Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Škoda Karoq Scout Lava Blue

Auto, Testi
Škoda Karoq Scout Lava Blue

No sākuma man šis auto dikti patika, bet tad es samulsu. Tagad tas patīk mazāk. Bet, nu, pēc kārtas.

Karoq (nejaukt ar Kamiq, kas izskatās tieši tāpat un tieši tikpat liels) ir maza izmēra krosovers, kas taisīts par pamatu ņemot VW T-Cross. Tā ir tā platforma uz kuras tagad taisa miljons visādus auto visā VW saimē. Atliek vien izvēlēties zīmolu un aprīkojumu, kas iekļaujas vēlamajā budžetā.

Mūsu Karoq ir Scout aprīkojumā, kas paredz mazliet stilīgāku izskatu un bezceļa spējas. Šis, protams, nebūs landkruīzers, taču kā mēs paši par to pārliecinājāmies, riktīgi dubļainā lauku ceļa posmā tas iet cauri bez bēdu. Tātad tas ir absolūti adekvāts pilnīgi jebkuram ikdienas braucējam.

Vizuāli auto izskatās lielāks nekā ir, taču vietas tajā pietiek. Priekšā ir ērti arī garajiem un aizmugurē būs ok arī pārējiem. Un tad vēl paliek bagāžnieks, kas ir tik dziļš, ka otru galu nevar aizsniegt nenosmērējot bikses gar bamperi. Vidējam latvietim tas patiks, jo tur var salikt daudz kartupeļu maisus.


Tomēr ir lietas, kas vismaz vienam latvietim ļoti nepatika. Braukšanas režīmi. Tie ir seši dažādi - parastais, eko, komforta, utt. Ir arī personalizējamais režīms ar čupu opciju. Tu izvēlies ko gribi un brauc kā gribi. Līdz nākamajai reizei, kad iekāp auto, jo tad tas automātiski pārslēdzas atpakaļ uz Normal režīmu. Ha? Kāpēc? Kāpēc vajag sešus režīmus, kāpēc vajag personalizējamo režīmu, ja katru reizi auto pārslēdzas uz savu? Kā noskaidroju, tas esot lai optimizētu CO2 izmešus. Diezgan bezjēdzīgi. Kāpēc tad vispār piedāvāt režīmus, kas ir īpaši slikti priekš tā CO2? Savādi un neizsakāmi kaitinoši.

Tā jau auto iet lieliski visos tajos režīmos. Komfortā tas patiešām ir maigāks, eko tas ir mierīgāks, sportā tāds pieklājīgi savākts. Viss forši. Ātrumi slēdzas paredzami un bieži nemanāmi, motors elastīgs. Kāp tik un brauc. Adaptīvais kruīzs arī uzticams, tikai vadāms ar tu stulbo puļķi zem stūres nevis podziņām UZ stūres.

Es atkal mazliet saburkšķēju, bet kopumā tas ir feins auto. Viens no tiem, par kuru nav jādomā - vienkārši iekāp un brauc. Tu zini ko tas spēj, tev būs ērti gan ikdienas jezgā, gan tālā braucienā uz laukiem. Vienīgais, kas man lika sabēdāties ir cena. Karoq cenas sākas no 19 tūkstošiem, bet Scout versijā no 32 tūkstošiem. Nu kā tā var būt, ka Škodai modifikācija ir 50% no auto cenas? Tas nav nopietni.




Škoda Karoq Scout 2019

Škoda Karoq Scout 2019

Škoda Karoq Scout 2019

Škoda Karoq Scout 2019

Škoda Karoq Scout 2019

Škoda Karoq Scout 2019




  
 
 Iepriekšējais →


.
Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas! 




comments powered by Disqus


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies