Autors: Kārlis
MēdijuratiņiTehnika Vai nav feini, ka elektroniskā pasaule ienāk arī iepirkumu ratiņos? Kā uz tehnoloģijām orientētas ziņu lapas pārstāvim, man ir jāsaka jā - ir feini. Bet kā cilvēks, kurš laiku pa laikam iet uz veikalu, es varu vien izmisuma pilnā balsī kliegt - NĒ, dies' pasarg! Pirmkārt jau šī sistēma nekad nedarbosies perfekti. Neviena elektroniskā sistēma nespēj darboties perfekti. Otrkārt, veikals ir tā vieta, kur neviens negrib lieki uzkavēties - nopirki pienu, maizi... - un prom. Nevis sāc ratiņu datorā pa burtam ievadīt vēlamo produktu un noskaidrot tā atrašanās vietu. Priekš tam ir veikala darbinieki.
Bet aiz visa tā protams stāv cēls mērķis nevis atvieglot mums dzīvi, bet arvien vairāk un arvien intensīvāk barot mūs ar reklāmām. It kā košie plakāti un pat veikalu plauktos izvietoti TV monitori nebūtu gana. Iedomājies, tu brauc gar produktu plauktu, bet neko nepaņem. Ratiņi ir sašutumā un sāk tev demonstrēt cik superīgi produkti ir pieejami šajā plauktā un ka paiet tiem garām būtu ļoti muļķīgi no jūsu puses.
Briesmīga vīzija, bet laikam jau no tās nekur neizbēgt. Ak jā, šī sistema darbojas uz Windows... |
| .
|
|