Autors: Kārlis
Testi, Auto, Golf |
Tātad mūsu rokās ir nonācis jaunais Volkswagen Golf 6. Mani personīgi Golf nekad nav sajūsminājis, jo neredzu tam nekādas priekšrocības salīdzinot ar citiem kompatklases auto. Tas ir mazāks un dārgāks. Un kā jau Volkswagens labi nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, absolūti demokrātisks un līdz ar to neticami garlaicīgs. Un neticami dārgs. Protams, demo mašīnas vienmēr ir labi aprīkotas un dārgas, bet pat vienkāršie Golf ir krietni dārgāki par saviem sāncenšiem. Honda Civic, piemēram, vispār nav iespējams nokomplektēt tik dārgu kā Golf.
| |
| |
|
| | TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →
|
Autors: Kārlis
Auto, VW, Golf, Video |
Iedomājies Matriksu, kur galvenajā un visās citās lomās ir Volkswagen dizaineris. Nav gluži tik smalki kā Rīvsa, Mosas un tā lielā nēģera, kuram neviens nekad neatceras vārdu, saspēle. Un tomēr Volkswagen ir uzņēmuši šādu filmiņu. Īsu, vienkāršu un ar morāli. Un tas viss tikai tāpēc, lai reklamētu jauno Golf.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, VW, Golf, GTI |
Ja vakar tās vēl bija tikai baumas, tad šodien informācija jau ir oficiāla un arī bildes smukākas. Lūk, jaunais GTI visā savā cēlumā.
Zemāk bildes un oficiālā preses relīze angliski. Taču pateicoties Google jaunajām iespējam, jūs varat to tagad lasīt arī latviski. Protams, visai apšaubāmā kvalitātē...
P.S. Tie, kam patīk jokot, var lasīt Kakao angliski.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, VW, Golf, GTI |
Vēl pavisam nesen iepazināmies ar jauno Golf. Tagad kārta pienākusi "karstajai" versijai GTI. Informācija gan pagaidām ir neoficiāla. Pats auto visticamāk tiks prezentēts Parīzes auto izstādē.
Pagaidām zināms vien tas, ka uz priekšu GTI dzīs vecais labais 2.0 litru turbomotors ar 207 zirgspēku jaudu. Paātrinājums solās būt ne visai iespaidīgs - 7.2 sekundes līdz 100 km/h.
Tie, kas alkst pēc kā niknāka auto var mazliet paciesties, jo klīst baumas par R versiju, kam būs 265 zirgi un visu riteņu piedziņa.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, Eko, Golf |
Volkswagen izveidojis jaunu konceptauto, kurš visai drīz varētu tikt ieviests ražošanā. Tas ir visu laiku "zaļākais" Golfs. Ar ko šis auto ir tik zaļš? Tam ir satriecoši mazs degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
1.6 litru TDI dīzelītis ēdot tikai 3.1 litru uz 100 kilometriem, savukārt no izpūtēja izplēn vien 99 grami CO2. Šādi rezultāti sasniegti izmainot dzinēja vadības pieregulēšanu, uzlabojot aerodinamiku un ar "plastmasas" riepu palīdzību (tās ir riepas ar zemu rites pretestību).
Ja "zaļa" dzīvošana un naudas taupīšana jums ir aktuāla, tad sāciet krāt naudiņu, jo ekonomiskie Golfi būs pieejami jau nākamvasar.
| | | |
|
| | |
Autors: Kārlis
Auto, Volkswagen, Golf |
Kā jau parasti tas notiek ar jaunu auto atklāšanu - tas ir noticis priekšlaicīgi, bez Volkswagen ziņas. Bet mums jau vienalga ko domā vācieši, galvenais, ka mēs jau tagad varam apskatīt jauno Golf.
Dizains ir viennozīmīgi iespaidojies no jaunā Scirocco, taču kā jau ierasts - tas nepārprotami ir Golf. Šajā jomā vācieši negrib riskēt ar dramatiskām izmaiņām. Jāatzīst, ka izskatās tīri glīti.
Par tehniskajiem datiem ziņu vēl nav, taču diezgan droši varam apgalvot, ka būs pieejami šādi motoriņi: 1.4TSI, 1.8TFSI, 2.0TFSI, 1.9TDI un 2.0TDI. Pārnesumu kārbas arī ierastās - manuālā, automāts un kolosālais apbrīnojamais DSG.
Golf 6 Latvijā būs pieejams jau rudenī.
| | | |
|
| | | | ... |