Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Spraudņa hibrīds Škoda ekstra-Superb IV

Auto, Testi

Spraudņa hibrīds Škoda ekstra-Superb IV

Man sākumā likās, ka tas ir baigi ačgārni - spraudņa hibrīds ar vidēji lielu bateriju. Vai nu parastais hibrīds, vai elektromobilis. Bet šis ir kaut kas pa vidu. Bišķiņ elektromobilis.

Bet tad es izbraucu un sapratu, ka pats es esmu ačgārns. Šī ir ļoti laba kombinācija! Baterijas ietilpība ļauj nobraukt apmēram 50 kilometrus tīri elektriskajā režīmā. Tas ir par maz tāliem ceļiem, bet vidējam braucējam atliektiem galiem pietiek normālai ikdienai. Mājas, darbs, veikals, kas tur vēl. Vairāk par 50km nesavāksies (runa ir par vidējo, nevis par tevi, kurš nobrauc 200km dienā!) Un tas nozīmē, ka ikdienā var braukt bez skaņas, bez izmešiem un bez lielām izmaksām. Un pa nakti pat no mājas rozetes auto spēs pietiekami uzlādēties nākamajai dienai. Bet, kad vajadzēs doties tālajā braucienā, tad piešķilsies benzīna motors un varēs pletēt teju 1000 kilometrus ar vienu “uzlādi”.

Man patīk. Turklāt šāds auto palīdz mazināt skepsi pret elektromobiļiem. Pabrauc, saproti, ka viss ir ok un ka pat ar tiem 50km pietiek lielai daļai tavas dzīves. Nu, es, protams, nemēģinu pierunāt, ka kārtīgam elektromobilim nevajadzētu vismaz 400km akumulatoru.


Visādi citādi - jau iepriekš rakstīju - Superbs ir superbīgs. Ērts, praktisks, ietilpīgs. Viens gan amizanti - milzīgais bagāžnieks izrādās mazliet šaurāks nekā manam mazajam autombīlim. Mans 42 collu longbords tajā neietilpst šķērsām. Tas tāpēc, ka bagāžnieka malas ir stilīgi taisnas. Kopumā, protams, es to nenosaucu par mazu bagāžnieku.

IV nepārprotami ir smagāks par parasto Superbu un to var just. Gonščikiem tas noteikti nepatiks, bet mūs pārējos tas pat var priecēt - auto iet līganāk, glaunāk. Jā, tas mazliet “peld” un “sasveras”, bet nu galīgi ne traki. Jūtami, bet netraucējoši. Plus, var jau ieslēgt “sporta” režīmu, ja gribas, lai auto paliek cietāks un mazliet kratās.

Viena ķeza ar tiem elektomobiļiem gan ir. Arvien ir ļoti jādomā kur tu īsti tādu vari uzlādēt. Biju aizbraucis uz Ventspili un tur neviens nezināja pateikt. Noteikti tur ir kur uzlādēt, bet ir jāzina kur meklēt. Mājās arī liksta - slēdzot auto pie dārza ligzdas, kur parasti slēdzas zālespļāvējs - auto pasaka nea, nebūs! Nepietiek dukas manā tīklā acīmredzot. Savukārt braucot lielo bateriju pielādēt nav iespējams. Tā uzlādēsies tikai minimāli, lai nodrošinātu hibrīda darbību, bet pielādēt pilnu, lai brauktu EV režīmā - ne.

Un tad, protams, ir cenas jautājums. Ja “parastais” Superbs sākas no 21 tūkstoša, tad IV jau no 31. Padaudz tomēr. Daudz būs jānobrauc tie elektriskie kilometri, lai atmaksātos tā 10 tūkstošu starpība. Elektrība tomēr ir luksusa prece.




Škoda Superb IV plug-in Hybrid 2020

Škoda Superb IV plug-in Hybrid 2020

Škoda Superb IV plug-in Hybrid 2020

Škoda Superb IV plug-in Hybrid 2020

Škoda Superb IV plug-in Hybrid 2020


  
 
 Iepriekšējais →


.


comments powered by Disqus


Sludinājumi →Pievieno savu →
Pārdod
Google Pixel 7 Pro

499.00 EUR
Pārdod
Klasisks velo, 28

255.00 EUR
Pārdod
Sieviešu velo, 3 ātrumi

265.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7a

395.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S23 5G

425.00 EUR
Pārdod
Pilsētas velo Gazelle Orange

235.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S10e black

209.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 3a

135.00 EUR
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies