Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kaspars

Šveices siers

Idejas    
veices siers Jūs, protams zināt, ka šveicieši ražo dažādu izmēru urbjus tikai tāpēc, lai urbtu sierā caurumus. Protams arī tas ir zināms, ka sieri nogatavojas ilgā laikā, ka tos groza ar rokām, ka tur pārmaiņus gaismā un tumsā. Dzirdēts arī, ka ir iespējams izīrēt pašam savu govi, un tieši no tās piena izveidot tieši savu sieru.
Bet ne šo, par 3,95 pērkamo gabaliņu. Šo asprāši izlējuši no visdzeltenākās plastmasas. Un ne jau, lai mānītu peles. Bet tas ir ne
 


Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas!

TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kaspars

Smirdometrs

Idejas, Tehnika    
Smirdometrs To, ka amīši ir jokaini, mēs zinām jau sen. Viņiem ir prezidents, ko neviens necieš, apģērbu un mašīnu izmēri viņiem ir divreiz lielāki, mājas taisa no kartona, un milzumu naudas viņi tērē par nevajdzīgām mantām.

Svaru, pulsa mērītāju, un citu, tik pat vajadzīgu izstrādājumu ražotājs Tanita laidis tirgū arī mutes smakas mērītāju. Jūs verķī iepūšat, un komplicētais aparātiņš izpētīs jūsu elpā esošos gāzu līmeņus, un novērtēs to četros līmeņos. Tagad jūs zināsiet, kāpēc draudzene no rīta negrib ar jums skūpstīties...Ko, draudzenes jums nav?
 



Autors: Kaspars

Dators kā rokaspulkstenis

Tehnika    
Dators k rokaspulkstenis Arcom – datoru komponenšu ražotājs ir nācis klajā ar ideju, ka arī uz rokas ar siksniņu var piestiprināt, un arī darbināt datoru. Arcom cer, ka policistiem, ugunsdzēsējiem, armijai, vai citiem, kas darbojas kaut kur tālu laukā, ir nepieciešams ik pa laikam palietot datoru. Un, lai to darītu, nekas nav ērtāk kā paskatīties pulkstenī. Pulkstenis gan ir pasmags – 290 grami, bet šajos gramos saslēpti han 400 Mhz AMD procesors, gan 64 MB atmiņa, palielināma ar mini SD karti, gan wifi un bluetooth savienojumi, un 3,5 collu skārienjūtīgs ekrāns. Piedevām vēl ir GPS uztvērējs, un tas viss ir arī putekļu un mitruma drošs.

Tiesa, Vindows CE 5.0 vai Linux Kernel operētājsistēma šo ve
 

Autors: Kaspars

Uzmini auto 6

Auto    
Uzmini auto 6 Laiks atkal uzspēlēt vienkāršo spēlīti "uzmini auto". Un tieši tāpat kā iepriekš reiz, arī šoreiz balvu nebūs. Tikvien kā atzinība, ka esi pats gudrākais, attapīgākais, skaistākais un tā tālāk.

Uzvedināšanai - mašīna ražota 20. gadsimta sešdesmitajos gados, sadarbojoties aerokosmiskam koncernam ar tīri ikdienišķu auto ražotāju.

Rosieties. Pareizā atbilde tiks paziņota šovakar.

Pareizā atbilde:
Matra d'jet 5
Viena no pirmajām automašīnām, kurai dzinējs iebūvēts pa vidu. Auto autors - Renē Bonē (Rene Bonnet). Koncerns Matra tajā laikā bija spēcīgs plastmasu jomā, un viņi piegādāja Bonē virsbūves. Bonē tomēr bija labāks auto būvētājs, nekā biznesmenis. Un viņa izstrādni pārņēma Matra, aprīkoja auto ar 1,1 litru tilpuma Renault dzinēju, kas bija izvietots tiešo pirms aizmugures tilta. Ar šo mazo motoru tomēr pietika, lai auto maksimālais ātrums sasniegtu 165, un vēlāk arī 190 kmh.
Kopā uzbūvēja tikai ap 1500 mašīnu. Vienu no viņām 1963. gadā kā dāvanu saņēma Jurijs Gagarins, bet pēc vi
 

Autors: Kaspars

3333 km ar Suzuki SX4

Testi, Auto    
3333 km ar Suzuki SX4 Par savu pieredzi ar jauno auto stāsta viens no Kakao ziņu autoriem - Kaspars.

Tiku pie auto tikai pirms 2 mēnešiem, kad atgriezos no atvaļinājuma. Tas, jau noformēts ar numura zīmēm, mani gaidīja dīlera autoplacī, un viegli apsnidzis, izskatījās aizvainots par manu nevērību – veselu mēnesi nelikties ne zinis! Pirmie iespaidi – jo iepriekšējos pirmos kaut kad decembrī biju paguvis aizmirst – bija: ai, cik karsts! Jā iedarbināju mašīnu, ieslēdzu sēdekļu apsildi, un sāku tīrīt sniegu no jumta un logiem. Kad apsēdos sēdeklī, secināju, ka tas ir karsts!

Bet tagad par visu pēc kārtas. Kad pērnajā rudenī SX4 ieraudzīju uz ielas, nezināju, kas tas par zvēru, bet sekojoša izpēte internetā mani pārliecināja, ka tādu vajag. „Tādu” nozīmē – nelielu, ar lielāku, kā parasti, klīrensu, un četru riteņu piedziņu. SX4 gan ir pieejams divos variantos, ko, vismaz mūsu tirgū sauc par Urban line un Outdoor line, pēdējais, protams, ir 4x4 versija. „Neliels” gan arī ir nosacīts jēdziens, it īpaši mūsdienās, kad, it īpaši Latvijā, golfs jau tiek pieskaitīts pie mazām mašīnām, un visiem vajag kaut ko lielu. Šinī aspektā SX4 izskatās mazs, lai gan nav īpaši mazāks izmēros par to pašu Golf, drī
 

Autors: Kaspars

Karcher tvaicētājs - putekļu sūcējs

Dažādi    
Karcher tvaictjs - puteku scjs Nezināju, ka tādi eksistē! Tātad verķis, kas saražo tvaiku, izpūš to uz grīdas, atmiekšķējot netīrumus, un tad atdzisušo nu jau mitrumu kopā ar netīrumiem sasūc iekšā. Izklausās vienkārši, bet tikai nesen inženieriem ir izdevies savietot tvaika tīrītājus - aparātus, kas tikai izsmidzina tvaiku - kopā ar parastu (neparastu tomēr - jo parastais nevar iesūkt slapjumu) putekļu sūcēju. Noderīgāks šis brīnums būs noteikti par visiem robotiem - putekļu salasītājiem. Un nopirkt šo brīnumu nav jāskrien ne uz Japānu, ne Vāciju, parokoties pa internetu modeli SV 1902 var atrast arī pie mums. Bet pa dārgo - ap 400 lati.
 



Autors: Kaspars

Dambja māksla

Dažādi    
Dambja mksla Vāciešiem, izrādās, piemīt humora un arī mākslas izjūta.

Oleftāles dambi Eifeles nacionālajā parkā Klauss Dauvens pašlaik pārvērš par abstraktas mākslas objektu, iezīmējot uz 8000 kvadrātmetru lielās dambja virsmas dažādus zvērus un zivis. Dambis, kas ir 282 metrus plats, un līdz 59 metrus augsts, ir būvēts pirms 50 gadiem. Un pa šiem gadiem nekad tā betona virsma nav tikusi tīrīta. Tagad betons ir apaudzis ar sūnām, aļģēm, un ķērpjiem, un šis slānis tiek lietots kā krāsviela. Bet tikai otrādi. Dambis tagad ir pelēks, bet, kad floras un faunas slāni notīra, tas paliek gandrīz balts.

Tad nu Klauss, bruņojies ar augstspiediena mazgātājiem, trīsdimensiju modeļiem, pacēlājiem, virvēm, alpīnistiem, un citiem high tech rīkiem berž
 

Autors: Kaspars

Brauciens uz Timbuktu, 3. daļa

Pasaule, Auto    
Brauciens uz Timbuktu, 3. daa Lasiet arī raksta pirmo un otro daļu.


Mauritānija

Mauritānija, zeme, kur visvairāk tuksneša, un kamieļu. Apdzīvo to mauri, kas ir seni arābu pēcteči. Melnie vēl nesen bija tikai vergu lomā, bet, kopš astoņdesmitajos gados verdzību oficiāli ir atcēluši, lēš, ka neskatoties uz to, vēl ap 200000 vergu šinī valstī ir.

Man nav skaidrs, ar ko iedzīvotāji nodarbojas. Šķiet, ka tirgojas visi, un visur. Tuksnesis, kas klāj gandrīz visu valsti, dažās vietās ir piemērots kamieļu audzēšanai, redz arī lielus kazu ganāmpulkus. Apmetnēs, caur kurām braucām, ar lielu entuziasmu cenšas mums pārdot jebko, šķiet, ka naudas ienākumu avots mēs esam vienīgais. Kādā trīsmāju ciemā nopērkam izrakstītu vil
 

Autors: Kaspars

Brauciens uz Timbuktu, 2. daļa

Pasaule, Auto    
Brauciens uz Timbuktu, 2. daa Pirmo daļu lasiet šeit.


Maroka

Valsts, kas patiesībā vēl nav nekāda Āfrika. Tās teritoriju jau 1300 gadus apdzīvo arābi, kalnos un tuksnešos gan vēl mīt berberi – oriģinālo iedzīvotāju pēcteči. Marokas ziemeļi un piekrastes pilsētas ir gandrīz civilizētas. Formalitātes ar katru gadu paliek vienkāršākas, policisti uz katra stūra, bet ārzemnieku mašīnas viņi neredz principā. Tikai vienā vietā redzējām radaru.
Arābi ir ļoti nekārtīgi radījumi. Kas ārpus mājas, tas neskaitās, un uz ielas var mest zemē pilnīgi visu. Ja kaut kur notiek tirgus, tad pēc tam tur skats kā Getliņos. Mājas vienkāršākos miestos izskatās kā kantaini būceņi, lielākās pilsētās tādi paši, bet divos vai trīs stāvos.

Vīrieši gandrīz visi, bet sievietes pilnīgi visas ir ģērbušās nacionālajos paltrakos. Ti
 

Autors: Kaspars

Brauciens uz Timbuktu

Pasaule, Auto    
Brauciens uz Timbuktu Ideja

Trīs gadi ir manai jaunajai ceļošanas mānijai – braukt uz Rietumāfriku. Pirmos divus piegājienus cītīgākā internetā sēdošā publika atcerēsies šeit, un šeit. Šogad mērķi bija lielāki, bet, kā parasti, aukstāk par savu dibenu neuzlēksi... Doma bija ar diviem vairāk tuksnesim sagatavotiem 4x4 aparātiem šķērsot Sahāru divas reizes – uz dienvidiem cauri Marokai, Mauritānijai, līdz Mali, tad atpakaļ cauri Alžīrai un Tunisijai, pāri Vidusjūrai ar kuģi, un uz mājām. Diemžēl tas iznāktu par ilgu, piedevām ar alžīriešiem neko nevar saprast. Tāpēc tagadējais plāns tapa līdzīgs, tikai vienā virzienā, līdz Mali, no kurienes atpakaļ ar lidmašīnu. Un mašīnas atstājam Mali, vai, ja izdodas, mēģinām tās tur pārdot. Šī iemesla dēļ mašīnas arī netika nemaz speciāli gatavotas, tas ir, tās netika pat redzētas pirms izbraukšanas!

Anglijā interneta izsoļu lapā ebay.co.uk nopirku divus spēkratus – Range Rover 1987. gada, un Mitsubishi Shogun – 1989. gada. Un mēs – četri dēkaiņi – sākām ar tiem braukt tikai otrajos Ziemassvētkos. Rezerves daļu līdzi – nulle. Nē, Vilim tomēr ka
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies