Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kristaps

Ferrari 612 GTO Concept - sarkanais niknais

Auto, Koncepts    
Ferrari 612 GTO Concept - sarkanais niknais

Auto mēdz veidot neuzkrītoši un nepamanāmi pelēcīgus. Auto mēdz veidot skaļus, jocīgas formas un koši krāsotus. Un tad pāri visām auto klasēm stāv autoindustrijas dārgākie un jaudīgākie eksemplāri - superkāri. Parastam mirstīgajam (autors skumji nopūšas) tie tā arī paliek sapņu un pielūgsmes objekts.

Tieši superauto visos laikos ir bijuši tie braucamrīki, kas savās formās un izdvestajās skaņās iemieso to pašu, pašu autopasaules esenci, kas ikviena sevi cienoša vīriešu cilvēka sirdij liek iepukstēties straujāk. Ikviena šo auto forma ir ideāla un veidota ar precizitāti līdz tik smalkai milimetru iedaļai, ko "parasts mirstīgais" pat neprot nosaukt pareizā terminā. Šādu superauto jauda ir tik milzīga, ka to vislabāk raksturot var šādi: "Sasummējam visu ciematā esošo braucamrīku jaudas kopā un vēl piemetam Mērdzenes Vasīlija Audi zirdziņus." Superauto tiek izstrādāti tik rūpīgi, ka lielākā daļa nemaz nekur tālāk par rasējumiem, dizainiem, putuplasta modeļiem un konceptiem netiek. Mani māc skumjas, kad iedomājos, ka Ferrari 612 GTO Concept var tā arī nekad nepāraugt reālā auto. Kas par to, ka (visdrīzāk) pats to nekad tā arī nespēšu atļauties.

Koncepta autors ir kāds Sasha Selipanovs, kas sevi ir pasludinājis par "dusmīgo autiņu dizaineri". Un Ferrari 612 GTO Concept ir izdevies patiesi dusmīgs un es pat teiktu - nikns. Tas apvieno autoindustrijas labāko piemēru daļiņas, visu uzkuļ kopā un nomet apstulbušo skatītāju priekšā. Konceptā var saskatīt vecāku Ferrari iezīmes, te ir šis tas no Aston Martin un pat amerikāņu sapņa - Camaro.

Izslēdz telpā apgaismojumu, izdzen no dzīvokļa sievu/bērnus, lai netraucē. Un kārām acīm tver ikkatru šī koncepta formu. Mākslas Darbs!
 


TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kārlis

Audi Quattro 30 gadu jubilejas koncepts

Auto, Koncepts, Audi    
Audi Quattro 30 gadu jubilejas koncepts

Hei, kas tad tas? Beidzot viens Audi, kas neizskatās pēc nozelētas konfektes? Beidzot viens glīts Audi ar izteiktu dizainu? Neticami...

Par godu savas Quattro pilnpiedziņas sistēmas 30. jubilejai Audi izveidojuši šādu konceptauto, kas ir apskatāms un aptaustāms Parīzes auto izstādē. Pēc savas būtības tas ir TT izmēros iespiests S5 ar 5 cilindru 408 zirgspēku motoru un, protams, Quattro.

Kā jau daudziem glītiem izstāžu auto, arī šim nākotne ir miglā tīta, jo vācieši klusē par iespējām to ražot sērijveidā. Šobrīd droši vien pēta tirgu, analizē reakciju un dara citas bezjēdzīgi garlaicīgas menedžeru lietas, lai izrēķinātu optimālo efektivitāti. Es teiktu, pie kājas efektivitāti, saņemieties un uzražojiet beidzot vienu kārdinošu Audi to pelēko miegamašīnu vidū!

 

Autors: Kārlis

Mini Beachcomber iekaro pludmales

Auto, Mini, Koncepts    
Mini Beachcomber iekaro pludmales

Šis "pludmales ķemmētājs" drīzumā dosies uz auto izstādi Detroitā. Tur tas mēģinās aizkustināt amerikāņu sirdis, lai viņi laicīgi sāktu gatavot naudiņu priekš drīzumā iznākošā Mini krosovera.

Patiesībā jau šis arī ir tas krosovers, tikai bez durvīm un jumta. Pamēģiniet iztēlē aizkrāsot tukšumus sānos un augšā un iegūsiet perfektu Mini krosoveru. Smuks? Nu tā. Interesants.

Zemāk bildes un oficiālā preses relīze ar šausmīgi daudz burtiem svešā valodā.
 

Autors: Kārlis

Daihatsu Groziņš

Auto, Koncepts    
Daihatsu Groziņš Gribu gribu gribu, vai ne? Tāds mazs fifīgs murmulītis. Vienkāršs un loģisks.

Tātad Daihatsu Basket. Konceptauto, kurš šobrīd gozējas Tokijas auto izstādē. Auto ir pilnīgi pretējs tam, kādi parasti ir mūsdienu konceptauto - piebāzti ar absurdām tehnoloģijām un neiespējamiem dizaina risinājumiem. Basket ir absolūti vienkāršs un izskatās, ka ir pilnībā gatavs konveijeram. Nu labi, varbūt vienīgi ar audumu apvilktais panelis nav īsti laba doma, jo drēbe tomēr smērējas un paneli veļasmašīnā neieliksi. Bet visādi citādi - dodiet divus!

Basket vēderā mīt 0.6l motoriņš un automātiskā pārnesumu kārba. Klīst baumas, ka japāņi gribot tur iestūķēt arī hibrīddzinēju. Turēsim īkšķus, lai tā nebūtu.
 

Autors: Kārlis

BMW Vienkāršais koncepts

Auto, BMW, Koncepts, Video    
BMW Vienkāršais koncepts Vienkārši Simple. Tiesa, nekā vienkārša tajā nav. Ja neskaita dizainu. Kaut gan dizaina kā tāda arī šeit nav. Ir tikai kaste uz trīs riteņiem. Jā, uz trīs.

Pēdējā laikā parādās tik daudz versijas par trīs (un četru) riteņu braucamajiem, kas spēj līkumos sagāzties, ka jāsāk domāt, ka ar laiku tie tiešām ienāks mūsu ikdienā.

Izklausās jau labi - 2l uz 100 km, 200 km/h un maza čupiņa CO2. Izskatās gan baisi. Tā nu nav nekāda Gina.
 

Autors: Kārlis

Mercedes F-CELL, pagātne nākotnē

Auto, Mercedes, Koncepts    
Mercedes F-CELL, pagātne nākotnē

Ņemam bariņu dizaina studentu un uz pāris mēnešiem iespundējam lielā šķūnī ar vairāk kā gadsimtu vecu automobili un veselu gūzmu modernu materiālu. Ko mēs iegūsim? Šo te, Mercedes F-CELL.

Šis, protams, nav koncepts kādam tuvākās nākotnes modelim. Tas ir vienkārši dizaineru un inženieru vingrinājums, kas radīts sava un citu prieka pēc. Neviens to nekad neražos un pēc izvazāšanas pa dažādām izstādēm F-CELL nonāks Meredes muzejā.

Dizaineru mērķis bija izveidot modernu versiju pašam pirmajam automobilim Benz Patent Motorwagen, kuru Bencs radīja tālajā 1886. gadā. Arī šim auto ir milzīgi spieķu riteņi ar smalkām riepiņām, taču ar to arī līdzība beidzas. Uz priekšu šo auto dzen 1.2 kilovatu elektromotors kam strāvu rada degvielas šūnas. F-CELL spējot sasniegt ātrumu 25 km/h, kas ir divreiz vairāk kā 1886. gada modelim. Interesanta ir ideja atteikties no stūres un tās vietā izmantot džoistiku. Vienmēr esmu domājis kā (cik ļoti grūti un neērti) būtu vadīt auto ar džoistiku...
 

Autors: Kārlis

Aston Martin Lagonda - nākotnes neglītenis no pagātnes

Auto, Koncepts    
Aston Martin Lagonda - nākotnes neglītenis no pagātnes

Aston Martin nesen nolēma atjaunot modeļu sēriju ar Lagonda vārdu. Veco tradīciju atjaunošana vienmēr ir riskants pasākums un angļi, šķiet, ir aizšāvuši pilnīgi garām. Jebšu tomēr nē?

Jā, dizains ir šaušalīgi briesmīgs, bet par laimi tas ir tikai koncepts. Aston Martin dizaineri centās mūsdienu auto ieviest kādas vecumvecās Lagonda īpašības un vienīgais ko viņi atrada bija koferveidīgais bagāžnieks. Tas, apvienojumā ar džipveidīgo virsbūvi izskatās... šaušalīgi briesmīgi. Bet kā mēs labi zinām, neglītums nav šķērslis, ja vien auto ir gana liels un dārgs. Šāds Aston Martin "bezceļnieks" varētu dot krietnu pretsparu pie mums un tālāk uz austrumiem tik populārajam Porsche Cayenne. Tas nekas, ka auto neglīts, galvenais ka ātrāks un dārgāks!...

Par ražošanas plāniem ziņu vēl nav, bet kā zināms nav dūmu bez uguns. Mūsdienās ar jauniem modeļiem eksperimentē visi, tāpēc ir pavisam iespējams, ka jau pēc pāris gadiem smalkajās aprindās ienāks kuprītis Lagonda.
 

Autors: Kārlis

BMW Z22 - nākotne pieder miniveniem

Auto, BMW, Koncepts    
BMW Z22 - nākotne pieder miniveniem

Sāksim ar jautājumu - vai jums patīk Bengla dizains? Atceramies pirms vairākiem gadiem 7. sērijas BMW, pēc tam 5. un 3. sērijas auto. Visai drosmīgs tam laikam, vai ne? Man personīgi patika gan toreiz gan tagad. Bet tagad paskatīsimies kas sanāktu, ja BMW nebūtu pieņēmuši Benglu. Lūk, kas sanāktu - BMW Z22.

Visai baisi paliek, ja iedomājamies, ka BMW varēja aiziet arī pa šo dizaina ceļu. Turklāt tas viss bija pavisam nesen, tikai 2000. gadā. Toreiz visi domāja, ka nākotne pieder miniveniem, un šī bija BMW versija par tēmu. Škoda varētu vāciešus apvainot plaģiātismā.

Vienīgais, kas no šī koncepta ir ienācis arī mūsdienu auto ir grozāmie lukturi un spidometra projicēšana uz vējstikla. Kantainā stūre un tramvaja cienīgais salons par laimi ir palicis vēsturē.
 

Autors: Kārlis

BMW Concept 5 Series Gran Turismo [Papildināts ar video]

Auto, BMW, Koncepts, Video    
BMW Concept 5 Series Gran Turismo [Papildināts ar video]

Neļaujiet BMW mārketingam sevi maldināt, saucot šo auto par Progressive Activity Sedan. Tas nav nekāds sedans. Tā ir tā pati slavenā četrdurvju kupeja, kuras šobrīd naski cepj augšā viens autoražotājs pēc otra, sākot ar Volkswagen un beidzot ar Porsche un Lamborghini.

Pirmais BMW nestandarta kupeju lauciņā bija uz X5 bāzes veidotais X6, kas joprojām ir vienlaicīgi mīlēts un nīsts, sava jocīgā paskata dēļ. Jaunais 5. sērijas progresīvi-aktīvais sedans arī nav nekāds glītais, vismaz ne pirmajā brīdī. Ieskatoties tajā var skaidri redzēt BMW jauno dizaina virzienu, kurš nu jau vairs nav peltā Krisa Bengla vadīts.

Šis koncepts publikai tiks atrādīts Ženēvas auto izstādē. Šobrīd nav nekādu tehnisku datu, taču varam jau nojaust, ko šādā auto saliks BMW. Arī par ražošanas plāniem vēl nav ziņu, taču varam būt droši, ka jau šī gada rudenī redzēsim pirmās 5. sērijas četrdurvju kupejas. Tas ir, progresīvi-aktīvos sedanus.
 

Autors: Kārlis

Konceptviesulis

Auto, Koncepts    
Konceptviesulis Hurricane. Tā sauc šo mistisko konceptauto. Tas gan joprojām ir tikai virtuāls, un neviens nav saņēmies to uzbūvēt. Un diez vai kādreiz arī uzbūvēs. Taču ideja ir interesanta.

Hurricane pamatā ir sarežģīts rāmis, kurš nodrošina maksimālu drošību. Avārijas gadījumā tas spēj salocīties dažādos veidos tā mazinot triecienu un iespējamās traumas braucējam.

Ak jā, tās riepas... kaut kas līdzīgs Twheel, taču diez vai reāli pielietojams.
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies