Ko grib izcelt savās reklāmās autoražotāji? Pareizi, reklamējamo auto. Tas nozīmē, ka reklāmas subjektam jābūt vienīgajam bildē redzamajam auto vai arī, ja potenciālā pircēja iekārdināšanai glamūrīgi uzbildētais spēkrats bildē traucas pa ielām, citiem auto jāizskatās nepamanāmākiem. Saplūstošiem ar fonu. Caurspīdīgiem - it kā ir, bet nav. Kā to panākt?
Pirmā un loģiskākā atbilde, protams, ir - izmantot fotošopu! Jāaa, bet tas tak ir banāli... un pārāk viegli. Alternatīvas? Pakonsultēties pie neredzamā cilvēka!
Tāds patiešām ir. Viņu sauc Liū Bolins (Liu Bolin) un šis vīrs ir nevis neatkārtojamas mikstūras sadzēries pustraks zinātnieks, bet augsti mācīts pustraks mākslinieks, kurš nebaidās noķēpāt sevi ar krāsu, tādējādi saplūstot ar izvēlēto fonu. Forši, vai ne? Tā likās arī Ford mārketingologiem un viņi paaicināja šo čali palīgā nepareizo auto nomaskēšanai. Sanāca šitā:
Un tas tapa, lūk, šādi:
Te arī pats neredzamais autors:
Labi apskatījāt? Tagad zināsiet, kurš vainīgs, ja pēc darba aiziesiet līdz savam auto un atklāsiet, ka tas ir slapja asfalta krāsā.