Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Priekšpiedziņas BMW?

Auto, BMW    
Priekšpiedziņas BMW? Kas? Ko? Kad? Jā, drīz. Būšot priekšpiedziņas BMW. Nopietni. Tā ir izrunājies BMW šefs. Kaut kur mežā noteikti sēž pūce ar ziedošu asti.
 




TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kārlis

Jaunais BMW 5. sērijas tūrings

Auto, BMW, Video    
Jaunais BMW 5. sērijas tūrings

Universāls, vagons. Pēc veca pieradume vēl reizēm saukts par pikapu. Bet nu BMW šos sauc par tūringiem, tad lai būtu tūrings.

Tātad atkal ir jauns. Kas ir loģiski, jo nesen taču parādījās 5. sērijas sedans, GT un 7. sērija. Visi šie auto ir būvēti uz vienas platformas, atliek vien izvēlēties kura forma patīk labāk.

Kā jau parasti viss šeit ir ļoti skaisti un ļoti forši. Lielāks, ērtāks, klusāks, smukāks. Pieejams jau ierastajās tilpuma/jaudas kombinācijās - 520d, 530d, 523i un 535i. Tas pēdējais, protams, kolosālais biturbo motoriņš. Visi pieejami ar manuālo kārbu, kuru par papildus naudiņām var aizstāt ar atoņpakāpju automātu.

Kad būs pieejams? Droši vien kaut kad vasarā. Cena? Nu jūs jau ziniet, kaut kur starp "nekad" un "varbūt pēc pieciem gadiem mazlietotu".

 

Autors: Kārlis

Jaunā BMW 5. sērija ir klāt

Auto, BMW, Video    
Jaunā BMW 5. sērija ir klāt

Te nu viņš ir. Tikpat liels, tikpat dusmīgs, tikai nedaudz nolaizīts. Tāds apaļīgāks visās plaknēs. Bet nepārprotami BMW un nepārprotami 5. sērija.

Dizains kā jau visiem mūsdienu BMW. Kaut kas no GT, kaut kas no 7. sērijas un kaut kas (aizmugure) no 3. sērijas. Bet visai glīti salikts kopā.

Motoriņi kā jau parasti - bariņš dīzeļu, bariņš benzīnnieku, pārītis biturbo motoru un niknais 4.4l V8. Turklāt visi pieejami ar astoņpakāpju automātisko pārnesumuārbu.

Aprīkojumā pieejams teju viss tas pats, kas 7. sērijā. adaptīvais kruīzs (ar radaru), nakts redzamība, sānu videokameras un, spriežot pēc bildēm, cilvēks zilā kreklā aizmugures sēdeklī.

Veikalu plauktos auto nonāks martā. Cenas kā jau parasti - atbilstošas kvalitātei, bet nesasniedzamas lielākajai daļai pirkt gribētāju.
 

Autors: Kārlis

BMW spēlējās ar bumbiņām, ķircina ar jauno 5. sēriju

Auto, BMW, Video    
BMW spēlējās ar bumbiņām, ķircina ar jauno 5. sēriju Nu jau pavisam drīz gaismā jānāk jaunajai BMW 5. sērijai. Lai uzturētu interesi vācieši izveidojuši mazu video, kas ļoti, ļoti, ļoti, ļoti aptuveni ļauj gūt iespaidu par jauno auto.
 

Autors: Kārlis

BMW Vienkāršais koncepts

Auto, BMW, Koncepts, Video    
BMW Vienkāršais koncepts Vienkārši Simple. Tiesa, nekā vienkārša tajā nav. Ja neskaita dizainu. Kaut gan dizaina kā tāda arī šeit nav. Ir tikai kaste uz trīs riteņiem. Jā, uz trīs.

Pēdējā laikā parādās tik daudz versijas par trīs (un četru) riteņu braucamajiem, kas spēj līkumos sagāzties, ka jāsāk domāt, ka ar laiku tie tiešām ienāks mūsu ikdienā.

Izklausās jau labi - 2l uz 100 km, 200 km/h un maza čupiņa CO2. Izskatās gan baisi. Tā nu nav nekāda Gina.
 

Autors: Kārlis

BMW prieka lēciens, pilnā versija

Auto, BMW, Video    
BMW prieka lēciens, pilnā versija Atceraties pirms pāris dienām redzēto BMW prieka lēcienu? Man jau video patika, bet izrādās, ka daudzos lasītājos mīt milzu riebums pret BMW, kas liedz izbaudīt mazliet dīvainu, bet diezgan jauku video. Izrādās, ka šim video ir turpinājums. Pareizāk sakot garā versija. Tajā ir vēl viens lēkt gribētājs. Sīkāk nestāstīšu, bet pateikšu priekšā, ka viņam ir Audi. Skatamies video.
 

Autors: Kārlis

BMW X6 Activehybrid

Auto, BMW, Video    
BMW X6 Activehybrid Beidzot arī bavārieši ielekuši hibrīdu vagonā. Pavisam drīz Frankfurtes auto izstādē tiks atklāts BMW X6 Activehybrid, kuru drīz pēc tam varēs nopirkt tikai 2010. gadā. Spriežot pēc tā, cik populārs ir Lexus RX450h hibrīds, varam prognozēt, ka "zaļais" X6 gūs lielu atzinību.

Protams, X6 nav nekāds leduslāču glābējs Prius. Tas ir sportisks auto aktīviem braucējiem. Arī hibrīdversijā nebūs jāsūkstās par gausumu, jo iekšdedzes dzinējs sadarbībā ar diviem elektromotoriem nodrošinās visai milzīgus 485 zirgspēkus. Visai zvērīgi. Un mazliet zaļi. Galvenais prieks būs braukt pilsētā, jo līdz 65 km/h lielam ātrumam X6 spēs braukt tikai ar elektromotoru. Tātad uzvesties absolūti klusu un nepiesārņot gaisu.

Zemāk maza filmiņa, kas visu to pašu pastāsta angļu valodā ar vācu akcentu.
 

Autors: Kārlis

BMW X1 tuvojas

Auto, BMW, Video    
BMW X1 tuvojas Mazs video BMW faniem (un nefaniem) par jauno X1. Auto tiks publiski atrādīts izstādē rudenī un drīz pēc tam nonāks arī pārdošanā.

Klausoties video varam vien apbrīnot kā tik sausiem un garlaicīgiem cilvēkiem izdodas radīt tik aizraujošus auto. Aktīviem pircējiem, neatkarīgi no vecuma, produkta substance, mērķa grupa ar plašāku vecuma diapazonu un citas gudras PR muļķības. Bet auto izskatās jauks. Ja vien nebūtu tajā khem, khem brūnajā krāsā.
 

Autors: Kārlis

Tests: BMW Z4 sDrive 23i

Testi, Auto, BMW    
Tests: BMW Z4 sDrive 23i

Jo plānāka desas šķēlīte, jo dārgāka sviestmaize. Jo mazāk vietas, jo dārgāks auto. Nu, gandrīz patiesi, tikai auto nav desa. Un jo mazāk tajā auto vietas, jo lielāks no tā prieks. Vai ne?

Un vietas šajā BMW Z4 ir maz. Drausmīgi maz. Tik maz, ka pat nav kur nolikt fotosomu. Uz grīdas likt negribas, jo tur traucē kājām. Bagāžniekā ielikt var, bet ja nolaiž jumtu, tad vairs somai netiek klāt. Ne visai ērtais kompromiss kuru atradām bija somas nolikšana viduskonsolē starp sēdekļiem. Traucē, bet vismaz ir pie vietas.

Tas viss, protams, ir absolūti nesvarīgi šādam auto. To neizvēlas, lai vadātu lielas somas. To neizvēlas, lai krautu bagāžu bagāžniekā. To izvēlas, lai brauktu. Ātri brauktu. To mēs arī mēģinājām. Vai mums tas izdevās?

Uzreiz gan jāsaka, ka tā gaušanās par vietas trūkumu ir relatīva. Protams, salīdzinot ar jebkuru “normālu” auto vietas šeit ir maz. Taču salīdzinot ar to pašu veco Z4 vai aktuālo konkurentu Porsche Boxster, vietas ir vairāk. Salons ir plašāks, bagāžnieks ietilpīgāks un aiz sēdekļiem ir paslēptas mazas mantu glabātuves, kur nobāzt maku, brilles vai iPodu. Kaut gan nē, iPodam ir paredzēta speciāla vieta zem roku balsta. Tur ir vajadzīgie konektori un smalka ādas somiņas, kurā ielikt pleijerīti.

Līdz tam gan vēl ir jātiek. Tas ir - auto vispirms ir jāiekāpj, un tas nav tik vienkārši kā ierasts. Pirmkārt jau jāsēžas ir sasodīti zemu - sēdeklis ir knapi sliekšņa augstumā. Otrkārt priekšējais stikls ir tik tuvu, ka traucē iekāpšanu. Laikam jau tomēr šādi rodsteri nav paredzēti tik lieliem cilvēkiem. Kaut gan iesēžoties iekšā vietas ir gana daudz. Ne tā kā Honda S2000, kurā es vispār nespēju ierausties jo viss ir par šauru un par īsu. Šeit sēdēšana ir ērta, tikai jāpierod pie domas, ka sēdi uz grīdas un viss ko redzi priekšā ir milzīgs motora pārsegs un debesis. Bet arī tas pieder pie lietas. Šis taču ir rodsters nevis ģimenes minivens.
 

Autors: Kārlis

BMW 5 Gran Turismo

Auto, BMW, Video    
BMW 5 Gran Turismo

Pirms kāda laika BMW publikai atrādīja konceptauto ar maskētu nosaukumu Progressive Activity Sedan. Jau toreiz mums bija skaidrs, ka šis auto visai drīz nonāks sērijveida ražošanā un ieņems 5. sērijas četrdurvju kupejas vietu. Un te nu tas ir! Iepazīstieties - nākamais populārākais krīzes neskarto cilvēku auto Latvijā BMW 5 GT.

GT sevī ir apvienojis vairākus BMW modeļus. Sākot ar pašu 5. sērijas sedanu, 7. sērijas sedanu un beidzot ar savdabīgo X6. Opel vai Peugeot šāda tipa auto vienkārši nosauktu par hečbeku, taču šajā gadījumā tā ir "kupeja", turklāt visai praktiska. Lielais bagāžnieks atverams divos veidos - kā sedanam, kad atveras tikai pats "dibens", un kā hečbekam, kad vāks paceļas ar visu stiklu. No hečbeka "praktiskuma" atšķiras gan salons, kurā ir vieta tikai četriem. Toties vietas šiem četriem ir ļoti daudz. Šeit, protams, viss ir orientēts uz komfortu.

GT būs pieejams trīs variantos - 535i ar biturbo dzinēju, 550i lieljaudas cienītājiem un 530d taupītājiem. Par M versiju ziņu nav. Nez vai tādu maz vajadzētu?

Plašākai publikai GT tiks atrādīts rudenī Frankfurtes auto izstādē, savukārt pārdošanā tas nonāks nākamā gada sākumā.
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies