Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Sony Ericsson atklāj mūzikas popularitāti jaunās paaudzes mūzikas fanu vidū

Mobilie

Sony Ericsson atklāj mūzikas popularitāti jaunās paaudzes mūzikas fanu vidū  Ko tik mūsdienās nepēta... Tomēr labāk to, nekā skaitīt vārnas pilsētā. Zemāk oficiāla informācija no SonyEricsson.

Līdzīgi Espresso izraisītajām kafijas mīļotāju izjūtām arī mūzikas mīļotāji tagad pavisam oficiāli var gūt emocionālu lādiņu un fizisko labsajūtu pēc 30 sekunžu gara mūzikas klipa noklausīšanās.

Jauns bioloģiskais eksperiments, ko veicis psihologs Deivids Moksons (David Moxon, MSc.) saistībā ar jaunā Sony Ericsson Walkman® tālruņa W350i izlaišanu, pierāda, ka īsu mūzikas fragmentu klausīšanās var fiziski ietekmēt mūsu organismu un tādējādi izraisīt noskaņojuma vai garastāvokļa pārmaiņas.


Bioloģiskais eksperiments
Vairāk nekā 200 jauniešu piedalījās zinātnisko testu sērijā, lai noteiktu testosterona (seksuālās tieksmes), kortizola (stresa hormona) un imūnglobulīna A (pašsajūtas) līmeni organismā, reaģējot uz dažādiem mūzikas žanriem un ļaujot Sony Ericsson veiktā pētījuma ietvaros atklāt, kāda mūzika liek cilvēkiem sajust seksualitāti, tiekties pēc tās, justies atbrīvotiem vai vienkārši apzināties labu vai sliktu pašsajūtu. Šādu bioķīmisko reakciju noteica, pirms un pēc dažādu mūzikas fragmentu atskaņošanas eksperimenta dalībniekiem noņemot siekalu paraugus.

Prāts pret ķermeni
30 sekunžu garu mūzikas klipu noklausīšanās liecināja, ka vairākumā gadījumu nav nekādas saistības starp to, kā cilvēki uztver noteiktu mūzikas žanru un kāda ir katra žanra ietekme, un ķermeņa faktisko bioloģisko reakciju.

Bieži mūzikai, par kuru cilvēki domā, ka tā ļaus atslābināties, ir pilnīgi cita ietekme uz organismu, pakļaujot ķermeni stresam, kura līmeni smadzenes neuztver.

Piemēram, mūzikai nebūt nav jābūt lēnai, lai radītu relaksācijas stāvokli. Patiesībā no psiholoģijas pozīcijām spriežot, relaksācijai un stresa noņemšanai labākie izrādījās horvātu popa (30), latviešu poproka (36) un poļu poproka (17) skaņdarbi.

Cilvēki vienlīdz slikti spēj atpazīt to mūziku, kas tiem liek justies seksīgi. Dāņu tautas mūzika un vācu hiphops 75% no visiem testa dalībniekiem ietekmē testosterona līmeni organismā, radot romantiska satraukuma izjūtas, tomēr vairākums cilvēku neapzinās šo mūzikas žanru ietekmes spēku.   

Garastāvokļa mūzika
Var atrast muzikālu našķi (sound snack) katrai gaumei un garastāvoklim. Vācu hiphops ietekmē testosterona līmeni gan vīriešu, gan sieviešu organismā, pierādot, ka šis mūzikas žanrs spēj uzjundīt mīlestības noskaņas ikvienā.

Savukārt spāņu latino visdrīzāk izraisīs stresu, jo 89% dalībnieku pēc šīs mūzikas noklausīšanās paaugstinājās kortizola līmenis organismā.

Dāņu akustiskais pops var likt vīriešiem kļūt modrākiem un dzīvīgākiem, tomēr interesanti, ka ietekme uz sievietēm būs pretēja, jo viņām garastāvokļa uzlabošanai vajadzīga Dienvidāfrikas roka deva.

Ir tikai viens mūzikas našķis ar vienādu ietekmi kā uz vīriešiem, tā sievietēm, un tas ir old skool – ritmisks beļģu soul stils, kas mazina stresu un atslābina gan vīriešus, gan sievietes.


Veselīga mūzikas baudīšana
Horvātu popmūzikai ir maģiska ietekme uz cilvēka organismu – 100% apsekoto dalībnieku organismā samazinājās gan kortizola līmenis, gan paaugstinājās IgA līmenis, un tas nozīmē, ka klausītāji atslābinājās un viņu imūnsistēmai tika dots pozitīvs lādiņš.

Rumāņu deju mūzikas un lietuviešu RnB (rythm & blues) ietekmē testa dalībnieku organismā (attiecīgi 67% un 100%) būtiski samazinājās IgA līmenis, norādot, ka šī mūzika gandrīz nemaz neveicina imūnsistēmas nostiprināšanu. Taču horvātu popa skaņas varētu būt labs labklājības tonizētājs.

Psihologs Deivids Moksons norāda, ka līdz šim jomā, kas attiecas uz mūzikas nozīmi psiholoģijā salīdzinājumā ar to, kāds mūzikai ir iespaids uz cilvēka noskaņojumu nav bijis paveikts liels darbs, un šie Sony Ericsson atklājumi šajā ziņā ir liels ieguldījums.

“Iespējams, ka vispārsteidzošākais bija uzzināt, ka aprauti mūzikas fragmenti var izmainīt mūsu psiholoģiju. Pārsteidzoši ir arī tas, cik mēs kopumā esam nevarīgi novērtēt, kāda raugoties no bioloģiskā viedokļa ir dažādu veidu mūzikas ietekme uz katru no mums.”  

Gregs Varners (Greg Varner), Sony Ericsson Centrālās Eiropas un Austrumeiropas, Vidējo Austrumu un Āfrikas reģiona mārketinga vadītājs: “Mēs zinām, ka mūsu jaunās paaudzes klientu mūzikas baudīšanas paradumi nepārtraukti mainās.  Mēs vēlējāmies dziļāk izprast, kā viņi klausās mūzikas ierakstus un kā mūzikas izvēle spēj ietekmē gan fiziski, gan emocionāli.

Izzinot mūzikas baudīšanas paradumus mēs varam turpināt savu produktu attīstību tā, lai atbalstītu jaunatnes vajadzības. W350i ir Sony Ericsson jaunākais mobilais tālrunis ar Walkman on Top funkciju, kas nozīmē, ka lietotāji ar vienu pieskārienu taustiņam var piekļūt sound snack (jeb mūzikas ierakstu izlasei).  Tas padara šo jaunāko tendenci vēl pieejamāku un pozicionē W350i kā pirmās izvēles mobilo tālruni.”



"Saskanīgie" vīrieši
Vīrieši daudz precīzāk spēj noteikt, kāds mūzikas žanrs spēcīgāk ietekmēs viņu fizisko dabu; viņi arī skaidrāk apzinās, kādas izjūtas viņos raisa dažādas skaņas.

Vīriešus visvairāk uzmundrina aprautās Brit Soul skaņas, apliecinot, ka soul dziedātāju samtaini maigie balsu tembri izraisa vīriešos augstāku jutīgumu, lai gan arī igauņu roks (33%), latviešu pops (67%) un vācu hiphops (76%) paceļ testosterona līmeni organismā un ir ideāli pacēlumu radoši skaņdarbi – nu īsti muzikāli dzimumtieksmes rosinātāji!

Sievietes, kuras vājāk apzinās savas muzikālās izvēles nozīmi fiziskajā ietekmējamībā, atklāja, ka to lielākais jūtu kairinātājs ir spāņu latino.

Dzimumu atšķirīgās reakcijas tika atklātas, Sony Ericsson veiktajā pētījumā par tā saukto sound snacking jeb "skaņu našķiem” – īsu melodiju fragmentu nevis visas dziesmas vai skaņdarba noklausīšanos. Aizņemtā Eiropas jaunatne (18-24 gadus veci jaunieši) masveidā ir skaņu našķu mīļi. Piemēram, 25 % Latvijas jaunatnes vienu dziesmu mēdz klausīties tikai 10-20 sekundes.
                
Produkta apraksts
Stilīgais, tomēr pieejamais W350i tālrunis ir jaunākais modelis ar unikālo Walkman on Top funkciju, kas nodrošina visvienkāršāko piekļuvi mūzikai. Taustiņi izvietoti uz plāna atverama vāciņa, un tie rada izsmalcināta MP3 atskaņotāja iespaidu. Funkciju izvietojums ļauj mūzikas mīļotājiem ērti pāriet no viena skaņdarba uz citu, ik reizi neaizverot un neatverot vāciņu, tā vienkāršojot un paātrinot sound snacking procesu.
Izmantojot Media Manager programmatūru, iemīļotās mūzikas pārsūtīšana uz tālruni kļuvusi tik elementāra, kā nekad agrāk. Parastais USB savienojums ļaus pārrakstīt līdz pat 40 albūmu, veikt 470 ierakstus jeb ierakstīt aptuveni 1500 30 sekundes garus "skaņu našķus”, neizmantojot sarežģītas instrukcijas. Unikālā Track ID programma telefonā nozīmē, ka mūzikas fani var noteikt nepazīstamu skaņu ierakstu, un lietotājs tiek informēts par izpildītāju un dziesmas nosaukumu dažu sekunžu laikā. Šo jaunāko Walkman® tālruni var savienot ar Bluetooth Stereo austiņām HBH-DS205 bezvadu personīgai lietošanai, esot kustībā vai ceļā, vai skaļruņiem MAS-100, lai lietotu Sound Snacks kopā ar draugiem.
Sony Ericsson atbalsts mūsdienu mūzikas jaunumiem atspoguļojas lieliskajā Walkman® tālruņu klāstā. Firmas pirmais Walkman tālrunis parādījās 2005. gada augustā; līdz 2008. gada 1. ceturkšņa beigām pasaulē jau bija pārdoti 66 miljoni šo tālruņu. Sony Ericsson turpina radīt jaunas mūzikas funkcijas jūsu mobilajā tālrunī, ieviešot jaunu pielietojumu un pakalpojumu komplektu. Sony Ericsson dod iespēju vieglāk Walkman tālrunī ievietot mūziku un citu saturu, vienlaikus turpinot piedāvāt jaunus veidus, kā interaktīvi izmantot telefona mūzikas funkciju.


Par pētījumu:

Pētījumu veica YouGov Plc aptaujājot 500 cilvēkus. Apkopojošo faktu vākšana notika 2008. gada 12.-16. maijā. Aptauja tika veikta tiešsaistē. Veikta skaitļu svēršana un izvēlēta izlase no visiem Latvijas pieaugušajiem vecumā no 18 līdz 24 gadiem.

Neatkarīgo bioloģisko eksperimentu veica psihologs Deivids Moksons 2008. gada 12. maijā Londonas University College 200 starptautisko studentu izlasei vecumā no 18 līdz 24 gadiem. Sound snacks jeb mūzikas izlase (īsi starptautiskās mūzikas fragmenti) tika pārbaudīta uz izlases dalībniekiem un viņu fiziskā reakcija noteikta, analizējot testosterona, IgA un kortizola līmeņus dalībnieku siekalās.


Pēc 2007. gadā pārdotajiem vairāk nekā 100 miljoniem telefona aparātu Sony Ericsson pašlaik ir viena no piecām lielākajām mobilo telefonu ražotājām pasaulē. Kompānija ir nozīmīgs nozares spēlētājs un darbojas vairāk nekā 80 pasaules valstīs, un mūsu telefoni, piederumi un PC kartes apliecina inovācijas un stilu. Plašais R&D centru tīkls Eiropā, Japānā, Ķīnā, Indijā un Ziemeļamerikā nodrošina, ka daudzveidība ir viena no mūsu pamatvērtībām. Kompānija Sony Ericsson tika dibināta kā līdzvērtīgs Sony un Ericsson kopuzņēmums 2001. gada oktobrī ar galveno biroju Londonā.

  
 
 Iepriekšējais →


.


Sludinājumi →Pievieno savu →
Pārdod
Google Pixel 3a

135.00 EUR
Pārdod
Razer Core X Chroma - eGPU

250.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7 Pro

459.00 EUR
Pārdod
Sieviešu velo, 3 ātrumi

265.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S23 5G

375.00 EUR
Pārdod
Pilsētas velo Gazelle Orange

235.00 EUR
Pārdod
Klasisks velo, 28

255.00 EUR
Pārdod
Bērnu velo, 20

75.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7a

345.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S10e black

179.00 EUR
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies