KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Auto, Testi    
Izbraucu. Ir ok. Bet vecais ir feināks

Kopš pirmo reizi izbraucu ar pirmās paaudzes X3, šis auto man vienmēr palicis atmiņā kā ļoti feins. Es zinu, ka īstiem BMW faniem nepatīk šis austriešu ražojums, bet man gan. Neuzkrītošs, praktisks. Tas par veco X3. Par jauno... daudz kas ir mainījies.

Auto ir manāmi uzblīdis un nav vairs tik neuzkrītošs. Tas gan arī vairs nav tik atpazīstams un to mierīgi var sajaukt gan ar X1, gan X2, gan X5. Pārāk līdzīgi viņi visi kļuvuši. Tas gan nenozīmē, ka auto būtu slikts, bet tas ir zaudējis kaut kādu īpašo sajūtu.
 


Autors: Kārlis

Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Auto, Testi    
Šis ir tas droīds, kuru jūs meklējat 

Ziniet, kurš vēl ir foršs auto? Cēhāer. Tā jocīgā toijota, kas izskatās pēc droīda no zvaigžņu kariem. Ja jums pietrūkst naudiņas tam kolosālajam BMW, tad šī varētu būt laba alternatīva.  
 
Jūs teiksiet, ka zaimoju. Ka nevar milzīgu, lepnu BMW salīdzināt ar kompaktu krosoveru. Tomēr var. Abiem ir mazliet līdzīgas sajūtas. Un mazliet līdzīgas formas. Abi ir veidoti kā kupejas. Nu, labi. Ar to līdzības beidzas. Bet C-HR ir ļoti feins auto. Ērts. Loģisks. Tajā nav milzumdaudz vietas, taču ir pietiekoši gan priekšā, gan aizmugurē.  
 
Šis konkrētais ir hibrīds, kas to padara vēl patīkamāku. Kluss, vienmērīgs, atsaucīgs. Tas nav nekāds sportists vai bezceļu bridējs, bet normālos ikdienas apstākļos ļoti ērti lietojams. Ērti iekāpt, apsēsties. Nav ilgi jāmeklē sava pareizā pozīcija pie stūres. Kāp un brauc.  
 

Autors: Kārlis

Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Auto, Testi    
Es izbraucu ar pasaulē labāko auto un tagad man ir problēma

Es esmu no tiem, kam ļoti patika "vecais" piektās sērijas GT. Man tas šķiet absolūti loģisks auto. Ietilpīgs, ne pārmērīgi liels, ērts. Zinu, ka "trū-bembisti" par šo auto vīpsnā. Bet man nerūp ko viņi domā. Man rūp forši auto.

Jaunais nu ir pacelts par latiņu augstāk un ieskaitīts sestajā sērijā. Par to, protams, var uzreiz paprasīt vairāk naudiņas. Bet auto ir arī kļuvis elegantāks. Slaidāks siluets - tuvāk elegantam ceļojumu auto un nostāk no IKEA vīkenda transporta.

Sestais ir interesants mikslis starp piekto un septīto. Pēc būtības tas ir būvēts uz pagarinātā piektās sērijas modeļa, bet piekare un kopējā sajūta tam ir tuvāka septītajam. Īsāk sakot - šis ir ideāls kompromiss starp šiem abiem auto. Nav pārāk milzīgs, bet ir ļoti ērts, praktisks un absolūta bauda braukšanā. Un visu šo iemeslu pēc es pilnā nopietnībā to pasludinu par labāko auto pasaulē. Nopietni. Ir ātrāki auto, ir smukāki auto, ir ērtāki auto, ir praktiskāki auto, taču šis ir perfektais "sweetspot" polārajā grafikā. Izņemot, protams, to vienu asi, bet par to vēlāk.
 

Autors: Kārlis

Tests: JCW Mini Clubman - pirmie iespaidi

Auto, Testi    
Tests: JCW Mini Clubman - pirmie iespaidi

Hmm. Atcerieties ko es teicu iepriekšējajā rakstā par to, ka man ne pārāk patīk jaunais Clubman? Izrādās, es vienkārši nebiju izbraucis ar pareizo versiju…

O, jā! Man iepatikās John Cooper Works versija. Sākumā biju skeptisks pret to, jo visi “īpaši sportiskie” auto parasti ir neciešami cieti un nervozi. Šis nav tas gadījums. JCW Clubman ir ļoti, ļoti feins auto. Tas iet kā raķete, turas kā pa sliedēm, bet tajā pat laikā neklabina zobus un nelauž muguru. Tas ir stingrs, bet ne ciets. Un šim ir pareizie sēdekļi. Īpašie, bet ne tie pārāk šaurie “sporta” spaiņi. Ērti gan tālā ceļā, gan jestrā līkloču celiņā.

Uz priekšu šo auto dzen divu litru 231 zirgspēka dzinējs. Tas pats, kas Cooper S, tikai, nu, jaudīgāks. Riteņi - ja nepieciešams - tiek griezti visi četri. Pārnesumus slēdz automāts un par tā darbību man bija nulle sūdzību, lai kādā režīmā brauktu. Tiesa, lielākoties es braucu tikai Sport režīmā. Nopietni. Šis ir pirmais testa auto, kur es tiešām teju visu laiku lietoju Sport režīmā. Tikai uz šosejas brīžam ieslēdzu zaļo režīmu, lai mazinātu dzinēja troksni. Lielākā daļa auto Sport režīmā ir ļoti nogurdinoši. Tie rūc pārāk skaļi un uzvedas ļoti nervozi. Ne JCW! Tas ir ļoti atsaucīgs, taču bez nepatīkamās raustīšanās.
 

Autors: Kārlis

Tests: Mini Countryman Cooper S - pirmie iespaidi

Auto, Testi    
Tests: Mini Countryman Cooper S - pirmie iespaidi

Man nepatīk Countryman. Tas pirmais. Nu, ne jau tas no sešdesmitajiem, bet tas, kurš bija pirms šī. Pārāk liels priekš Mini, pārāk mazs priekš apvidus auto. Tā jau stilīgs, bet… nepatika.

Ar tādu pašu skepsi kāpu pie stūres jaunajam Countryman. Un paliku patīkami pārsteigts. Pirmkārt - auto ir izaudzis mazliet lielāks, kas nozīmē, ka tajā jau reāli var iesēsties arī aizmugurē. Un arī bagāžnieks lietojams. Izskats… tas gan joprojām savdabīgs. Īpaši tā saviebtā mute. Bet, nu, jau esam pieraduši, ka Mini ir arī šādi. Savdabīgi un lieli.

Salīdzinot ar priekšgājēju, šis Countryman ir mazliet mīkstāks, kas īpaši priecē mūsu (ne)ceļos. Auto kā jau visi Mini vadās ļoti precīzi un atsaucīgi, bet vairs ne tik trakoti cieti un nervozi. Cooper S dzinējs velk labi, bet nepārspīlēti traki, kā tas ir mazajam Mini. Šo Countryman var savaldīt arī ar gāzi grīdā. Nopietnākiem “gonščikiem” gan jāskatās uz JCW versiju.
 

Autors: Kārlis

Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Testi, Auto    
Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Daudz nerakstīšu, jo jāatzīst - kaut arī pa visiem divpadsmit Kakao darbības gadiem ir nācies izmēģināt vairākus pikapus, es tomēr joprojām nevaru objektīvi novērtēt to patiesās vērtībās. Turklāt - jūs visi šeit esat tikai lai apskatītos tās smukās bildes ar regbistiem, vai ne?

Viena lieta, ko VW pārstāvis atkārtoti uzsvēra, ir Amarok salīdzinoši maigā gaita. Tas esot krietni pārāks par konkurentiem, un braucot teju kā vieglais automobilis. Tik eleganti gan nav, taču nenoliedzami jāpiekrīt - priekš pikapa auto tiešām kratās patīkamāk. Protams, ātrākā gaitā šķērsojot “grabuli” pakaļa tik un tā mēģinās no jums aizlēkt, taču ne tuvu tik jūtami kā citiem auto.
 

Autors: Kārlis

Pirmie iespaidi par Nissan Pulsar: melnais pret balto

Auto, Testi    
Pirmie iespaidi par Nissan Pulsar: melnais pret balto

Paceļ rokas, kurš atceras Almera. Feins auto bija. Citur pasaulē to pazina kā Pulsar jau kopš 1978. gada. Pērn Pulsar vārds atgriezās arī Eiropā. Tas būtībā ir japāņu "Golfs", kurš slēpjas mazliet savdabīgā ādā. Tiklīdz parādījās pirmās bildes ar jauno Pulsar, man uzreiz bija skaidrs, ka man šis auto patiks. Man patīk loģiski auto. Kompakta izmēra, ietilpīgi, saprātīgi aprīkoti. Pirmoreiz iekāpjot testa auto, gan nācās mazliet vilties. Otro reizi testējot vīlos vēlreiz. Bet auto man joprojām patīk, atliek tikai izvēlēties pareizo. Balto vai melno?

Pulsar ir būvēts uz Qashqai pamatiem, kas nozīmē, ka tam ir garākā riteņu bāze savā klasē. Tas pats par sevi droši vien neko daudz neizsaka, bet tam ir viens ļoti patīkams "blakus efekts". Pulsar aizmugurē sēdošajiem ir visvairāk vietas kājām, salīdzinot ar citiem kompaktauto. Pat, ja pie stūres sēž basketbolists, aizmugurē varēs ērti iekāpt un sēdēt normāla auguma cilvēks.
 

Autors: Kārlis

Pirmie iespaidi par jauno Hyundai i20

Auto, Testi    
Pirmie iespaidi par jauno Hyundai i20

Šis auto jau kādu brīdi ir redzēts bildēs un izstādēs, bet tikai vakar tas oficiāli nonāca tirdzniecībā Latvijā. Uz pasākumu medijiem bija ieradušies trīs i20 modeļi, ar kuriem varējām izbraukt nelielu testa braucienu. Padalīšos iespaidos, kā mums ar to gāja.

Jaunais i20 aizstāj veco i20, kurš, savukārt, ir labi pazīstamā Getz pēctecis. Tomēr ar "veco labo" Getz šim ir ļoti maz sakara. Tas joprojām ir mazās klases auto, bez īpašām ambīcijām. Jaunais ir pastiepies mazliet lielāks ne tikai par savu priekšgājēju, bet arī par daudziem konkurentiem. Garāka ir arī riteņu bāze, kas nozīmē, ka salons kļuvis plašāks.
 

Autors: Kārlis

Kā es braucu ar elektromobili un nepaliku pusceļā

Auto, Testi    
Kā es braucu ar elektromobili un nepaliku pusceļā

Pirmoreiz ar elektromobili man laimējās izbraukt pirms pāris gadiem. Tas bija Nissan Leaf - auto, kurš joprojām ir dižpārdoklis visā pasaulē, pirmo un otro vietu dalot ar Tesla. Auto izskatās mazliet jocīgi, taču ir gana ērts un labi aprīkots. Un, protams, pilnībā elektrisks, kas ļauj braukt "zaļi", taču ne visai tālu.

Tik pat "zaļi" un tikpat tālu var aizbraukt arī ar otru Nissan populārāko elektromobili - pasažieru/kravas busiņu e-NV200. Tas ir aizguvis Leaf agregātus, daļu aprīkojuma un pat dizaina elementus (nemaz nerunājot par zilo krāsu, kas izskatās absolūti kolosāli Fuji fotokamerās ar Classic Chrome filmu simulāciju; tas gan ir jau pavisam cits stāsts).
 

Autors: Kārlis

Apskats: Fuji Instax - ballīšu fotokamera

Foto, Tehnika, Testi    
Apskats: Fuji Instax - ballīšu fotokamera

Pagājušajā rudenī man laimējās pavadīt atvaļinājumu saulainajā Amerikā. Gatavojoties ceļojumam es nolēmu, ka fotografēšu daudz un tāpēc nepieciešamas vairākas atmiņas kartes. Izmantojot piedāvājumu nopirku trīs 64GB kartiņas un drošs paliek drošs, paņēmu līdz vēl rezerves 32GB. Īsāk sakot, nodrošinājos diezgan daudz kadriem. Vēl tikai gadus desmit atpakaļ nekas tāds nebūtu iespējams, jo man būtu vajadzīga vesela mugursoma fotofilmiņām vien, nemaz nerunājot par to, cik tas viss izmaksātu.

Atpakaļ mūsdienās. Te nu es esmu, pie sava darba galda ar, iespējams, hipsterīgāko mūsdienu fotokameru. Tas ir dzeltens "polaroiīds". Vienīgi, ar Polaroid tam nav nekāda sakara - tas ir Fuji Instax mini 8. Viens no daudzajiem momentfoto aparātiem no Fuji klāsta. Tam nav nekādu megapikseļu, nekādu optisko stabilizatoru un pat maināmu slēdža ātrumu. Tam ir ar roku izbīdām objektīvs, vienmēr ieslēgta zibspuldze un milzīgs melns caurums - kurā jāievieto milzīga melna kaste - fotofilma ar desmit kadriem. Vai tiešām šādam dinozauram mūsdienās ir vieta?
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv