Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Edgars

Mini piespamo klientu e-pastu [un galanti atvainojas]

Auto, Dažādi
Mini piespamo klientu e-pastu [un galanti atvainojas]

Mēstules ir gadsimta sērga. Labi, mēs tās lielākoties neredzam, jo katrs e-pasta serviss ir nodrošinājies ar automātisku e-pastu šķirotāju, tomēr kaut kāda daļa spama tomēr sasniedz mūsu pastkastītes. Lielākoties gan tas ir pasts no kantorīšiem, kuri mums snieguši kādu pakalpojumu un tādēļ uzskata sevi par tiesīgiem atsūtīt kādu satriecošu ziņu par kārtējo akciju.

 


 

Bet tad kādā jaukā dienā viens no šiem kantorīšiem piegāž jūsu e-pastu ar kaudzi vienādu vēstuļu, jo viņu sistēmā kaut kas sagājis šķērsām. Stulbi, vai ne? Attiecības sabojātas, jūsu peles kursors jau trīc virs ekrānpogas "bloķēt" vai "ziņot par mēstulēm"... Vai kantorītis vēl var kaut ko darīt, lai mazinātu jūsu sapīkumu? Nu, var vismaz mēģināt.

 

Mini mēģināja. Tieši šis autoražotājs nonāca nule kā aprakstītajā situācijā un bija spiests līst uz vēdera pie aizvainotajiem e-pasta listes dalībniekiem. Katrs no viņiem saņēma - nē, ne jaunu Mini - kastīti ar šokolādes rozēm, līmlentes rullīti un pretstresa spaidāmo mantiņu spama bundžiņas formā (angliski ar spam apzīmē arī konservētu gaļu).

 

Spam?

 

Pavadošajā vēstulītē teikts, ka kompānija cer uz saldumu spēku iebojāto attiecību salāpīšanā. Līmlente - tā esot tiem, kam ir alerģija pret šokolādi vai puķēm. Bet pretstresa mantiņa - nākamajai apspamošanas reizei. Te vēl bildītes.


  
 
 Iepriekšējais →


.


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies