Pavisam drīz Ženēvas auto izstādē Mazda prezentēs divus interesantus auto. Patiesībā vienu interesantu, jo otrs ir gaužām garlaicīgs. Tātad vispirms mēs tiksim pie jaunās Mazda3 MPS versijā. Tas nozīmē, ka jaunā Mazda3 arī ir tikusi pie tā paša trakā aprīkojuma - 2.3 litru turbo motora ar 260 zirgspēku jaudu. Lai visiem tas būtu skaidrs, motora pārsegā izveidota milzīga gaisa atvere (visticamāk tikai dekoratīva). Veikalu plauktos jauno MPS varam gaidīt kaut kad gada beigās.
Otrs auto ir Mazda3 i-itop. Tā ir parasta Mazda3 tikai ar motoru, kurš pats izslēdzas kad auto apstājas. Piebraucot pie krustojuma, stāvot sastrēgumā utt. Ja bremzējot ātrums samazinās līdz kādiem 5km/h, motors tiek izslēgts un paliek tāds kamēr vien ir nospiestas bremzes. Atlaižot bremzes pedāli dzinējs atkal atsāk darbu. Šāda startera un akumulatora mocīšana ļauj ietaupīt līdz pat 12% degvielas. Mums tomēr vairāk interesē tas pirmais auto, kurš ļauj nodedzināt vismaz par 20% vairāk degvielas...