsu šobrīd daļēji pieder Toyotai un mazais feinais auto Boon tiek šur tur pasaulē pārdots arī ar Toyota zīmi. Bet tas vēl nekas. Izrādās, ka šis auto aizceļos arī līdz Fuji Heavy Industries ko mēs labāk pazīstam ar vārdu Subaru. Viņi - Subaru - grib paplašināt savu eiropas modeļu klāstu, tāpēc lūdza palīdzību Toyotai. Tā savukārt nolēma kolēģiem (un konkurentiem) aizdot nevis pašu modeli, bet apakškompānijas Daihatsu mašīnīti. Liela jezga, vai ne?

Mazauto ar Subaru zīmi Eiropā parādīsies jau šogad. Līdz mūsu tirgum gan diez vai tas tiks, jo Gadā paredzēts importēt tikai 10 tūkstošus auto. Žēl, mūsu tirgus jau tā ir cieš no mazauto trūkuma, vēl viens modelis nāktu tikai par labu. Bet nu jā, es pavisam aizmirsu latvieša ambīcijas... latvietis izstiepsies un sarausies, paņems septiņus kredītus un pārdos bērnu Madonnai, bet izvēlēsies vismaz vidējās klases auto. Latvietis taču ir lepns un viņam vajag lielāku auto nekā kaimiņam...
 



 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies