KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

Auto, Testi
Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

Neslēpšu - jau trešo dienu pēc kārtas, kad man kāds jautā, kā man gāja nedēļas nogalē, es atbildu ar platu smaidu līdz ausīm, atkal un atkal atsaucot atmiņā vēja, ātruma un viegli smirdošās gumijas radītos baudas mirkļus. Labi gāja, jo es braucu ar Porsche 911 Carrera 4S kabrioletu pa Vācijas līkloču lauku ceļiem un bezlimita autobāņiem. Un baudīju katru šī brauciena minūti un sekundi.

Mūsu rīcībā nodotais auto bija 2010. modeļu gada 911 4S ar 3.8 litru, 385 zirgspēku un 420 ņūtonmetru dzinēju, pilnpiedziņu un PDK divsajūgu pārnesumu kārbu. Paātrinās šis auto (bieži; aiz katra līkuma un pagrieziena un luksofora...) 4.7 sekundēs, savukārt maksimālo ātrumu sasniedz pie 295 km/h atzīmes. Pēdējo gan nepārbaudījām, izdzīvošanas instinktam dodot virsroku pie ātruma 264 km/h.

Pirmais, ar ko iepazināmies, saņemot mūsu rīcībā nodoto makadāmijas metāliskās krāsas auto, bija tā bagāžnieks, kurš, tāpat kā motors, atrodas nepareizajā galā. Bagāžnieks pārsteidza ar savu lielumu un mazumu reizē. Liels, jo mierīgi aprija divus standarta rokas bagāžas čemodānus, bet mazs, jo zem pārsega aizņem tikai nelielu daļu. Pārējā telpa atvēlēta degvielas tvertnei un citām lietām. Bagāžas vietas šaurība turpinās arī salonā, kur kārbiņa zem elkoņu balsta ir tik plāna, ka tajā knapi var ielikt turpat piespraust paredzēto aifonu. Tiesa, papildus somas var salikt aizmugurē, vietā, kurā teorētiski iespējams iesēdināt cilvēkam līdzīgu būtni. “Sēdekļu” atzveltne ir nolaižama uz priekšu, tā veidojot gludu plauktu. Galvenais - neaizmirst no tā novākt vieglākas mantas, pirms doties iekarot autobāni ar nolaistu jumtu.


Savukārt no priekšējā paneļa izbīdāmie glāžu turētāji kalpo godam. Tajos gan nevajadzētu likt neko citu kā cieši aizskrūvētu minerālūdens pudeli, jo, kā vēlāk noskaidrosim, auto fantastiskā spēja piesmiet fiziku līkumos sūtītu jūsu Statoil vai Starbucks karameļu kapučīno lipīgā lidojumā pa salonu un ārpus tā. Bet nu pietiks par čemodāniem un karstajiem dzērieniem, jāķeras klāt karstajām emocijām!

Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Sen, sen, kopš mūsu ģimenē bija “ceturtais žigulis”, nebiju lietojis auto, kuram aizdedzes atslēga atrodas stūres kreisajā pusē. Tiesa, visas līdzības ar to arī beidzas, jo, pagriežot Porsche atslēgu, kaut kur aizmugurē atveras elles vārti, pa kuriem ārā traukties ir gatavi 385 dusmīgi zirgi. Uzreiz pēc dzinēja iedarbināšanas obligāta ir izpūtēju podziņas nospiešana, kas dobjo rūkoņu pārvērš sulīgā dārdoņā (kas savu kulmināciju sasniedz tunelī). Otra podziņa, kas nekavējoties tiek nospiesta, ir “Sport”. Tās uzdevums ir padarīt gāzes pedāļa reakciju straujāku un piekari stingrāku (to gan atkal var mīkstināt atsevišķi). Pēdējā poga, kuras nospiešanu diemžēl (vai par laimi) nesedz mūsu apdrošināšana, ir PSM OFF - tā atslēdz visas drošības sistēmas, atstājot vadītāju likteņa un savu prasmju varā.

Pēc ātras iepazīšanās ar svarīgākajiem instrumentiem un sēdekļa un spoguļu regulēšanas (kuras laikā saņemam atgādinājumu, ka auto dibens ir krietni platāks par priekšu, tāpēc īpaši uzmanīgiem jābūt braucot gar apmalēm) saņemam rācijā ilgi gaidītos vārdus “Let’s go!”, kuriem gan seko lūgums rītu uzsākt mierīgā režīmā, lai ļautu dzinējam vienmērīgi uzsilt un sagatavoties garajam un spraigajam braucienam. Pirmie kilometri tiešām tiek pavadīti mierīgā stilā, ļaujot mums aprast ar auto vadību, uzvedību un gabarītiem, kam seko spoguļu pārregulēšana, jo auto pakaļa izrādās tik milzīga, ka tie jāizvērš tālāk nekā pierasts, lai redzētu, kas notiek aizmugurē. Tiesa, tiklīdz esam ar auto apraduši un dzinējs uzsilis, aizmugurē notiekošais vairs absolūti neinteresē, jo rācijas mūsu grupas vadītāja Rolfa balsī paziņo, ka “ceļš ir brīvs”. Pirmo reizi mūžā es varu darīt to, par ko līdz šim varēja tikai sapņot - burtiski “iemīt grīdā” Porsche 911 gāzes pedāli. Jā, diena būs izdevusies!

Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Trešais acumirklī pārslēdzas uz otro, apgriezieni uzlec līdz 5000 atzīmei, izpūtēji gārdz ellīgā troksnī, kas kairina ne tikai ausis, bet izskrien cauri mugurai kā sajūsmā kliedzošu skudriņu pūlis. Mēs esam iespiesti sēdekļos un cipariņi monohromatiskajā ekrāniņā rāda kaut ko tuvu trīsciparu skaitlim, līdz tiek sasniegtas sarkanās iedaļas virs 7200 apgriezieniem, kad ieslēdzas trešais pārnesums un ellīgais paātrinājums turpinās, sasniedzot ātrumus, kas divkārt pārsniedz uz mūsu ceļiem atļauto. Tuvojas līkums, kurā priekšā braucošais Rolfs pazūd bez mirdzošiem bremžu lukturiem, taču mani refleksi un instinkti liek visai spēcīgi iemīt otru pedāli, līdz ir sasniegts līkuma vidus, kurā kreisās rokas pirkstu gali viegli parauj “mīnuss” lāpstiņu, kārba pārslēdzas uz otro, apgriezieni aug kopā ar ātrumu un troksni, kas šobrīd skan kā dievišķa dziesma mūsu ausīs. Bremze, mīnuss, gāze grīdā, līkums, bremze, divreiz mīnuss, gāze grīdā, līkums, bremze, ... vējā plīvo matu gali, no acu kaktiņa spraucas ārā vēja un sajūsmas asara, kuru aptur vien Rolfa ziņojums “careful, shit on a road”, kam patiešām seko ceļa vidū kūpoša zirgābolu čupa. Pēc tam nāk saldais ēdiens - T-veida krustojums. Pilnīga apstāšanās, skats pa labi, skats pa kreisi, stūre deviņdesmit grādu leņķī un gāzes pedālis līdz atdurei. Gumija smird, mati plīvo, dzinējs rēc un sejā ir ievilcies tik liels smaids, ka tas nepazūd vēl turpmākās divas dienas. Jā, Porsche ir auto Vācijas ceļiem. Šauriem, līkumainiem, perfekti asfaltētiem ceļiem, kas ik pa laikam izvijas caur nelieliem ciematiņiem, kuros vienmēr būs kāds, kas pamās vai parādīs universālo “īkšķis uz augšu” zīmi, tā dalot prieku par vācu autobūves sasniegumiem.

Kad aiz muguras ir pirmie kilometru desmiti, ir laiks mazliet apstāties, atvilkt elpu un apkopot iespaidus. Auto ir fantastisks. Dzinēja jauda ir neizsmeļama, kaut gan tā varētu būt vēl nedaudz lielāka, pirms rastos nekomfortablā “es to vairs nespētu savaldīt” sajūta. Kas nozīmē, ka Carrera GTS ar 408 zirgiem sniegtu vēl fantastiskāku baudu, savukārt Carrera Turbo ar 500 jau būtu par traku braucējam bez sacīkšu pieredzes.

Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


911 4S spēja turēties līkumos ir vārdos neaprakstāma. Šķiet, varētu izveidot veselu Porsche atrakciju parku, kura vienīgā atrakciju būtu braukt nenormālā ātrumā pa apli. Līkumā, pirms kura braucot ar savu auto es atlaistu gāzes pedāli pie 90 km/h, Carrera ienesas ar ātrumu 130 km/h, savukārt, sasniedzot līkuma vidu, es, pēc dabas visai piesardzīgs braucējs, nebaidoties minu pedālī grīdā un sajūsmā klusi kliedzot turos pie stūres un ļauju auto ieskrieties līdz autobāņa ātrumiem, pirms tiek sasniegts nākamais līkums. Absolūti fenomenāla stabilitāte, kuru nodrošina 235mm priekšējās un absurdi lielās 305mm platuma aizmugures riepas.

PDK (Porsche divsajūgu pārnesumu kārba) ir tikpat perfekta kā pats auto, turklāt tā dzīvo divas dzīves. Vienu pirms “Sport” podziņas nospiešanas un otru pēc. Pirmajā režīmā kārba, kā arī pats auto uzvedas absolūti civilizēti un ļoti komfortabli. Pārslēgšanās ir teju nemanāmas, par tām liecina vien mazie cipariņi instrumentu panelī un auto vienmēr cenšas ātrāk pārslēgties uz augšu, tā nodrošinot mierīgu gaitu un mazāku degvielas patēriņu. Savukārt “Sport” režīmā PDK nomet aitas ādu un parāda savu īsto vilka dabu. Pārslēgšanās notiek pie augstiem apgriezieniem, lai maksimāli saglabātu jaudas rezervi, un pats process ir krietni asāks. Tas pats attiecas uz braukšanas uzsākšanu, kas praktiski nav iespējama mierīgi - nedaudz vairāk gāzes un auto jau lec uz priekšu, gatavs skrējienam. Šādi braukt pa pilsētu ir teju neiespējami.

Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


PDK ir arī gana gudra, lai neļautu neprasmīgam vadītājam nodarīt pāri mašīnai, tāpēc, pat manuāli pārslēdzot pārnesumus, kārba sekos līdz notiekošajam un, ja nepamatoti ilgi tiks turēti maksimālie apgriezieni, tā pati pārslēgsies uz augšu. Tas pats attiecas arī uz pāragru pārslēgšanos uz leju. Pie simta pirmajā robā neielikt. Viena piebilde gan jāpiemin - 911 4S PDK manuālajā režīmā pārslēdz pārnesumus ar nelielu aizturi. Ne tik daudz, lai tas būtu kaitinoši, taču pietiekoši, lai ar to rēķinātos, braucot agresīvā režīmā. Salīdzinājumam - Panamera (par kuru varēsiet lasīt vēlāk) PDK pārslēdzas burtiski momentāni.

Diemžēl (vai par laimi) man jāatzīst, ka nevaru pateikt praktiski neko par Porsche instrumentu paneli un viduskonsolē notiekošo, jo vienīgais, kam retu reizi sanāca uzmest acis, ir mazie ātruma cipariņi. Braucot nav laika skatīties uz visiem tiem pulksteņiem, kuru skaits, manuprāt, ir pārspīlēts. Vienu gan ievēroju - degvielas patēriņu. Uz līkumainajiem lauku ceļiem tie bija vidēji 16 litri, savukārt uz autobāņa 22. Ātrums prasa upurus.


Runājot par ātrumu... Brauciena pēdējais posms bija tieši pa autobāni. Precīzāk - pa bezlimita autobāni. Milzu ātrums mani nekad nav vilinājis, taču, jāatzīst, laikam tāpēc, ka līdz šim nav bijis tam piemērota auto. 120 tiek sasniegti otrajā pārnesumā, tad trešais, ceturtais, spidometram vairs nesekoju, jo rācijā atskan entuziastiska Rolfa balss “Go go go!” Pedālis grīdā, mati plīvo (joprojām braucam ar nolaistu jumtu) un koku aprises ceļmalā pārstāj zibēt un iegūst vienmērīgi izsmērēta fona lomu. 200. 220. 230. Priekšā paveras taisns ceļa posms. Pedālis grīdā. Kikdauns. Auto paātrinās ar neticamu jaudu. 240, 250, 260... Līkums. Atlaižu gāzi un “ripoju” ar divsimt, līdz ceļš atkal ir pietiekami pārskatāms, lai es justos droši. Gāze grīdā. Garām pazib neskaitāmi opeļi un folksvāgeni, trešo joslu pamet pāris motocikli, pie 220 spītīgi blakus turas kāds Hyundai ix35. Gāzi grīdā. Atā Hyundai, atā opeļi, atā parastā pasaule... Lidojumu aptur vien Rolfa balss rācijā, kas paziņo, ka bezlimita zona ir beigusies un turpmāko ceļu jāvelkas ar 120. Izsmiekls...

Šķiršanās nav viegla. Mašīnas saliktas rindiņā, durvis un bagāžnieki atvērti, izpūtēji un citas pārkarsētās detaļas dziestot knakšķ. Braucēju sejās smaids un miesās viegls nogurums. Atā, Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet.

Es vienmēr esmu bijis rezervēts un mazliet skeptisks, kad visa vecuma puikas acīm spīdot runā par “poršiem”. Motors taču ir nepareizajā galā, dizains nav mainījies jau sešdesmit gadus, un, galu galā, kas tad tur tāds var būt - daudzas automašīnas spēj braukt ātri. Nu manas domas ir mainītas. 911 ir absolūti ģeniāli fantastisks auto, kurš spēj dzīvot komfortabli pilsētā, agresīvi uz lauku ceļiem un neiedomājami ātri uz lielceļiem. Tas nav tikai statusa auto, kuru nopērk, lai aizpildītu ailīti bērnības sapņu sarakstā. Tas ir ideāls auto sportiskai braukšanai. Vislabāk tieši pa Vācijas ceļiem un šosejām.

P.S. Ak jā, tuvākajās dienās iznāks jaunā 2012. modeļu gada Porsche 911, kas smaidu braucēju sejās, acīmredzot, spēs pastiept vēl mazliet plašāku.

Paldies Nokia Latvia un Porsche AG.




Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet


Tests: Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

  
 
 Iepriekšējais →
Komentēt šo rakstu    
    
Jānis    2011-09-07,14:28
- Bet mans pasātiņš 120 km/h sasniedz piektajā ātrumā. Nu, parasti sasniedz.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Keems    2011-09-07,15:17
- un riepas ar pārvērtušās no Mišelīniem par lisēlīniem
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
ddd    2011-09-07,17:06
- tff ... sviests ... un? skrienam pērkam poržus, labāk katrs divus! ir kāds kas uzskata ka porshe ir mēsls un nekam neder? ir kāds kas to vēl nezin?
bet ja jau kāds sponsorē tādas brīvdienas, tad gan funis, protams, na haļavu papriecāties, why not ... go go go
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Juris191919    2011-09-07,17:26
- Interesanti, kāpēc Porshce aicina uz testa braucieniem pilnīgus balvānus, kuri labākajā gadijumā māk kaut ko uzrakstiit par kādu nokias telefonu, bet no mašīnām nesaprot pilnīgi neko un kuru personīgā pieredze par sportiskiem auto,labākajā gadijumā ir 88 gada golf gti......
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Šuriks. >Juris191919    2011-09-07,17:53
- Tu jau nu noteikti būtu šī pasākuma cienīgs.... Skaudīgais latvietis
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
krizdabz >Juris191919    2011-09-07,17:53
- Troll! Troll! Troll! Troll! Troll!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Edgars >Juris191919    2011-09-07,18:58
- Šo var piedot, tas ir tikai normāli, ka cilvēki aiz skaudības kļūst stulbi
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Eco >Edgars    2011-09-08,08:31
- +1 Tiešām stulbi
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
vvv >Juris191919    2011-09-07,19:00
- +1
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
gg >Juris191919    2011-09-08,12:27
- eu, divgadniek. atver sadaļu auto un pāliecinies vai tiešām viņš neko nerubī.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
AG >gg    2011-09-13,22:49
- Atvēru. Gribi teikt tur ir apskati par sporta auto? Nevajag jau uzreiz apvainoties, neviens jau nav vainīgs, ka dzīvojam banānu republika un sporta auto testi mums ir liels retums. Latvijā ir protams ļoti daudz cilvēki, kas kaut ko sajēdz no SPORTA auto, bet atkal - kas priekš Latvijas ir sporta auto? Vecie bembji, nissani, sti un evo?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
AG >Juris191919    2011-09-13,22:42
- Piekrītu Jurim
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Tims    2011-09-07,18:07
- Jā, es laikam arī esmu starp tiem puišeļiem, kas vienmēr ir gribējis un turpina gribēt porše.. Bet veselais saprāts saka, ka nav prātīgi atdot visu kas Tev ir, lai nopirktu dažus gadus vecu 911..
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
dzhonsons    2011-09-07,19:15
- Jauna Porša vietā gan labāk izvēlētos kādu no Aston Martin modeļiem. No Porša arī neatteiktos D
Bet, ticu, ka sajūtas ir neizsakāmas
Labots   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Authority >dzhonsons    2011-09-08,15:10
- Es gan labāk nopirktu māju
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
asiic    2011-09-07,19:22
- на халяву и уксус сладкий
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
pp    2011-09-07,19:34
- ak tu laimīgais...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Mazs Ciniķis    2011-09-07,19:44
- Kā ir Kārli dzīvot ar apziņu, ka tādu Tev ļaus "tikai testēt"
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Edgars >Mazs Ciniķis    2011-09-07,20:02
- Ej nost, ļautiņi, kas ar jums notiek? Kur palicis normālais, konstruktīvais kakao komentētājs? Vai tiešām vainīgs septembris? Jums tiešām ir tiek lielas problēmas dzīvē, ka vienīgais atslābināšanās veids ir uzbraucieni cilvēkiem, kuri cenšas padarīt internetu interesantāku?
Nu un, ka Kārlis nebrauc uz darbu ar poršu. Un kāda starpība, kā un kādā sakarā viņš tika pie 911 stūres. Priecājieties par viņu. Forši taču, ka Kārlis šito uzrakstīja, padalījās savās izjūtās. Tie, kuriem "ir pieredze ar sportiskajiem auto", neko tādu priekš jums nerakstīs, viņi to lielākoties ne grib, ne prot. Un, galu galā, neviens neliek lasīt, ja nepatīk.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
kambons >Edgars    2011-09-07,20:29
- nu bet tak visiem skauž. es ar gribētu atvilkt ar 260 un porshe - man sanāk tikai 220 ar opel un vai tad kāds ko rupju vai ļaunu? tak priecājamies
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
andreits    2011-09-07,20:50
- nēnu porše tas ir forši, bet, ja nav daudz naudas, var nopirkt pa 3000 eur moci, kas 100 sasniedz gandrīz 2x ātrāk par šo poršu un iet uz tiem pašiem 280
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
eUNO    2011-09-07,22:07
- vienk IRSĀ !!!! Ko Jūs te rakstat ???

Cits te uzliek, ka šis tik pa telefoniem jēdz, cik saka neko nešarī, cits protams ņemtu Bentliju, cits protams pajautā, nu kā tad ir dzīvot ar domu, ka tādu dos tik patestēt...

Vienk drausmas...kur tāds naids ??? wtf ?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
understone >eUNO    2011-09-07,23:42
- ar tadu domu sham jadzivo jo reiz teica ka "lasiitaaji jau saprot ka ''lambo'' jau nu nekad neviens neatlausies'', - kautka liidzigi neva mind
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Eco >understone    2011-09-08,08:35
- Un visiem mums tūlīt jāiet vēlēt... Labs rezultāts nav sagaidāms ...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
KKTK    2011-09-08,11:25
- Pēc apraksta spriežot mašinai bija divi otrie ātrumi
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
plich >KKTK    2011-09-08,11:56
- būtībā mašīnai varētu būt arī 3 otrie ātrumi.
pašam braukšanai pilsētā vislabāk patīk otrais.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Boo    2011-09-08,13:53
- Auto vienaldzīgs, bet apraksts patika
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
andrist >Boo    2011-09-08,14:11
- Jā To es gribētu redzēt, cik tev viņš būtu vienaldzīgs ja tev tādu iedotu ar ar bezlimita degvielas piegādi un bezmaksas servisu. Es tādu nepirktu un neuzturētu savas pārliecības dēļ (pat ja būtu līdzekļi), bet nekad nevarētu teikt, ka tas man ir vienaldzīgs.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Kamazs    2011-09-08,15:00
- Sūdīgs tests.

Viss, kas rakstīts ir "BĻA BIJA FORŠI!!!!!!!" Kur ir šofera, pasažiera ērtības testi, pārbaudījumi. Cik litri salien tajā smieklīgajā bagāžniekā? Kartupeļu maiss ielīdīs? Vai es ar šito ar ģimeni un 3 bērniem varēšu aizbraukt uz laukiem? Kāds braukšanas komforts pa latvju ceļiem, cik elastīga kārba apdzīšanai? Kā ar parkošanos pilsētā? Cik bieži obligātās tehniskās apkopes utt...

Sapriecājies te, neko prātīgu neuzrakstīja, tikai "gāzi grīdā un..gāzi grīdā..un, jā, gāzi grīdā". Kas tas par auto review?!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Kristaps Skutelis >Kamazs    2011-09-08,15:10
- Šis auto ir būvēts ar vienu vienīgu mērķi - radīt tā vadītājam pēc iespējas spilgtāku "BĻA BIJA FORŠI!!!!!!!" sajūtu. Viss pārējais nav aktuāli!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
mnde >Kristaps Skutelis    2011-09-08,15:33
- tas auto patiešāmi ir būvēts, lai būtu nepraktisks!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
andrist >mnde    2011-09-08,15:35
- Tāds mērķis gan jau ka nebija. Porsche ir vienas no labākajām šasijām un viss ir pakārtots tām, bet teikt, ka mērķis bija uzbūvēt nepraktisku auto, ir muļķīgi. Jo patiesībā Porsche ir diezgan prakstisks salīdzinot ar citiem superkāriem.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Kristaps Skutelis >andrist    2011-09-08,15:37
- Lai vai cik praktisks tas būtu, kartupeļu maisus ar to nevadāsi un arī sievu ar 3 bērniem neņemsi līdzi izbraucienos.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
Kamazs >Kristaps Skutelis    2011-09-08,15:49
- Tas bija domāts viegli ironiski, lai paņirgātos par tipiskajiem review principiem. Es sūdzības nebiju domājis nopietni, jo, protams, porša gadījumā viss izņemot braukšanas priek bija, ir un būs sekundārs.

Tiesa, pieturoties pie cienījamo auto apskatnieku tradīcijas, varēja iemest vismaz snobiskus "jaunākais modelis ir lielisks visā ziņā, bet pazudis ir tas dabiskais mežonīgums, kas mums tā pati XX gada modelī..." stila izteikumus.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                      
Kristaps Skutelis >Kamazs    2011-09-08,15:56
- Respektīvi virsraksts mazliet greizs, jo vairāk velk uz sajūtu atstāstu nevis apskatu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
SF    2011-09-08,15:45
- "Haters gonna hate"! Porsche ir un būs unikāls auto, tas ir apvienojis superauto cienīgus tehniskos rādītājus, dizainu + tajā pašā laikā saglabājis komfortu un samērīgas izmaksas tā ekspluatācijā. Gan jau atradīsies "lietpratēji", kas mani apstrīdēs, bet saku kā ir. Detaļas varbūt ir dāergas, bet toties ļoti kvalitatīvas un ilgspēlējošas. Kā arī degvielas patēriņš ir samērīgs, ja vien nepārvietojas tikai sporta režīmā.
Tas, kurš šo auto ir lietojis ikdienā, to iemīlēs - superauto ikdienai un ne tikai...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
walder    2011-09-08,16:59
- Auto, protams, pilnīgs :sex: un teksts arī jautrs.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Josifs    2011-09-08,17:03
- bet man ļoti patika "HAA" uz atslēdziņām
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vārti    2011-09-08,18:56
- Ko nepiebrauci.. būtu šaāiku pacepuši
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Norcis (dzīv. Vācijā)    2011-09-08,19:32
- Bet man raksts patika. Pāris reizes esmu ar Cayman pa bāni palidojis, ir labi!
Kārlis malacis, lai tie suņi rej!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
blindmadman    2011-09-09,14:35
- Man liekas ka es gribu pieteikties darbam Kakao vai Porsche.

Vispar skauž ka citiem dod poršiņus. Bet es esmu ar LAmbo braucis
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
uldisb    2011-09-09,14:58
- Raksts patika, ļoti spilgti uzburta TĀ sajūta.
Pašam ar sagribējās šādu atpūtu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
piecipieci    2011-09-12,11:30
- Labs, mani uzrunāja, pat nedaudz "sadzirdēju" rūkoņu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Arsmens    2011-09-13,21:49
- universālā “īkšķis uz augšu” zīme rakstam
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv | +371 29436290