Autors: Kārlis
Blogs |
Domājams daudzi piekritīs:) Pašam tā ir bijis.
| | |
|
|
| | TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →
| |
| | |
Autors: Kārlis
Blogs |
Šitais džeks joprojām izskatās pēc ķieģeļa, bet call me crazy, viņš varētu būt sasodīti labs prezidents. Protams, ļoti iespējams, ka viņa tekstus raksta kāds cits, bet tādā gadījumā viņš vismaz spēj tos izlasīt, saprast un atcerēties. Gudrs džeks. Bleķis kā aktieris, bet prātīgs gan. | | |
|
|
| | |
Autors: Kārlis
Blogs |
Mani jau sen, patiešām sen, aš desmit gadus, nomoka viena doma - kā piespiest datoru rādīt melnbaltu bildi.
Ieteikums - ar melnbalto monitoru neder. Monitors ir tāds kāds tas ir. Bet gribas melnbaltu bildi reizēm. Video kartes parametros nekā tāda nav. Monitora uzstādījumos arī. Cik esmu meklējis nekādi papildus softiņi šai problēmai arī nav. (Nē, neder arī ieteikums lietot Macintosh, kuram var vienkārši izvēlēties melnbalto režīmu).
Ir kādas idejas? | | |
|
|
| | |
Autors: Kārlis
Blogs |
Ir sestdienas pēcpusdiena. Braucam pa Rīgu, kad kā jau tas mēdz notikt - prātu pēkšņi sāk mocīt neticami svarīgs jautājums - kā sauca trešo Bītlu dalībnieku? Džons, Pols,... Ringo. Bet kas bija trešais? Pēc pamatīgas galvas lauzīšanas tiek nolemts zvanīt izziņu birojam. 1188. Hallo, labdien, tiri piri... Kā lūdzu? Uzgaidiet. ... ... Neesot viņiem tāda informācija un diemžēl nespēj atbildēt.
Braucam tālāk. 1180. Hallo, labdien, tiri piri... Šādu informāciju mēs nesniedzam. Punkts.
Nācās iesaistīt trešo personu, kas tajā brīdī bija pie datora. Protams, Džordžs Harisons. Džons, Pols, Džordžs un Ringo.
Bet tagad jautājums. Divi jautājumi. Pirmais - reklāmā tiek apgalvots, ka 1188 zin visu un atbildēs uz jebkuru jautājumu. Es, protams, saprotu, ka reklāmas mēdz melot un pārspīlēt, bet nav taču tā, ka es prasītu kodu atslēgu Verifone karšu lasītājam. Un te mēs nonākam līdz otrajam jautājumam - vai tad tie izziņu operatori darbojas tikai ar kaut kādu savu datubāzi un tādas lietas kā Google un Wikipedia viņiem nav pieejama? Ja nu ir, tad rodas papildus jautājums - vai viņi tiešām neprot tos lietot?
Papildjautājums. Tāds, kurš mani interesēja jau sen, bet uz kuru tikai šajā pašā sestdienā nolēmu rast atbildi. Tātad - kā sazvanīt 1188 no ārzemēm. Bieži gadās tā, ka esot ārzemēs man jāuzzina kaut kāda informācija par Latviju. Piemēram, braucot no Polijas/Lietuvas gribu uzzināt robežpunktu telefonus, lai uzzinātu cik tur garas rindas, un pa kuru punktu labāk braukt. Tad nu zvanu uz 1188 un prasu - kā jūs sazvanīt no ārzemēm. Problēma ir tāda, ka ārzemēs esot zvanot uz 1188, protams, tieku savienots ar lokālo izziņu biroju, savukārt lietojot +3711188 saņemu paziņojumu par nepareizi sastādītu numuru (par īsu, loģiski). Man likās ka saņemšu vienkāršu atbildi ar telefona numuru, kuru es palūgtu lai man atsūta īsziņas veidā. Nesaņēmu viss. Izrādās, ka es to meiteni telefona otrā galā pamatīgi samulsināju ar savu jautājumu. Līdz šim nevienam neesot bijusi tāda vēlme. Nu ko, bet man ir. Tāpēc...? Ilgi tika meklēta atbilde, ilgi aprunājām jautājumu, un pie atbildes netikām. Saņēmu vien laba vēlējumus provējot griezt +3711188.
Nav īsti nopietna atbilde, ne? | | |
|
|
| | |
Autors: Kārlis
Blogs |
"...actually, lunacy these days is all around us. It sits in the editors chair at the Daily Mail. It runs the United States. And I found a shining example of it only the other day as I stopped in a petrol station to fuel an Audi Q7.
Ooh, said the man at the next pump, Ive just ordered one of those. It comes next week. What do you think? I could have been kind. I could have made his day. But I wasnt in the mood, so I told him straight: Its one of the three worst cars Ive ever driven.
Klarksons | | |
|
|
| | | |
| | | |
| | | |
| | |
Autors: Kārlis
Blogs |
Citiem vārdiem sakot - tas, ko te viens reiz izteica komentāros, ka Ķeizarmeža skvoša kortos neesot rūdītais stikls - ir mīts. Stikls ir rūdīts.
Vēl citiem vārdiem sakot - au.
Ak jā, un tas mirklis - kad birst virsū lauskas - šķiet bezgalīgs.
Un paģībt tieši tad, kad ierodas ātrā palīdzība, esot pavisam normāli. | | |
|
|
| | | | ... |