Autors: KÄrlis
Subaru Impreza 2007, beidzot arÄ« oficiÄliAuto Ilgi Subaru mÅ«s te vazÄja aiz deguna neradot Ä«stu skaidrÄ«bu kas tad bÅ«s ar jaunÄs paaudzes Impreza. Beidzot gan Å¡is auto ir oficiÄli publiskots. Un jÄ, tas patieÅ¡Äm ir heÄbeka formÄ un tieÅ¡am no aizmugures atgÄdina Lexus RX.
Ja "karstÄs" WRX versijas auto izskatÄs pietiekoÅ¡i labi, tad "parastÄs" Imprezas Å¡Ä·iet pÄrÄk vienmuļas. Mazliet atgÄdina deviņdesmito gadu KIA. Lai nu kÄ, priecÄ“ fakts, ka Subaru ir atteikuÅ¡ies no trapecveidÄ«gÄ radiatora režģa, kuru savu auto dizainÄ viņi centÄs iepÄ«t pirms paris gadiem.
Kas lÄcÄ«tim bÅ«s vÄ“derÄ? Vismaz pagaidÄm tie bÅ«s trÄ«s dzinÄ“ji, visi ar 2.5 litru tilpumu. BÅ«s, protams, bokseris, un divi ierastÄs konstrukcijas motori. Par jaudÄm un auto dinamiskajiem rÄdÄ«tÄjiem pagaidÄm ziņu nav.
Tiem, kam uztrauc Imprezas klasiskais izskats, nav jÄuztraucas, jo bÅ«s ne tikai heÄbeks, bet arÄ« ierastais sedans. Å Ä·iet, ka WRX (STi?) versijÄ bÅ«s pieejami abi.
|